- Strona startowa
- Samochod
- Audi
- Audi R8
- Audi R8 Spyder
Audi R8 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Audi R8, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Audi R8 Spyder
-
Audi R8 Spyder V10 RWD performance*KERAMIK*CARBON*EvoOptik
€ 157 970,-Możliwość odliczenia VAT-u - 16 000 km
- 05/2023
- 419 kW (570 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-38350 Helmstedt -
Audi R8 Spyder 5.2i V10 Quattro S tronic / B&O / Recaro
€ 144 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 38 500 km
- 10/2020
- 419 kW (570 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
297 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8340 Damme -
Audi R8 Spyder 5.2 V10 quattro r-tronic
€ 82 500,-- 75 850 km
- 02/2011
- 386 kW (525 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
332 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10010 Banchette - Torino - To -
Audi R8 5.2 FSI quattro Spyder EXP € 87.483,-
€ 141 980,-Możliwość odliczenia VAT-u - 39 295 km
- 03/2018
- 397 kW (540 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
277 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-8301 Kainbach bei Graz -
Audi R8 5.2i V10 SPYDER *CERAMIC BRAKES*SPORT EXHAUST*B&O*
€ 134 990,-- 33 047 km
- 04/2017
- 397 kW (540 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
290 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8550 ZWEVEGEM -
Audi R8 GT Spyder 5.2 FSI quattro Alu LED Navi BO Sond
€ 111 980,-- 42 025 km
- 03/2012
- 412 kW (560 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-21337 Lüneburg -
Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 plus quattro S-Tronic
€ 135 000,-- 38 000 km
- 01/2018
- 449 kW (610 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-03680 ASPE -
Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 quattro S-Tronic
€ 129 000,-- 50 000 km
- 01/2017
- 397 kW (540 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-38639 SAN MIGUEL DE ABONA -
Audi R8 Spyder V10 5.2 FSI 540 S tronic 7 Quattro
€ 109 900,-- 33 500 km
- 07/2017
- 397 kW (540 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
277 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-13340 Rognac
Stalowy dach otwierany przez naciśnięcie guzika czy klasyczny materiałowy pokrowiec z wielowarstwowego izolującego tworzywa – w dobie renesansu kabrioletów producenci starają się, by uczynić otwarte modele atrakcyjnymi we wszystkich klasach pojazdów przy pomocy technologii wpływających na komfort i odporność na warunki pogodowe. Wiele znaczących marek samochodowych podążyło za tym trendem i rozszerzyło paletę swoich aut o otwarte modele klasy kompaktowej i średniej. Wymagania stawiane producentom seryjnych aut są jeszcze wyższe w stosunku do marek oferujących luksusowe sportowe samochody. Gdy w 2006 roku konstruktor Audi z Ingolstadt wprowadził na rynek sportowe coupé Audi R8 z silnikiem umieszczonym centralnie, można było się spodziewać, że Bawarczycy nie ograniczą się jedynie do tego modelu. W końcu również Lamborghini, czyli spółka-córka Audi, już w 2006 roku włączyła do oferty siostrzany model Lamborghini Gallardo pod nazwą Spyder, dzięki czemu można było wykorzystać fuzję motoryzacyjnych gigantów do rozwoju odpowiednika pojazdu niemieckiej produkcji. Kilka lat później Audi R8 Spyder uzupełniło program sportowych samochodów koncernu z Ingolstadt. Wiosną 2010 roku, czyli na początku sezonu na kabriolety, klienci mogli zamawiać pierwsze Audi R8 Spyder.
Klasyczny materiałowy dach Audi R8 Spyder
Podobnie jak włoski partner, również marka Audi skorzystała z koncepcji otwartego dwusiedzeniowego auta z tradycyjnym tekstylnym dachem. Znak rozpoznawczy Audi R8 Spyder: przy złożonym materiałowym dachu widać było dwie „płetwy” z tyłu pojazdu, który wyposażono w duże otwory z poprzecznymi elementami zapewniające dopływ powietrza do centralnie umieszczonego silnika. Pod względem designu Audi R8 Spyder był wzorowany na charakterystycznym kształcie i stylistyce coupé Audi R 8. Należały do niej drzwi z wbudowanymi bocznymi kanałami powietrznymi, duży kratkowany grill oraz wysoki tył z dyfuzorem. Podobnie jak coupé, również Audi R8 Spyder wyposażono w tylny spojler, który automatycznie wysuwał się przy wyższych prędkościach, dzięki czemu auto zyskiwało na dynamice.
Audi R8 Spyder z dwoma silnikami do wyboru
Model początkowy Audi R8 Spyder oferowano z silnikiem o pojemności 4,2 litra. Jednostka V8 zapewniała roadsterowi produkowanemu w zakładzie w Neckarsulm należącym do spółki-córki Audi quattro moc do 430 KM (316 kW). Takie osiągi pozwalały Audi R8 Spyder rozwinąć prędkość maksymalną 300 km/h. Pojazd osiągał setkę w 4,8 sekundy. W topowym modelu pracował silnik V10 o mocy 525 KM (386 kW), który umożliwiał Audi R8 Spyder rozpędzenie się do setki w 4,1 s i rozwinięcie prędkości maksymalnej do 313 km/h.