- Strona startowa
- Samochod
- BMW
- BMW Seria 8
BMW null Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu BMW null, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla BMW Seria 8
-
BMW 840 Coupé dXAS MHEV - m pack - leder navi - ...
€ 59 995,-Możliwość odliczenia VAT-u - 53 225 km
- 11/2022
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
175 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2870 Puurs -
BMW 840 i xDrive Gran Coupé M Sportpaket DAB WLAN
€ 57 885,-Możliwość odliczenia VAT-u - 65 640 km
- 02/2021
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-85435 Erding -
BMW 840 iA Gran Coupé M Sport Pro *FUL
€ 69 900,-- 36 890 km
- 08/2023
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
205 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4500 Huy-Tihange -
BMW 840 d xDrive Gran Coupe M Sport STANDHZG HUD PANO
€ 53 900,-- 122 000 km
- 07/2021
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
166 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-10625 Berlin -
BMW 840 i XDrive/M-pakket/Headup/Adapt/Pano/360°/Soft
€ 62 999,-- 17 800 km
- 09/2020
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
176 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9308 Hofstade (Aalst) -
BMW 840 i xDrive
€ 49 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 95 134 km
- 10/2019
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
179 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1090 Jette -
BMW 840 d xDrive M Sport Pro Sportpaket Head-Up DAB
€ 74 900,-- 30 381 km
- 09/2022
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-6020 Innsbruck -
BMW 840 840d xDrive M Sport Coupe Individual Gestik Mwst.
€ 59 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 88 000 km
- 06/2019
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
160 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-4650 Lambach -
BMW 840 d 48V xDrive Coupé
€ 73 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 29 865 km
- 07/2023
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
143 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20151 Milano - Mi
BMW serii 8 był najlepszym zwieńczeniem lat 80. w samochodowej stylistyce. Na przełomie dwóch niezwykle wyrazistych dekad model ten łączył w sobie odważne spojrzenie w przyszłość z kształtami, krawędziami i trendami, które zdominowały poprzednie dziesięciolecie. Można o tym wozie powiedzieć wiele, ale nie można odmówić mu dwóch rzeczy - był szybki i wyglądał prawdziwie wściekle. Poprzednie serie, takie jak BMW 6 czy BMW 7 nie odniosły spektakularnych sukcesów. Niemieccy konstruktorzy musieli więc odświeżyć gamę modeli, dając odbiorcom maszynę o wyjątkowym charakterze i świetnej prezencji. Dziś BMW 8 to już klasyka gatunku, doskonały samochód używany dla osób chcących się wyróżnić z ulicznego tłumu, który nie przestaje zadziwiać futurystycznym wyglądem. Poza tym na naszych ulicach, na których dominują samochody małe lub rodzinne do codziennego użytku, "ósemka" to przyciągający wzrok ewenement w wieku prawie 30 lat. Seria numer 8 była produkowana w praktycznie niezmienionej formie w latach 1989-1999, po której nastąpiła długa przerwa. Rynek lat 90. opanowały SUV-y oraz małe miejskie samochody, zaś pojazdy z charakterem pojawiały się tylko od czasu do czasu. Jednak konstruktorzy z BMW wrócili do pomysłu ponownego zaprezentowania BMW 8, ale w zupełnie innej wersji. Premiera modelu i8 przewidziana jest dopiero na rok 2020, ale przecieki z desek kreślarskich już budzą ogromne emocje. Nowy wóz będzie atrakcyjnym, nowoczesnym i eleganckim coupé o pięknych kształtach i o sportowym zacięciu, zaś napędzą nie tylko silniki spalinowe. Nowoczesność to ekologia, więc mająca za jakiś czas zadebiutować ósemka, będzie także wyposażana w napędy częściowo hybrydowe. Na wersję w pełni elektryczną poczekać musimy aż do... 2027 roku.
BMW 8 - solidny luksus
BMW serii 8 jako samochód używany to wciąż, mimo wieku, piękne auto o niebanalnym wyglądzie i bogatym wyposażeniu na wysokim poziomie. Warto przyjrzeć się stylistyce pojazdu: zwężający się klinowaty przód zaopatrzony w ruchome kanciaste reflektory, wąska linia dodatkowych świateł i symboliczny, charakterystyczny dla pojazdów BMW z tamtych lat grill to wizualne wyróżniki auta. Zajrzyjmy do środka. Skórzana tapicerka dawała wrażenie luksusowego wnętrza, zaś w niektórych modelach siedzenia pokryte były skórą w kremowym kolorze. W większości egzemplarzy dominowała elegancka czerń. Poza tym, wszystko było dopracowane na najwyższym poziomie. Wersje z szerszym wyposażeniem miały elementy z imitacji drewna uzupełniające konsolę centralną. Zegary zostały umieszczone pod subtelnie zaokrąglonym daszkiem deski rozdzielczej. Wyposażenie podstawowe BMW 8 naprawdę mogło zachwycać. Przede wszystkim istotną rolę grała elektryka - sterowane elektrycznie szyby oraz lusterka boczne znacznie poprawiały komfort jazdy i przebywania w samochodzie. Kierownica również mogła być regulowana elektrycznie, co zdecydowanie ułatwiało dopasowanie poziomu kolumny do potrzeb kierowcy. Dodatkowym plusem było to, że kierownica posiadała funkcję zapamiętywania ustawień. Inżynierowie z BMW zapewnili także elektryczne regulowanie siedzeń, które w bogatszej wersji wyposażeniowej miały również indywidualne ogrzewanie.
BMW 8 - szczegóły techniczne i spalanie
Trzeba przyznać, że na przestrzeni lat, w których model BMW 8 był produkowany, inżynierowie nie oszczędzali na silnikach i ich wariantach. Jednostek łącznie było aż 10. Warto przyjrzeć się tym silnikom w układzie V8 - nie było ich w poprzednich seriach. W ósemce implementowano również większe i bardziej potężne motory V12. Mający pojemność skokową 3 l silnik V8 rozwijał moc 218 KM. Zużycie paliwa oscylowało wokół 8 l w cyklu mieszanym na 100 km, przy oszczędnym gospodarowaniu paliwem. Prędkość 100 km/h pojazd osiągał po upływie ponad 7 s. Kolejna V-ósemka w serii była większa - 4 litry pojemności i moc 286 KM rozpędzały auto do setki w czasie 6,9 s. Konsumpcja benzyny w cyklu mieszanym potrzebnej na przejechanie 100 km wynosiła około 10 l. Silniki współpracowały z cztero- i pięciobiegowymi przekładniami manualnymi. Automatyczna skrzynia biegów dostępna była w wyższej opcji wyposażeniowej. BMW 8 posiadał napęd przekazywany na tylną oś.