Aktualne oferty dla BMW F30
-
BMW 320 Serie 3 F30 2011 Berlina 320d Luxury
€ 8 900,-- 319 000 km
- 07/2012
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-14040 Castelnuovo Calcea - AT -
BMW 320 d F30 Sport-Paket Aut. *Head-up*Navi*STZ*18Zoll*
€ 19 450,-- 138 646 km
- 02/2015
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-6850 Dornbirn -
BMW 320 d xDrive (F30) Luxury Line LED RFK Navi Bus.
€ 25 900,-- 80 000 km
- 09/2015
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-6020 Innsbruck -
BMW 320 Serie 3 (F30/F31) Touring Business Adv aut.Eu6B
€ 17 500,-- 99 000 km
- 06/2017
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20141 Milano -
BMW 325 (F30) 325D 218CH LUXURY
€ 8 400,-- 188 188 km
- 04/2015
- 163 kW (222 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
129 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-91170 Viry Chatillon -
BMW 340 SERIE 3 F30 340I LCI 326CH BI-TURBOS
€ 21 990,-- 146 230 km
- 09/2015
- 240 kW (326 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-47300 VILLENEUVE-SUR-LOT -
BMW 320 (F30) 320D 163CH EFFICIENTDYNAMICS EDITION LOUNGE
€ 12 990,-- 129 500 km
- 11/2012
- 122 kW (166 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-57175 gandrange -
BMW 330 VI (F30) 330dA 258ch M Sport
€ 17 490,-- 210 000 km
- 03/2018
- 190 kW (258 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
146 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-56850 Caudan -
BMW 330 (F30) 330EA 252CH LUXURY
€ 18 900,-- 112 000 km
- 07/2016
- 137 kW (186 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
-
45 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-27000 EVREUX
Stylowy, doskonale wyposażony i, oczywiście, jak zawsze sportowy samochód BMW F30 to już 6 generacja serii 3 niemieckiego producenta. Aż 5 wersji stylistycznych, różne modele silników, ogromna gama wyposażenia opcjonalnego oraz sporo ekonomicznych i ekologicznych rozwiązań to mocne strony tego auta. Przed zakupem samochodu używanego BMW F30 warto dowiedzieć się co nieco o tym modelu. Już od 2011 roku zachwyca miłośników dynamicznej jazdy, komfortu i elegancji - BMW F30 jako samochód używany cieszy się w Polsce niesłabnącą popularnością. Aby rozpocząć produkcję tego osobowego auta klasy średniej, grupa BMW zainwestowała ponad pół miliarda euro w modernizację fabryk. W ciągu pierwszych 3 miesięcy z linii montażowej zjeżdżało 680 aut dziennie. Było warto - F30 jest jednym z najbardziej udanych samochodów koncernu z Monachium.
6 pokoleń sportowej serii
Historia poprzedników BMW F30 sięga 1975 roku. Pierwszy model serii 3 o oznaczeniu E21 produkowany był jedynie w 2 wersjach - kabriolet i coupé. Auta zostały wyposażone wyłącznie w silniki benzynowe 4- i 6-cylindrowe - od 76 do 145 KM. Łącznie liczba wyprodukowanych egzemplarzy E21 sięgnęła prawie 1,4 mln. Następcą pierwszej generacji był E30 - niemiecki koncern produkował go przez 12 lat - do 1994 do 2006 roku. E30 był pierwszym modelem serii 3, w którym zastosowano napęd na 4 koła, silnik diesla oraz stworzono - obok kabrioletu, sedana i coupé - także wersję kombi. Generacja BMW E30 miała również swoją usportowioną, legendarną wersji M. Obecnie ten niezwykle rzadki model stanowi obiekt westchnień wielu kolekcjonerów. Kolejnym autem królującym na rynkach światowych w latach 1990-1999 był E36 - jedynie wersję compact produkowano aż do 2000 roku. Trzeba przyznać, iż ta generacja serii 3 zyskała w Polsce niezwykłą popularność, szczególnie wśród młodych kierowców. Kupując używany samochód BMW E36, kierowca ma do wyboru aż 10 wersji benzynowych i 3 diesle. Następca E46 po swoim poprzedniku odziedziczył wysokie parametry techniczne i główne zalety, przy czym sylwetka auta nabrała bardziej okrągłych kształtów. Koncern z Monachium zapewnił klientom ogromny wybór wersji silnikowych - największy w całej ofercie serii 3. Ostatnie auto z oznaczeniem „E” - model E90 - produkowano w latach 2004-2012. To pierwsza generacja serii 3, w której zastosowano system iDrive, a zarazem ostatni model, w którym w palecie dominowały silniki wolnossące. Wersja M po raz pierwszy otrzymała widlastą ósemkę. W 2006 roku BMW E90 wyróżniono prestiżową nagrodą Car Of The Year.
Większy, lżejszy, lepszy
BMW F30 szybko zdobyło niemiecki rynek. Pierwszy model serii 3 o oznaczeniu „F” miał swoją premierę 14 października 2011 roku. Do dziś cieszy się ogromną popularnością jako samochód używany lub nowy. To auto o charakterystycznym designie - w zasadzie dostępnych jest aż 5 linii stylistycznych - obok podstawowej także wersja „Sport Line”, „Luxury Line” oraz „Modern Line”, jak również wprowadzony na rynek latem 2012 roku sportowy model M ze specjalnymi elementami wnętrza i karoserii. Poszczególne modele różnią się od siebie detalami stylistycznymi, kolorami i materiałami wykończeniowymi. Niemieccy inżynierowie zadbali o to, aby nowa generacja serii 3 była jeszcze bardziej komfortowa od poprzedników. Udało im się stworzyć auto o 9,3 cm dłuższe od poprzednika (462,4 cm), z rozstawem osi o 5 cm większym (281 cm) i z większym rozstawem kół - 3,7 cm więcej z przodu i 4,7 cm więcej z tyłu (154,3 oraz 158,3 cm), przy czym BMW F30 jest o 40 kg lżejsze od modelu E90. Pojemność bagażnika auta to aż 480 l w wersji standardowej oraz 495 - 1500 l w kombi i 390 l w Active Hybrid 3.
Szeroka paleta możliwości
Każdy samochód używany BMW F30 posiada w standardzie: automatyczną klimatyzację, felgi ze stopów lekkich oraz opony typu Runflat, nowoczesny komputer pokładowy, komplet poduszek powietrznych, systemy wspomagające trakcję DSC i DTC, system Start/Stop, skórzaną kierownicę wielofunkcyjną oraz radio BMW Professional. Tak bogate wyposażenie podstawowe to dopiero przedsmak tego, co producent oferuje jako wyposażenie opcjonalne. Na uwagę zasługuje chociażby kamera Surround View z Side View i Top View - dzięki niej kierowca może zobaczyć auto oraz jego otoczenie z lotu ptaka. Kolorowy wyświetlacz Head Up Display, aktywny tempomat z funkcją Stop & Go czy chociażby układ ostrzegania przy zmianie pasa oraz ostrzegania przed zmianą pasa ruchu i najechaniem – są używane we współpracy z systemem kamer. Istnieją 3 typy nadwozia - sedan (F30), kombi (F31) oraz wersja GT (Gran Tourismo F34), która łączy w sobie sportową linię coupé i praktyczne 5-drzwiowe nadwozie. Kupując używane auto, użytkownik ma do wyboru szeroką gamę silników benzynowych oraz diesli. Wszystkie benzynowe silniki samochodów używanych BMW F30 wyposażone są w technologię BMW Twin Power Turbo, a wszystkie diesle - w system common rail najnowszej generacji. Widać w tym znak czasu - BMW odchodzi od silników 6-cylindrowych na rzecz 4-cylindrowych z turbodoładowaniem. Wszystko to ma się przyczynić do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji spalin. Z całej gamy pozostał tylko jeden silnik 6-cylindrowy. Mało tego, w 2014 roku do oferty włączono opcję 3-cylindrową z turbodoładowaniem. Obecnie silnik ten dostępny jest tylko w serii 1, ale koncern ma w planach wprowadzenie go także w serii 3, a nawet w serii 5. Standardowo wszystkie motory posiadają 6-stopniową manualną skrzynię biegów. Opcjonalnie dostępny jest też 8-stopniowy automat. Moc tradycyjnie dla BMW przeniesiona została na tylną oś.
W wyścigu po klienta
Na rynku wtórnym BMW F30 cieszy się niezmienną popularnością bez względu na model. Użytkownicy cenią przede wszystkim jego sportowy charakter i elegancję oraz - zgodnie z hasłem reklamowym niemieckiego giganta - „radość z jazdy”. Jak przystało na wysokiej jakości samochód używany, BMW F30 ma też poważnych konkurentów. Od wielu lat jego głównym rywalem jest AUDI A4 - auta te trzymają bardzo wyrównany poziom. W zasadzie tylko od osobistych preferencji i podejścia klienta zależy, który z tych dwóch samochodów wybierze. Groźnym konkurentem dla BMW F30 jest też Mercedes klasy C. W wyścigu po zdobycie uznania klientów ceniących sportowe samochody Niemców od jakiegoś czasu gonią Japończycy - ich samochody Infiniti Q50 i Lexus IS śmiało można nazwać godnymi rywalami BMW „trójki”. Producent z Monachium dołożył starań, aby używane auta BMW F30 kusiły klientów ekonomią. Samochód został wyposażony między innymi w system Auto Start Stop oraz w tryb właściwości jezdnych Eco Pro - wchodzą one w skład koncepcji BMW EfficientDynamics, której celem jest zmniejszenie zużycia paliwa. Niezależnie od tego, czy prosto z salonu, czy używany, samochód BMW F30 trzyma klasę - niezmiennie od 2011 roku znajdując zwolenników przede wszystkim wśród osób młodych, dynamicznych i preferujących aktywny styl życia.