Aktualne oferty dla BMW
-
BMW 114 Baureihe 1 Lim. 3-trg. 114i Fest preis
€ 5 300,-- 140 000 km
- 06/2013
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-53894 Mechernich -
BMW 318 d
€ 4 990,-- 206 000 km
- 09/2011
- 105 kW (143 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
120 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-4020 Linz -
BMW 518 Touring d
€ 5 900,-- 310 265 km
- 04/2014
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9860 Oosterzele -
BMW X1 sDrive16d // EXPORT!! // HANDELAAR!! //
€ 10 950,-- 184 000 km
- 07/2019
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-9406 Ninove-Outer -
BMW 320 d TOURING LUXURY! BI-XENON! NAVI!
€ 7 750,-- 236 000 km
- 08/2015
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-65366 Geisenheim -
BMW X3 sDrive30i xLine/RFK/CARPLAY/LED/NAVI
€ 32 799,-- 3 555 km
- 10/2020
- 185 kW (252 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-57482 Wenden -
BMW X3 xDrive20d M Sportpaket Tempomat AHK USB Shz
€ 9 800,-- 190 000 km
- 08/2012
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-85737 Ismaning -
BMW 318 i Automatik Klimaaut.*2xSHZ*PDC*Tüv10.2025
€ 4 790,-- 119 000 km
- 05/2006
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-22179 Hamburg -
BMW 114 i Bi-Xenon PDC Sitzheizung
€ 4 700,-- 186 437 km
- 01/2012
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
135 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-09456 Annaberg-Buchholz
Historia firmy Bayerische Motorenwerke (w skrócie BMW) rozpoczyna się w roku 1916, kiedy powstają zakłady Bayerische Flugzeug-Werke BFW, które w tamtym okresie produkowały silniki do samolotów. Szybki sukces wymusił rozbudowę firmy oraz przeniesienie fabryk w okolicę lotniska Oberwiesenfeld. Początkowo I Wojna Światowa przyniosła Zakładom Bayerische Flugzeug-Werke korzyści finansowe, jednak później dały się odczuć jej negatywne skutki. Na mocy Traktatu Wersalskiego produkcja silników samolotowych została zabroniona. Dlatego też firma zarządzana przez Karla Rappa i Gustava Otto powstała na nowo i zmieniła nazwę na Bayerische Motorenwerke. W roku 1922 przejęto całe przedsiębiorstwo wraz z należącym do niego terenem i zmieniono profil firmy. Budowano więc najpierw silniki do łodzi i samochodów ciężarowych, co nie przyniosło zadawalających efektów. Wtedy ruszyła produkcja silników do motocykli, które sprzedawały się znacznie lepiej. Budowa pierwszego pojazdu nie była prosta. Firma BMW, będąc w dobrej kondycji finansowej, kupiła fabrykę pojazdów w Eisenach. Ostatnim modelem w tym mieście był Dixi 3/15, który został jedynie zmodernizowany i wprowadzony na rynek pod własną nazwą – BMW 3/15. Cyfra „3” oznaczała kategorię podatku drogowego, a „15” to moc silnika w KM. Ten małolitrażowy samochód sprzedawał się bardzo dobrze i BMW wkrótce zaczęło pracować nad własną konstrukcją auta 3/20, którego moc wzrosła o 5 KM. Po zwycięskich wyścigach w 1994 roku (między innymi na słynnym torze Nürburgring), na prostej drodze do sukcesu pojawiły się przeszkody, a za nimi – gwałtowny regres firmy. Po nalotach bombowych aliantów zakłady w Monachium zostały mocno zniszczone, a zarząd przejęli Amerykanie. W roku 1945 w ramach odszkodowań wojennych pozbawiono firmę większości zasobów finansowych i produkcyjnych. Po ekonomicznej zapaści w roku 1947 BMW wprowadza na rynek pierwszy powojenny motocykl, a w roku 1951 samochód BMW 501. Opływowa linia nowego auta wzbudza sensację, dzięki czemu szybko zyskuje on przydomek „anioł baroku“. Duża limuzyna jest pierwszym modelem wyprodukowanym w Monachium. Trzy lata później, aby utrzymać dobrą passę, BMW wprowadza na rynek siostrzany model 502 z silnikiem V8 (8 cylindrów). W tym samym czasie Wilhelm Noll i Fritz Cron wygrywają mistrzostwa świata w kategorii motocykli z bocznym wózkiem. Kondycję finansową firmy poprawia dobrze sprzedająca się Isetta – zasilany silnikiem motocyklowym, trzykołowy mały samochód o mocy 12 do 13 KM z zamkniętym nadwoziem. BMW sprzedaje aż 160.000 tych pojazdów, mając duży udział w cudzie gospodarczym w Niemczech. Isetta staje się wręcz symbolem odbudowy. Dzięki dobrej kondycji ekonomicznej firmy Albrecht Graf Goertz konstruuje BMW 507. Ten niemal idealny roadster został wyprodukowany jedynie w 252 egzemplarzach, a większość jego elementów wykonano ręcznie zgodnie z życzeniem klienta. Dziesięć lat później paleta sprzedaży obejmuje już kompletną serię 5 z oszczędnym lub bardziej sportowym silnikiem i wyposażeniem oraz serię 3, na którą składa się trzydzieści wariantów, a także serię 7, czyli segment samochodów luksusowych. Obecnie oferta modeli BMW to zarówno samochody małe z serii 1, klasyczne z serii 3, sportowe auta rodzinne z 5 lub 6 serii oraz luksusowe auta serii 7, a także auta terenowe X3 i X5. Sportowe ambicje zaspokajają modele M3, MZ4, M5 i M6. Ten sportowy pakiet stanowią samochody, które mają dynamiczne silniki i zachwycają sportową linią nadwozia. Motto firmy brzmi „Wasze życzenie jest dla nas rozkazem”, dlatego wyposażenie wnętrza pojazdu oraz system napędowy w każdym modelu może być dostosowany do wymagań klienta. W systemie multiple-choice coupé, limuzyna, kabriolet i kombi każdego modelu mogą zostać wyposażone na indywidualne zamówienie.