- Strona startowa
- Samochod
- Audi
- Audi 80
- Audi 80 B3
Audi 80 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Audi 80, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Audi 80 B3
-
Audi 80 1.8 S B3 *HU/H-Kennzeichen neu*80 TKM*Automatik*
€ 2 950,-- 80 024 km
- 10/1988
- 66 kW (90 KM)
- Oldtimer
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-27616 Beverstedt -
Audi 80 B3 1.6
€ 1 234,-- 245 000 km
- 03/1990
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-48010 Bilbao -
Audi 80 B3 1.6TD 80PS * Top Zustand
€ 2 990,-- 177 000 km
- 05/1990
- 59 kW (80 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-82515 Wolfratshausen -
Audi 80 Typ 89, B3
€ 3 000,-- 285 000 km
- 05/1987
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-38685 Langelsheim -
Audi 80 B3, Typ 89
€ 5 400,-- 121 146 km
- 08/1990
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-59872 Meschede
Całkowicie ocynkowane nadwozie, opcjonalny napęd na wszystkie koła oraz sportowe sylwetki coupé i kabrioletu – oto walory produkowanej w latach 1986-1991 trzeciej generacji Audi 80 B3 , która zapoczątkowała nowy trend w tworzeniu modeli klasy średniej marki Audi należącej do koncernu VW. Wizualnie generacja B3 modelu Audi 80 upodobniła się do Audi 100, przez co zyskała na szlachetności. Częstsze zastosowanie turbodoładowanych silników dieslowskich z wtryskiem miało uczynić 80 B3 sportowym autem klasy średniej i dopomóc w zmianie wizerunku marki. Szczególnie istotnym dla dowartościowania limuzyn klasy średniej Audi 80 B3 było ocynkowanie karoserii.
Limuzyny generacji 80 B3
Pierwsze Audi 80 B3 pojawiły się w sprzedaży jako klasyczne czterodrzwiowe sedany klasy średniej. Z długością 4,40 m i szerokością prawie 1,70 m były większe od poprzedniego modelu i posiadały przód charakterystyczny dla modelu Audi 100. Największą zmianę stanowiły jednostki napędowe, które od roku 1986 oferowano także z regulowanym katalizatorem. Pod maską Audi 80 B3 pracowały silniki o pojemności 1,8 i 1,9 l oraz w wersji benzynowej 2,0 l. Pod maską wersji z silnikiem wysokoprężnym pracowały silniki o pojemności 1,6 i 1,9 litra. Od rocznika 1988/89 gamę jednostek napędowych Diesla uzupełniły silniki turbo o mocy 80 KM (59 kW). W wersjach z mocniejszymi jednostkami napędowymi producent oferował wybór opcji z napędem na wszystkie koła zwany powszechnie quattro.
Audi 80 B3 stanowi bazę dla modeli coupé i kabrioletów
Na bazie generacji B3 powstawały nie tylko sedany, ale też całkiem osobne modele: coupé oraz kabriolet. Konstruowane na bazie 80 B3 kabriolety pozostały w ofercie do roku 2000.