BMW 530 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu BMW 530, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla BMW 530D
-
BMW 530 d M Sportpaket Head-Up HK HiFi DAB
€ 43 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 57 450 km
- 08/2021
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-41066 Mönchengladbach -
BMW 530 d Aut. LUXURY LINE VIRTUAL/Leder/360°
€ 33 308,-Możliwość odliczenia VAT-u - 123 862 km
- 09/2020
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
138 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-90475 Nürnberg -
BMW 530 d **M-PAKET, VOLLAUSSTATTUNG, PANORAMA, KEYLESS**
€ 31 899,-- 138 500 km
- 09/2017
- 195 kW (265 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
134 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-1230 Wien -
BMW 530 Gran Turismo d PANO,HEADUP,KEYLESS,SOFTCLOSE
€ 24 880,-- 90 000 km
- 04/2015
- 190 kW (258 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
153 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-12103 Berlin -
BMW 530 d Luftfederung Navi Leder Memory Sitze Klimasitze
€ 27 990,-- 78 500 km
- 09/2018
- 195 kW (265 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-25469 Halstenbek -
BMW 530 d xDrive Touring M Sportpaket Head-Up DAB
€ 32 700,-Możliwość odliczenia VAT-u - 144 900 km
- 08/2020
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-92690 Pressath -
BMW 530 d xDrive
€ 27 990,-- 154 000 km
- 01/2019
- 195 kW (265 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
141 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-4020 Linz -
BMW 530 d Touring M Sportpaket Head-Up HK HiFi DAB
€ 42 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 55 480 km
- 10/2020
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-26125 Oldenburg -
BMW 530 d Tour MSport AHK adap.LED DrAss Memo HUD Navi
€ 31 970,-- 74 770 km
- 12/2018
- 195 kW (265 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-32051 Herford
Koncern BMW produkuje samochody od 1916 roku - jego inżynierowie posiadają więc ogromne doświadczenie w swoim fachu. Charakterystyczne logo marki sprawia, że każdemu miłośnikowi motoryzacji szybciej bije serce, a ozdobiony nim pojazd kojarzony jest automatycznie z solidną konstrukcją, dającą kierowcy maksimum komfortu. Szczególnie cenione są modele z piątką w nazwie.
BMW - seria numer 5
Podobnie jak za sztandarowy produkt Coco Chanel uznawane są perfumy numer 5, tak samo w przypadku firmy BMW seria oznaczona tym numerem jest jedną z najjaśniejszych gwiazd w jej katalogu. Produkcja "piątek" rozpoczęła się w 1995 roku, a ze względu na parametry techniczne oraz luksusowe wówczas wykończenie, modele z tej serii były dostępne jedynie dla klientów z grubymi portfelami. Oczywiście, od tego okresu minęło już trochę czasu, więc obecnie można kupić samochód używany BMW z piątej serii za rozsądne pieniądze – na szczęście mijające lata nie wpłynęły ani na solidność pojazdu, ani na jego elegancję.
BMW 530D - to jest to
Wyposażony w silnik wysokoprężny model BMW 530D to najznamienitszy przedstawiciel marki, który po swoim debiucie zachwycił zarówno ekspertów od motoryzacji, jak i zwykłych kierowców. W pojeździe tym podobało się praktycznie wszystko - klasyczne nadwozie z charakterystycznymi, przednimi reflektorami, design nadający samochodowi sportowy wygląd, przy jednoczesnym poczuciu "masywności" i solidności. Równie dobrze, jak pod względem wizualnym, auto prezentuje się pod kątem parametrów technicznych. Pod maską umieszczony został 6-cylindrowy silnik o mocy 184 KM (135 kW), pracujący w tempie 4000 obrotów, co pozwala na osiągniecie szybkości nawet 225 km/h przy zużyciu 7,2 l paliwa na 100 km. Rozpędzenie się do "setki" zajmuje zaledwie 8 s od momentu uruchomienia silnika. Już ponad dwie dekady temu postarano się o pozytywny wpływ samochodu na środowisko, dzięki czemu emituje on tylko 192 gramy dwutlenku węgla na każdy przejechany kilometr. Dzięki optymalnemu zawieszeniu - do którego wykonania użyto wykonanego z aluminium układu - pojazd doskonale trzyma się drogi. Tu warto zauważyć, że jest pewna różnica pomiędzy sedanem a kombi - w tej drugiej wersji używane są sprężyny gazowe. Nie wpływa to jednak na komfort prowadzenia i jazdy - samochód wydaje się być wręcz przylepiony do powierzchni jezdni.
Wyposażenie godne uwagi
W latach produkcji BMW 530D przeznaczone było na rynek europejski, a kierowcy mogli skorzystać z dwóch wersji samochodu - sedan oraz kombi. Pomijając dobre parametry techniczne w obu przypadkach, BMW 530D to model, w którym można poczuć się luksusowo. Pasażerowie na tylnych siedzeniach mają dla siebie mnóstwo miejsca, co przyda się zwłaszcza podczas dalszych podróży, kiedy można rozsiąść się wygodnie, a boczny nawiew tłoczy świeże powietrze. Niektórymi funkcjami foteli steruje się z poziomu ekranu centralnego. Wykończenie wnętrza miłymi w dotyku i atrakcyjnymi wizualnie tworzywami sztucznymi nie budzi zastrzeżeń, podobnie jak i skórzana tapicerka siedzeń. Kierowca otrzymuje deskę rozdzielczą z duża liczbą przycisków, co na początku może być nieco dezorientujące, jednak wystarczy kwadrans, aby mieć już w nich pełne rozeznanie. W wielu przypadkach nie trzeba nawet zdejmować rąk z kierownicy pojazdu - wiele funkcji zostało w nią wbudowanych, jak na przykład sterowanie radiem. Deska prezentuje się elegancko, dzięki podświetleniu zegarów na czerwono (co jest charakterystyczne dla BMW), a także ozdobieniu ich chromowanymi obwódkami. Gałka zmiany biegów ma kształt ergonomiczny, doskonale pasujący do dłoni kierowcy. Dzięki temu zmienianie biegów (jest ich 6) nie męczy ręki. BMW 530D wyposażone jest fabrycznie w klimatyzację, ESP i ABS, a także 4 poduszki powietrzne. Tył, czyli bagażnik, ma pojemność 460 l, więc pod tym względem samochód zalicza się do średniaków w swojej klasie. Na wakacyjny wyjazd rodzinny wystarczy - jednak przy przewożeniu większej ilości rzeczy przestrzeń może okazać się niewystarczająca. BMW w tej wersji zalicza się do dłuższych samochodów osobowych - długość pojazdu to dokładnie 4775 mm. Kierowcy przesiadający się z mniejszych modeli muszą przyzwyczaić się do kierowania takim czterokołowcem. Jedna czy dwie jazdy wystarczą, aby przywyknąć do zmiany.
BMW 530D - samochód, który od lat cieszy się popularnością
Trudno by wskazać drugi samochód, który przez tak długi czas cieszyłby się niesłabnącą popularnością. Chociaż niemiecki koncern zaprezentował już nowsze modele, to samochód używany 530D wciąż pozostaje obiektem pożądania wielu kierowców. Solidne wykonanie sprawia, że nawet po 200 000 kilometrów przebiegu jego zużycie jest praktycznie nieodczuwalne, a długie podróże nie stanowią problemu. To główny powód, dla którego warto nabyć używany pojazd. Choć kierowca nie ma w takiej sytuacji wpływu na jego wyposażenie, zaoszczędza na tej transakcji na tyle, że może spokojnie upiększyć samochód za zaoszczędzoną kwotę (oczywiście, według własnego uznania). Opcjonalnym wyposażeniem mogą być: nawigacja satelitarna, system audio czy choćby tempomat. Warto spędzić nieco czasu i znaleźć model już wyposażony w elementy, które przydadzą się podczas jazdy - kupujący sam wie najlepiej, czego potrzeba mu do jak najbardziej komfortowego prowadzenia. Używane BWM 530D ma jeszcze jedną, ogromną zaletę - są to części zamienne. Choć model jest solidny, a konieczność ich wymiany nie pojawia się często, to samochód używany prędzej czy później zacznie domagać się odświeżenia niektórych elementów. W takiej sytuacji nie będzie kłopotu z nabyciem dowolnej części zamiennej do auta. Seria 5 jest wciąż szalenie popularna.
To samochód, jaki warto kupić
Podsumowując - nawet samochód używany marki BMW 530D to pojazd, którego mogą pozazdrościć posiadacze nowych aut innych producentów. Wygodny, solidny, estetyczny i niezawodny - czyli taki czterokołowiec, jaki chciałby mieć każdy kierowca. Ponieważ nie jest już produkowany, nie trzeba wykosztowywać się na model prosto z taśmy produkcyjnej. Samochód używany tej marki zaskoczy nabywcę, który siądzie za jego kierownicą tym, że z pewnością nie odczuje on, że nie prowadzi nowego auta.