Przejdź do głównej zawartości
Ze względu na prace konserwacyjne AutoScout24 jest obecnie dostępny tylko w ograniczonym zakresie. Dotyczy to takich funkcji, jak kontakt ze sprzedawcami, logowanie lub zarządzanie pojazdami na sprzedaż.
alfa-romeo-156-seitenansicht

Alfa Romeo 156

Alfa Romeo 156 Zestawienie

Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Alfa Romeo 156, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej

Nowe od:
Używane od:
*Najniższa cena na AutoScout24 w ostatnim miesiącu

Z początkiem 1998 roku pięciodrzwiowy model klasy średniej, Alfa 155, został zastąpiony pod wieloma względami bardziej zaawansowanym modelem Alfa Romeo 156. Zaprojektowany podobnie jak poprzednik jako pięciodrzwiowy sedan, Alfa 156 w roku 2000 posiadała w swoim spektrum modeli Alfę Romeo Sportwagon, wersją z nadwoziem kombi, przy czym silniki w obu modelach były absolutnie jednakowe, zarówno pod względem typu, jak i oferowanej mocy. W przypadku modeli z sinikami benzynowymi kupujący mieli do wyboru jednostkę o pojemności 1,6 l, 1,8 l oraz sześciocylindrowy motor o mocy 190 KM i pojemności 2,5 l. Kierowców o sportowym duchu przekonywała natomiast Alfa 156 z silnikiem Diesla z turbodoładowaniem o mocy 175 KM (model 2,4 JTD). Dla tych, których nie przekonywały pokazowe egzemplarze włoskiego designu motoryzacyjnego (ewentualnie designu samochodów sportowych), stała do dyspozycji jeszcze mocniejsza wersja Alfa 156 GTA z silnikiem o mocy 250 KM. Oczywiście wszystkie modele Alfy 156 oferowały nawet przy dużych prędkościach maksymalną stabilność I bezproblemowe prowadzenie. Jednocześnie Alfa 156, jak prawie wszystkie modele marki Alfa Romeo, a także podobne im serie samochodów typu Audi A4, oferuje komfort jazdy, jakiego można oczekiwać od limuzyn średniej klasy. Szczególnie wersja luksusowa zachwyca klasycznym designem, przy wykończeniu wnętrza zastosowano bowiem klasyczne materiały takie jak mahoń i skóra. Także pod względem komfortu jazdy model ten posiadał wiele praktycznych, seryjnych dodatków, takich jak lampki do czytania czy elektronicznie regulowane siedzenia. W kwestii techniki bezpieczeństwa również spełniał najwyższe oczekiwania. W przedziale pasażerskim sześć poduszek powietrznych było standardem, a za sprawą ESP samochód ten był na najwyższym poziomie technicznym także pod względem bezpieczeństwa jazdy. Co się tyczy komfortu podróżowania dla całej rodziny, Alfa 156 – zwłaszcza w wersji kombi – ma nie mniej do zaoferowania. Po rozłożeniu siedzeń tylnych pojemność bagażnika Alfy 156 zwiększa się aż do 1 000 litrów. Samochód na każdą okazję – to na pewno świetnie opisuję Alfę Romeo 156. Jednak kilka braków nie mogło pozostać niezauważonych. W testach stwierdzono błędy w elektronice, zarówno w przedziale pasażerskim, jak i w komorze silnika. Przerwy w pracy ABS w niektórych egzemplarzach nie należały do rzadkości, podobnie jak i nieoczekiwane otwieranie się tylnych szyb.