- Strona startowa
- Samochod
- Audi
- Audi A3
Audi A3 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Audi A3, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Audi A3
-
Audi A3 1.4TFSI / Boite Auto / Xenon / Cuir / Gps /KeyLess
€ 14 490,-- 55 000 km
- 06/2013
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
116 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6238 Luttre -
Audi A3 Sportback 2.0 TDi S_LINE FULL LED/PDC AV AR/CRUISE
€ 15 490,-- 158 000 km
- 01/2017
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
111 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-5190 Moustier-sur-Sambre -
Audi A3 Limousine 30 TFSI S tr S line/LED/18''/MMI/ASI/SHZ
€ 21 705,-Możliwość odliczenia VAT-u - 40 293 km
- 11/2020
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
113 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-36304 Alsfeld -
Audi A3 Sportback 2.0 TDi S line int/ext / Pano / Xenon //
€ 13 900,-- 182 000 km
- 05/2014
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
106 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-5060 Sambrevilles -
Audi A3 SPB 35 TDI S tronic Business
€ 19 690,-- 42 000 km
- 06/2020
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
115 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10148 Torino - To -
Audi A3 1,8 TFSI Attraction AHK
€ 9 990,-- 143 005 km
- 07/2013
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
137 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-48282 Emsdetten -
Audi A3 1.6 Ambition
€ 1 500,-- 200 672 km
- 09/2003
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-96224 Burgkunstadt -
Audi A3 Sportback 1.6 TDi**Eu6b**Gps**Led**Xénon**Radar
€ 9 499,-- 180 000 km
- 12/2014
- 81 kW (110 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4020 Liège -
Audi A3 40 TFSI e advanced Sitzheizung AHK
€ 22 980,-Możliwość odliczenia VAT-u - 32 727 km
- 12/2021
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-67663 Kaiserslautern
{{< juxtapose left="images/cm/nowandthanes/audi-a3-old.jpg" right="images/cm/nowandthanes/audi-a3-new.jpg" llbl="1996" rlbl="2017" >}} Audi A3 opuściło deski kreślarskie swoich projektantów i trafiło na rynek w 1996 roku. W ciągu dwudziestu lat niemiecki koncern wypuścił trzy generacje tych pojazdów, których zadaniem było zaspokoić potrzeby odbiorców pragnących auta eleganckiego o mocnym sportowym rysie. Audi A3 pierwszej generacji, dzięki szerokiej ofercie silników, mogło sprostać zarówno jeździe w ruchu miejskim, jak i odważnemu prowadzeniu na mocnych zakrętach. Dostępne były modele trzy- oraz pięciodrzwiowe, a także różne linie wyposażenia (Attraction, Ambition, Ambiente oraz S-line). Wszystkie warianty były starannie wykończone, zaś poszczególne elementy wyposażenia - eleganckie i doskonale odebrane. Druga edycja modelu Audi A3 pojawiła się w 2003 roku. Innowacją było osadzenie nadwozia na płycie podłogowej od Volkswagena. W początkowej fazie produkcji pojazd nawiązywał stylistycznie do poprzednika, ale już w 2004 roku przeprowadzono pierwszy facelifting, dzięki któremu auto otrzymało wyraźniej zarysowane reflektory oraz zaokrąglony tył z delikatnie tylko zaznaczonym zintegrowanym zderzakiem. Druga seria Audi A3 objęła także kabriolet, który produkowano w latach 2007-2013. Pojazd ten zaopatrzono w miękki dach, zaś całość prezentowała się niezwykle elegancko i luksusowo. Delikatne linie nadwozia, lekko podniesiony tył oraz masywna sylwetka sprawiały, że Audi A3 w wersji z otwieranym dachem był samochodem budzącym poruszenie, także dzięki jednostkom napędowym. Audi A 3 w trzeciej odsłonie, konglomerat wygodnej limuzyny i sportowego wozu, trafił do sprzedaży z początkiem 2013 roku. Po raz kolejny projektanci sięgnęli po płytę podłogową Volkswagena, by ułożyć na niej pełne sportowych emocji nadwozie w kilku różnych wersjach. Model ten był dostępny także kabriolet, zaś rozwiązanie techniczne zastosowane w A-trójce, zaskoczyły użytkowników i krytyków. Trzecia generacja Audi A3 to pojazdy sprawiające radość, a każdy - nawet samochód używany - z tej serii, jest w stanie sprostać potrzebom wymagających kierowców.
Audi A3 - trzecia generacja luksusu
Audi A3 trzeciej generacji, czyli "trójka", weszło na rynek motoryzacyjny w 2013 roku, choć rozgrzewało serca fanów motoryzacji już dłużej - premiera modelu miała miejsce podczas wydarzenia Geneva Motor Show rok wcześniej. Wszystkie wersje, czy to sportback, limuzyna, czy kabriolet, były pojazdami o mocnym sportowym zacięciu. Inżynierowie z Audi zaimplementowali także wiele ciekawych rozwiązań technicznych, zwiększając tym samym bezpieczeństwo, jakość prowadzenia, a także radość płynącą z jazdy. Jednym z takich pomysłów było wprowadzenie w produkcji seryjnej technologii Cylinder On Demand. W praktyce oznaczało to, że w sytuacji niskiego obciążenia silnika system automatycznie rozłączał dwa cylindry. Samochód wyposażono także w systemy zapewniające bardziej bezpieczną jazdę. Były to między innymi radarowy adaptacyjny tempomat, asystent zmiany pasa jazdy, asystent toru jazdy, asystent parkowania, układ monitorowania martwego kąta, a także szeroka oferta systemów Infotainment. Naszpikowanie elektroniką sprawia, że najnowsza "trójka" to świetny samochód dla początkujących kierowców. W porównaniu do poprzedniego modelu w trzeciej generacji zwiększono rozstaw osi, dzięki czemu udało się uzyskać bardziej przestronne wnętrze, a także polepszyć właściwości jezdne. Natomiast dzięki zastosowaniu lekkich materiałów konstrukcyjnych najnowszy pojazd spod szyldu Audi został odchudzony aż o 80 kg. Jeśli chodzi o wnętrze tego auta, to zachowano je w stylu minimalistycznym lecz eleganckim. Przejrzysty układ deski rozdzielczej oraz skromnie zaprojektowana konsola pozwalają skupić się na czerpaniu przyjemności z jazdy. Usunięto za to, co jest niemałym zaskoczeniem, standardową dźwignię hamulca ręcznego. Dzięki takiemu zabiegowi znalazło się miejsce na zainstalowanie zintegrowanego systemu MMI, który umożliwia sterowanie wszystkim funkcjami elektroniki pokładowej z jednego punktu. Obszerne bagażniki - o wymiarach zależnych od rodzaju nadwozia - były na tyle przestrzenne, że można w nich było transportować bagaże kilku osób lub większe przedmioty. Spory bagażnik, niezawodny napęd Quattro na przednią oś oraz nowoczesny wygląd sprawiają, że nawet samochód używany z najmłodszej linii Audi A3, jest pojazdem o nieprzemijającej jakości.
Audi A3 - rodzaje silników i spalanie
W zależności od wersji, marka Audi w swoim flagowym modelu instalowała różne silniki. Najpopularniejsze były oczywiście benzynowe jednostki napędowe i one także gwarantowały najwyższą moc. W grupie silników benzynowych można wymienić następujące motory: R4 1.2 TFSI (moc: 105 KM), R4 1.4 TFSI (moc: 122 KM), R4 1.4 TFSI (moc: 140 KM), R4 1.8 TFSI (moc: 180 KM), R4 2.0 TFSI (moc: 223 KM), R4 2.0 TFSI (moc: 300 KM) dla wersji S3, oraz R5 2.5 TFSI (moc: 367 KM) dla wersji RS3. Gama silników wysokoprężnych prezentowała się następująco: R4 1.6 TDI (moc:105 KM), R4 2.0 TDI (moc: 150 KM), R4 2.0 TDI (moc: 184 KM). Warto wspomnieć jeszcze o silniku montowanym w pojeździe na LPG - R4 1.4 g-tron (moc: 110 KM) oraz z napędem hybrydowym - R4 1.4 e-tron (moc: 204 KM). Silniki benzynowe o pojemnościach 1,4 l potrzebowały ok. 5 l/100 km w cyklu mieszanym. Średnie zużycie dla benzynowych jednostek o pojemności 1,8 l wynosi ok. 6 l/100 km w cyklu mieszanym. Nieco bardziej ekonomicznie wypadał Diesel: silnik dwulitrowy spalał 4,2 oleju napędowego na 100 km, także w cyklu mieszanym. Jednostki 1,6 l na przejechanie takiego dystansu potrzebowały ok. 3,8 l paliwa. W modelach z najnowszej generacji legendarnej "trójki" instalowano dwa rodzaje skrzyń biegów: pięcio- lub sześciobiegowe namulane przekładnie lub sześcio- i siedmiobiegowe skrzynie S-tronic.