- Strona startowa
- Samochod
- Audi
- Audi 100
- Audi 100 C4
Audi 100 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Audi 100, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Audi 100 C4
-
Audi 100 C4 2.8E TOP H-KENNZ ORIG KM ERSTLACK GARANTIE
€ 11 390,-- 90 000 km
- 04/1992
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-26340 Zetel -
Audi 100 2.0 E C4 TÜV 08/2025 AHK
€ 2 990,-- 242 000 km
- 05/1992
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-36282 Hauneck -
Audi 100 C4 V6 aus erster Hand lückenloses Scheckheft
€ 8 500,-- 48 550 km
- 03/1993
- 110 kW (150 KM)
- Oldtimer
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-85521 Riemerling bei München -
Audi 100 2,6 V6 C4°Klimaautomatik°Alufelgen°
€ 4 849,-- 120 000 km
- 01/1993
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
223 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-50374 Erftstadt (Köln) -
Audi 100 C4
€ 1 600,-- 172 537 km
- 05/1991
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-22869 Schenefeld -
Audi 100 C4
€ 3 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 247 991 km
- 03/1994
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-4100 Seraing -
Audi 100 Audi 100 C4 2.8 E Automatik
€ 4 500,-- 191 000 km
- 10/1991
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-47443 Moers -
Audi 100 Audi 100/A6 C4 2.0E
€ 4 799,-- 167 157 km
- 05/1992
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-25018 Montichiari -
Audi 100 C4 2.8E Topzustand Scheckheft
€ 11 950,-- 74 412 km
- 06/1992
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-54689 Daleiden
W połowie lat 70. Audi, spółka-córka VW z siedzibą w Ingolstadt, wprowadziła na rynek drugą generację Audi 100. Bawarczycy zaprezentowali tym samym serię limuzyn w nowej stylistyce i z nowoczesnymi silnikami, która zdominowała ofertę producenta w wyższej klasie średniej. Taka sytuacja utrzymywała się aż do zmiany nazwy całego programu pojazdów w 1990 roku. W fazie konstrukcyjnej zwanej C2 oraz w generacji C3 produkowanej od 1981 do 1992 roku koncern poszerzył program o wersję Avant Audi 100, która pod względem wizualnym była zbliżona do produkowanego wcześniej coupé. Auto zostało jednocześnie uznane za poprzednika dużego kombi ze stajni Audi. W 1991 roku pojazd uzupełnił paletę modeli wyższej klasy średniej produkowanych od 1990 do 1994 roku w ramach generacji C4 Audi 100. Marka w dalszym ciągu sprzedawała kombi serii 100 C4 pod nazwą Avant.
Audi 100 C4 to pierwsze całkowicie ocynkowane modele producenta
W ramach generacji 100 C4 z taśmy zjeżdżały ostatnie pojazdy z serii Audi 100 do chwili, gdy producent w 1994 roku wprowadził na rynek Audi A6 zaklasyfikowane do wyższej klasy średniej. Generacja pojazdów montowanych od 1994 do 1996 roku była wprawdzie sprzedawana pod nową nazwą Audi A6 i Audi A6 Avant, jednak pod względem wizualnym była ona identyczna jak 100 C4. Ciekawostka: limuzyny i kombi były pierwszymi Audi 100, które seryjnie produkowano z całkowicie ocynkowaną karoserią. Nowością były potężne silniki, dzięki którym marka chciała poprawić swój wizerunek w wyższej klasie średniej.
Mocniejsze silniki miały zapewnić Audi 100 C4 status sportowej limuzyny
Na początku sprzedaży 100 C4 konstruktorzy z Ingolstadt montowali w swoich klasycznych sedanach nowy silnik V6 o pojemności skokowej 2,8 l, który dzięki mocy 174 KM (128 kW) miał wprowadzić sportowe akcenty do wyższej klasy średniej. Ponadto Audi 100 C4 oferowano jako sportową limuzynę Audi S4, która w najmocniejszej wersji dysponowała jednostką o pojemności 4,2 l i mocy 280 KM (206 kW). Ponadto w kolejnej wersji w pojeździe pracował silnik turbo o pojemności 2,2 l, który zapewniał Audi S4 moc 230 KM (169 kW). W modelu początkowym serii 100 C4 producent zamontował dwulitrowy motor o mocy 101 KM (74 kW). Dodatkowo od wiosny 1991 roku w sprzedaży były również dwie jednostki Diesla, które napędzały przede wszystkim kombi serii 100 C4.
Kombi serii Audi 100 C4 Avant
Model 100 C4 Avant był oferowany z silnikami wysokoprężnymi w dwóch zakresach mocy. Wśród napędów był wolnossący Diesel o pojemności 2,4 l i Diesel z turbodoładowaniem o pojemności skokowej 2,5 litra. W podstawowej wersji Audi 100 C4 Avant dysponował mocą do 82 KM (60 kW). Duży Diesel montowany w kombi 100 C4 generował osiągi sięgające 115 KM (85 kW). Avant sprzedawany jako sportowe kombi wyposażono w znany z limuzyny silnik o pojemności skokowej 2,2 lub 4,2 litra. Oba napędy były seryjnie łączone z napędem na cztery koła.