- Strona startowa
- Samochod
- Audi
- Audi TT
Audi TT Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Audi TT, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Audi TT
-
Audi TT Coupe 1.8 T quattro *BOSE*ESP*SHZ*VOLLLEDER*
€ 3 799,-- 216 000 km
- 02/2002
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 5 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
9,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
228 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85276 Pfaffenhofen an der Ilm -
Audi TT Coupe 1.8 tfsi LED SOOBWOOFER APPLECARPLAY
€ 13 700,-- 131 000 km
- 11/2012
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-22061 Campione d'Italia - Como - CO -
Audi TT 2.0 TFSI Roadster quattro S line Sport/Plus Bose
€ 12 900,-- 175 949 km
- 08/2011
- 155 kW (211 KM)
- Używany
- 7 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
175 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-75433 Maulbronn- Zaisersweiher -
Audi TT Coupe 2.0 tfsi s-tronic *AUTOMATICO*
€ 7 990,-- 239 000 km
- 12/2007
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
183 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20156 Milano -
Audi TT TT Coupe 40 2.0 tfsi s-tronic
€ 38 500,-- 28 800 km
- 07/2020
- 145 kW (197 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
153 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20132 Milano - Mi -
Audi TT Coupe 2.0 TDI QUATTRO EXCLUSIVE SLINE SPORT PLUS
€ 21 750,-- 127 000 km
- 06/2014
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
139 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36051 Creazzo - Vicenza - Vi -
Audi TT Manuale Stage3 500cv SLine
€ 35 000,-- 80 000 km
- 06/2016
- 368 kW (500 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20018 Sedriano MI -
Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic 19 ZOLL/NA
€ 24 888,-- 97 290 km
- 02/2017
- 169 kW (230 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-64295 Darmstadt -
Audi TT Roadster 1.8 TFSI*Bi-Xenon*Leder*
€ 9 990,-- 130 000 km
- 04/2011
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-31228 Peine
Audi TT to samochód, który bez wątpienia przyciąga spojrzenia i wzbudza zainteresowanie miłośników motoryzacji sportową i dynamiczną sylwetką. Po raz pierwszy zjechał z taśmy montażowej koncernu Audi AG w 1998 roku. Od tej pory powstały już trzy generacje pojazdu, a wprowadzenie na rynek czwartej planowane jest na 2021 rok. Nazwa modelu to skrót od popularnego wyścigu "Tourist Trophy", w którym triumfowali kierowcy poprzednika Audi - NSU. TT przez amatorów motoryzacji uznawana jest za jedną z bardziej godnych uwagi propozycji jeśli chodzi o sportowy samochód używany. Charakterystyczny design, trwałość, przystępna cena (także serwisu i eksploatacji) to argumenty przemawiające za kupnem tego modelu. Samochód pod koniec XX wieku wyróżniał się nowoczesną konstrukcją zawieszenia. Był niejednokrotnie nagradzany. W 2007 roku zdobył tytuł World Design Car of the Year. Debiutanckie pojazdy to jednostki 180-konne z napędem na oś przednią oraz 225-konne z napędem 4x4. W 1999 roku w sprzedaży pojawiła się wersja roadster. W 2000 roku inżynierowie marki udoskonalili właściwości jezdne, a także dokonali korekty ustawienia zawieszenia. W 2003 roku na rynku pojawiło się przełomowe rozwiązanie w postaci silnika VR6 3.2 o mocy 250 KM. Z kolei w 2004 roku rozpoczęto montaż nowej skrzyni biegów S-Tronic. 2005 rok to debiut limitowanej wersji Audi TT Coupe quattro Sport, które cechowało się najmocniejszą, seryjną wersją silnika - 240 KM. W tym samym roku producenci zdecydowali o zwiększeniu mocy silników podstawowych wersji 1.8T, wycofując poprzednie modele.
Niemiecka jakość w trzech generacjach
Druga generacja Audi TT zadebiutowała w 2006 roku. Pierwszą zauważalną cechą było zwiększenie gabarytów pojazdu, co dało się odczuć zwłaszcza poprzez większą przestrzeń w kabinie. Wbrew pozorom nowy model okazał się być lżejszy od poprzednika. Bazą dla zawieszenia i podwozia było Audi A3. Na uwagę zasługiwały egzemplarze wyposażone w dwulitrowy silnik o mocy 200 KM, a także jednostka 250-konna o pojemności 3.2, w której opcjonalnie manualną skrzynię biegów zastępowała przekładnia S-Tronic. Także druga generacja mogła cieszyć się wersją roadster, której premiera odbyła się w 2007 roku. Jego mocniejsza, sportowa odsłona TT RS pojawiła się na rynku w 2009 roku. Cechował ją silnik 2.5 TFSI o imponującej mocy aż 340 KM. W 2010 roku przeprowadzono lifting TT, polegający głównie na wprowadzeniu nowych silników i zwiększeniu ich mocy. Trzecia generacja Audi TT zadebiutowała w 2014 roku na targach motoryzacyjnych w Genewie. Przy okazji zaprezentowano sportową wersję TTS. Cechy charakterystyczne modelu to dyfuzor, cztery końcówki układy wydechowego oraz 18-calowe koła. Audi TT trzeciej generacji cieszyło się również takimi nowinkami technicznymi jak wirtualna deska rozdzielcza z komputerem pokładowym, bardziej płaska atrapa chłodnicy, czy reflektory ledowe ze światłami do jazdy dziennej. Także w 2014 roku światło dzienne ujrzały modele koncepcyjne Offroad oraz Sportback. Oprócz nich zaprezentowano Audi z przeznaczeniem do produkcji seryjnej. Były to kabriolety z funkcjonalnym, składanym dachem - Roadster w wersji TT i TTS.
Audi TT - Totalna Trwałość
Audi TT na rynku wtórnym najczęściej występuje w wersji z silnikiem 1.8 Turbo o mocy 180 KM. Jego główną zaletą jest świetny stosunek osiągów oraz spalania. Pojazd przyspiesza do 100 km/h w 7,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 228 km/h. Istotne znaczenie ma także serwisowanie w dość przystępnej cenie. To doskonała propozycja dla poszukujących niebanalnego samochodu, którzy nie dysponują dużym budżetem. Pozostałe oferty w większości stanowią modele tej samej jednostki, ale z mocniejszym silnikiem pod maską. Dość trudno jednak znaleźć samochód używany o pojemności silnika 3.2 VR6. Należy mieć na uwadze, że na rynku wtórnym uświadczymy jedynie wersje benzynowe. Silnik 1.8 nierzadko bywa zestawiany z instalacją gazową, co także może być uznane za atut dla tej bardzo udanej konstrukcji. TT często było brane na warsztat przez miłośników tuningu, stąd w ogłoszeniach można natrafić na oferty sprzedaży zmodyfikowanych wersji. Na uwagę, nawet w starszych modelach, zasługują dobrze radzące sobie podczas eksploatacji elementy zawieszenia, a także napęd Quattro. W rankingach bezawaryjności Audi TT notowane jest dość wysoko, dzięki czemu zadbane modele nie będą wymagać częstych wizyt w serwisie. W standardzie wyposażenia znajdował się system ESP, dwie poduszki powietrzne i klimatyzacja. W drugim roku produkcji pierwszej generacji TT uległo zmodernizowaniu polegającym na zmianie amortyzatorów oraz montażu spojlera tylnego. Co ciekawe, modele wypuszczone do sprzedaży wcześniej także zostały zmodyfikowane. Jeśli zatem użytkownik preferuje sportowy design, dodatkowo bazujący na świetnych osiągach, nad wyborem Audi TT nie należy się długo zastanawiać.