- Strona startowa
- Samochod
- Audi
- Audi A8
Audi A8 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Audi A8, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Audi A8
-
Audi A8 4.2 TDI QUATTRO LANG *DPF PROBLEM*STHZ*4xMASSAGE*
€ 15 999,-- 229 250 km
- 06/2012
- 258 kW (351 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-65474 Bischofsheim -
Audi A8 Limousine 4.2 TDI quattro MATRIX+ACC+HUD+STHZ
€ 29 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 157 911 km
- 12/2016
- 283 kW (385 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
196 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-84347 Pfarrkirchen -
Audi A8 3.0 TDI quattro*ACC*SOFT-CLOSE*NAVI*LEDER*GSD
€ 11 950,-- 181 000 km
- 02/2008
- 171 kW (232 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
231 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-90763 Fürth -
Audi A8 3.0 TDI Lang Sport ed. Matrix Nachts.B&O VOLL
€ 31 490,-- 156 000 km
- 10/2016
- 193 kW (262 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
152 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-63814 Mainaschaff (bei Aschaffenburg) -
Audi A8 60 TFSI e qua tiptr *B&O*LASER*LUFTF*360*NAV*
€ 49 690,-Możliwość odliczenia VAT-u - 57 300 km
- 01/2020
- 340 kW (462 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
2,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
65 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-87616 Marktoberdorf -
Audi A8 50 TDI 3.0 quattro tiptronic
€ 74 900,-- 18 000 km
- 05/2023
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
170 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-40138 Bologna -
Audi A8 L 3.0 TDi quattro Lang Tiptronic *MATRIX*STANDHZ*L
€ 33 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 70 583 km
- 12/2017
- 193 kW (262 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-12683 Berlin -
Audi A8 3.0 TDI quattro /MATRIX/NAVI/CAM/GARANTIE
€ 36 990,-- 64 000 km
- 01/2017
- 193 kW (262 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
157 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-54340 Bekond -
Audi A8 4.2 V8 FSI quattro tiptronic *ASI*ACC*
€ 18 900,-- 99 100 km
- 01/2004
- 246 kW (334 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
288 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20051 Cassina De' Pecchi
Audi A8 to luksusowe auto, które stało się flagowym modelem spod znaku czterech pierścieni. Samochód po raz pierwszy na rynku pojawił się w 1994 roku, doczekał się czterech generacji i był prekursorem wśród samochodów osobowych pod względem konstrukcji opartej na aluminium. Ten flagowy model koncernu Audi stał się następcą Audi V8. Ze względu na ogromną popularność tej limuzyny, również jako samochód używany, stworzono kilka wersji pokrewnych modelu. Przykładowo, na podstawie pierwszej generacji skonstruowano Audi S8 D2, który uznawany jest za jedną z najciekawszych wersji modelu. Wersja ta po raz pierwszy zjechała z taśmy w 1996 roku jako benzynowiec z silnikiem V8 o pojemności 4,2 litra i mocy 340 KM, natomiast w kolejnej odsłonie w 1999 roku moc zwiększono do 350 KM. Dziennikarze motoryzacyjni zgodnie uważają osiągi auta za bardzo dobre, zważywszy na jego znaczne rozmiary. Godnym podziwu jest przede wszystkim czas, w jaki samochód osiąga prędkość 100 km/h - to jedynie 5,5 sekundy! Również w kolejnej generacji stworzono analogiczną wersję S8 cieszącą się równie dużą popularnością. Auto napędzał silnik V10 o pojemności 5,2 litra o mocy aż 450 KM. Marka zaprezentowała także wersję opancerzoną A8 L Security, którą stworzono z uwzględnieniem potrzeb szczególnych klientów. Wersja ta zapewniała ochronę przed ostrzałem amunicji oraz improwizowanymi ładunkami.
Innowacyjna aluminiowa konstrukcja
Pierwsza generacja zwana Audi A8 D2 to model, którego samonośna konstrukcja została stworzona w stu procentach z aluminium i jego stopów, dzięki czemu inżynierom Audi udało się znacznie zmniejszyć masę własną samochodu, wyprzedzając pod tym względem cięższą konkurencję taką jak Mercedes Klasy S. Technologię wykorzystania stopów aluminium nazwano ASF. Dzięki zredukowaniu masy udało się poprawić właściwości jezdne i osiągi auta oraz wpłynąć na zmniejszenie zużycia paliwa. Model w wersji podstawowej wyposażony był w napęd na przód, cechował się on także standardowym rozstawem osi i przedłużonym nadwoziem. Zadbano również o poczucie luksusu wewnątrz auta, na co wpływała między innymi znaczna ilość miejsca i wyposażenie. W 1999 roku nastąpiła pierwsza modernizacja, wskutek której zmianom uległ wygląd kabiny pasażerskiej oraz przednich świateł. Kolejna odsłona modelu, Audi A8 D3, pojawiła się na rynku w 2002 roku. Powiększono w niej rozstaw osi oraz rozmiar nadwozia. Do wyboru były auta z napędem na przód lub typu quattro. W 2008 roku model został ponownie zmodernizowany, zaś najważniejszymi dla kierowcy zmianami było wprowadzenie systemu Audi Side Assist, który podnosił bezpieczeństwo jazdy, wykrywając obiekty w tzw. martwym polu lusterek. W 2010 roku na rynku pojawiła się kolejna generacja tego sztandarowego modelu niemieckiego koncernu. Dzięki wykorzystaniu i udoskonaleniu charakterystycznej dla Audi A8 konstrukcji aluminiowej auto zyskało status najlżejszego samochodu z napędem na obie osie. Zredukowana waga znacząco wpłynęła na oszczędność paliwa. W 2012 roku z taśmy zjechała wersja Audi A8 hybrid z silnikiem 2.0 TFSI oraz z silnikiem elektrycznym. Łącznie motory generowały moc rzędu 245 KM. W aucie wykorzystano akumulator litowo-jonowy. Hybrydowa wersja Audi A8 charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa - to jedynie 6,3 litra na 100 km. W 2013 roku na rynku pojawiło się auto w ponownie zmodernizowanej wersji. Lifting obejmował zamontowanie mocniejszego silnika zużywającego mniejsze ilości paliwa.
Lekka limuzyna o satysfakcjonujących osiągach
Audi A8 to odrobina luksusu, na którą można sobie pozwolić, kupując samochód używany. Audi to obok Porsche, Mercedesa i BMW jeden z trzech niemieckich producentów aut luksusowych. Samochód od pierwszych lat produkcji cechował się innowacyjną konstrukcją, którą udoskonalano wraz z kolejnymi generacjami. Konstruktorzy modelu chętnie sięgali także po nowatorskie rozwiązania takie jak innowacyjne kierunkowskazy LED, reflektory doświetlające zakręty na postawie danych z GPS (udogodnienia te pojawiły się w hybrydowej wersji). Model produkowano w różnorodnych wersjach pod względem napędu i silników. Audi A8 po pierwszej modernizacji w 1999 roku oferowano z trzema silnikami benzynowymi do wyboru: silnikiem V6 o pojemności 2,8 litra i mocy na początku 174 KM, zaś od 1996 roku 193 KM; silnikiem V8 o pojemności 3,7 litra i mocy 230/260 KM oraz silnikiem V8 o pojemności 4.2-litra i mocy 300/310 KM. W tej komfortowej limuzynie Audi umieszczano także wysokoprężne silniki takie jak benzynowy V6 2.5 TDI o mocy 150 i 180 KM oraz silnik Diesla 3.3 TDI o mocy 225 KM. Ten ostatni był standardowo wyposażony w napęd quattro, natomiast w przypadku pozostałych silników napęd na cztery koła był dostępny opcjonalnie. Audi A8 D4 dostępne było natomiast w wersji z trzema silnikami benzynowymi lub dwoma wysokoprężnymi do wyboru.