- Strona startowa
- Samochod
- BMW
- BMW Seria 8
BMW null Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu BMW null, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla BMW Seria 8
-
BMW 840 d 48V xDrive Gran Coupé
€ 61 900,-- 37 580 km
- 07/2021
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
144 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-22036 Erba - Como - Co -
BMW 840 d xDrive Coupé M-Sport IVA ESPOSTA
€ 44 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 172 000 km
- 06/2019
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
153 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-31055 Quinto Di Treviso - Treviso - Tv -
BMW 840 Gran Coupé 840iXAS Mpack ACC*Lane*Keyless*Navi
€ 69 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 18 996 km
- 09/2023
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-8840 Oostnieuwkerke -
BMW 840 Serie 8 Gran Coupe 840 i xDrive M Sport
€ 52 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 52 511 km
- 06/2021
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
180 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-40033 Casalecchio Di Reno - BO -
BMW 850 840i Gran Coupe Pano Laser DrAssProf ParkAss+
€ 62 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 16 458 km
- 09/2023
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-40549 Düsseldorf -
BMW 840 d Gran Coupe xdrive -PARI AL NUOVO, SOLO 20.000KM-
€ 57 800,-Możliwość odliczenia VAT-u - 20 585 km
- 03/2020
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
155 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-33100 Udine - UD -
BMW 840 i XDrive/M-PAKKET/HEAD-UP/PANO/SOFT/360°CAMERA/
€ 63 999,-- 17 900 km
- 09/2020
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
176 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9308 Hofstade (Aalst) -
BMW 840 i Coupe!
€ 47 790,-- 66 200 km
- 10/2019
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45661 Recklinghausen -
BMW 840 d xDrive M Sport B&W Int.Lenk LASER DA-Pro PA+
€ 58 880,-- 62 000 km
- 05/2019
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45478 Mülheim an der Ruhr
BMW serii 8 był najlepszym zwieńczeniem lat 80. w samochodowej stylistyce. Na przełomie dwóch niezwykle wyrazistych dekad model ten łączył w sobie odważne spojrzenie w przyszłość z kształtami, krawędziami i trendami, które zdominowały poprzednie dziesięciolecie. Można o tym wozie powiedzieć wiele, ale nie można odmówić mu dwóch rzeczy - był szybki i wyglądał prawdziwie wściekle. Poprzednie serie, takie jak BMW 6 czy BMW 7 nie odniosły spektakularnych sukcesów. Niemieccy konstruktorzy musieli więc odświeżyć gamę modeli, dając odbiorcom maszynę o wyjątkowym charakterze i świetnej prezencji. Dziś BMW 8 to już klasyka gatunku, doskonały samochód używany dla osób chcących się wyróżnić z ulicznego tłumu, który nie przestaje zadziwiać futurystycznym wyglądem. Poza tym na naszych ulicach, na których dominują samochody małe lub rodzinne do codziennego użytku, "ósemka" to przyciągający wzrok ewenement w wieku prawie 30 lat. Seria numer 8 była produkowana w praktycznie niezmienionej formie w latach 1989-1999, po której nastąpiła długa przerwa. Rynek lat 90. opanowały SUV-y oraz małe miejskie samochody, zaś pojazdy z charakterem pojawiały się tylko od czasu do czasu. Jednak konstruktorzy z BMW wrócili do pomysłu ponownego zaprezentowania BMW 8, ale w zupełnie innej wersji. Premiera modelu i8 przewidziana jest dopiero na rok 2020, ale przecieki z desek kreślarskich już budzą ogromne emocje. Nowy wóz będzie atrakcyjnym, nowoczesnym i eleganckim coupé o pięknych kształtach i o sportowym zacięciu, zaś napędzą nie tylko silniki spalinowe. Nowoczesność to ekologia, więc mająca za jakiś czas zadebiutować ósemka, będzie także wyposażana w napędy częściowo hybrydowe. Na wersję w pełni elektryczną poczekać musimy aż do... 2027 roku.
BMW 8 - solidny luksus
BMW serii 8 jako samochód używany to wciąż, mimo wieku, piękne auto o niebanalnym wyglądzie i bogatym wyposażeniu na wysokim poziomie. Warto przyjrzeć się stylistyce pojazdu: zwężający się klinowaty przód zaopatrzony w ruchome kanciaste reflektory, wąska linia dodatkowych świateł i symboliczny, charakterystyczny dla pojazdów BMW z tamtych lat grill to wizualne wyróżniki auta. Zajrzyjmy do środka. Skórzana tapicerka dawała wrażenie luksusowego wnętrza, zaś w niektórych modelach siedzenia pokryte były skórą w kremowym kolorze. W większości egzemplarzy dominowała elegancka czerń. Poza tym, wszystko było dopracowane na najwyższym poziomie. Wersje z szerszym wyposażeniem miały elementy z imitacji drewna uzupełniające konsolę centralną. Zegary zostały umieszczone pod subtelnie zaokrąglonym daszkiem deski rozdzielczej. Wyposażenie podstawowe BMW 8 naprawdę mogło zachwycać. Przede wszystkim istotną rolę grała elektryka - sterowane elektrycznie szyby oraz lusterka boczne znacznie poprawiały komfort jazdy i przebywania w samochodzie. Kierownica również mogła być regulowana elektrycznie, co zdecydowanie ułatwiało dopasowanie poziomu kolumny do potrzeb kierowcy. Dodatkowym plusem było to, że kierownica posiadała funkcję zapamiętywania ustawień. Inżynierowie z BMW zapewnili także elektryczne regulowanie siedzeń, które w bogatszej wersji wyposażeniowej miały również indywidualne ogrzewanie.
BMW 8 - szczegóły techniczne i spalanie
Trzeba przyznać, że na przestrzeni lat, w których model BMW 8 był produkowany, inżynierowie nie oszczędzali na silnikach i ich wariantach. Jednostek łącznie było aż 10. Warto przyjrzeć się tym silnikom w układzie V8 - nie było ich w poprzednich seriach. W ósemce implementowano również większe i bardziej potężne motory V12. Mający pojemność skokową 3 l silnik V8 rozwijał moc 218 KM. Zużycie paliwa oscylowało wokół 8 l w cyklu mieszanym na 100 km, przy oszczędnym gospodarowaniu paliwem. Prędkość 100 km/h pojazd osiągał po upływie ponad 7 s. Kolejna V-ósemka w serii była większa - 4 litry pojemności i moc 286 KM rozpędzały auto do setki w czasie 6,9 s. Konsumpcja benzyny w cyklu mieszanym potrzebnej na przejechanie 100 km wynosiła około 10 l. Silniki współpracowały z cztero- i pięciobiegowymi przekładniami manualnymi. Automatyczna skrzynia biegów dostępna była w wyższej opcji wyposażeniowej. BMW 8 posiadał napęd przekazywany na tylną oś.