- Strona startowa
- Samochod
- Bugatti
- Bugatti Veyron
Bugatti Veyron Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Bugatti Veyron, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Bugatti Veyron
-
Bugatti Veyron 16.4 / First Owner / German
€ 1 499 000,-- 13 460 km
- 08/2006
- 736 kW (1 001 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
23,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
574 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8530 Harelbeke -
Bugatti Veyron Vitesse *Geneva Motorshow 2012 Edition*
€ 2 975 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 16 761 km
- 02/2014
- 882 kW (1 199 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
23,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
539 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-50171 Kerpen -
Bugatti Veyron GrandSport//1 OF 58//VITESSE-H.//ROOF-H.
€ 2 299 000,-- 11 980 km
- 02/2011
- 736 kW (1 001 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-80807 München -
Bugatti Veyron Grand Sport|VITESSE SUSPENSION|SERVICENEU
€ 1 999 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 29 500 km
- 03/2015
- 736 kW (1 001 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-90439 Nürnberg
Nawet produkując supersamochód, nie zawsze da się na tym zarobić więcej, niż wynosi jego cena – milion euro. Dzieje się tak dlatego, że koszty innowacji technicznych są zbyt wysokie, by możliwym było produkowanie długich serii. W tym segmencie rynku motoryzacyjnego tradycyjnie prym wiedli Włosi, i choć jakiś czas temu ich osiągnięcia zeszły na dalszy plan – koncerny takie jak Fiat wraz ze swoimi markami takimi jak Ferrari i Maserati są wciąż uznawane za prestiżowe pod względem osiągniętej ekonomicznej niezależności w przemyśle motoryzacyjnym. Mający swoją siedzibę w niemieckim mieści Wolfsburg koncern Volkswagen jest od 1998 roku – obok turyńskiej autodynastii – drugim rozgrywającym na rynku supersamochodów. Dzięki przejęciu Lambroghini, w czasie, kiedy Audi (czyli spółka-córka VW) wpadła w kłopoty, koncern z Dolnej Saksonii, zabezpieczył swoje prawa do francusko-włoskiej samochodowej legendy – Bugatti. Bazując na historycznych zakładach produkcyjnych, koncern Volkswagen otworzył nową fabrykę w Molsheim w Alzacji, skąd wywodzi się marka Bugatti. W 2005 roku po raz pierwszy od pięćdziesięciu lat wyprodukowano tam nowy model sportowego samochodu, któremu pozostawiono dawną nazwę: Bugatti Veyron.
Rekordowy rok koncernu Volkswagena z nowym Bugatti
Pojazd został nazwany przez inżynierów i designerów koncernu Volkswagen nazwiskiem Pierre’a Veyrona, kierowcy wyścigowego, który w latach 30. ubiegłego stulecia odniósł wiele spektakularnych sukcesów dla marki Bugatti. Wybór nazwy oraz nawiązanie do sportów motorowych było zapowiedzią tego, jakie plany wobec nowego modelu samochodu ma Volkswagen. Bugatti Veyron miał stać się pojazdem wyjątkowym, który będzie bił wszelkie rekordy, a przy tym opromieni swoim blaskiem dokonania koncernu Volkswagena. Jednak pozostała tylko jedna rzecz, którą należało wziąć pod uwagę – a mianowicie dostosowanie pojazdu do tego, aby mógł legalnie poruszać się po drogach. I chociaż Bugatti – zgodnie z tym, co planowano w zakładach w Wolfsburgu – miał stanowić flagowy projekt VW, to do sprzedaży miała trafić krótka seria jedynie 300 egzemplarzy.
Bugatti Veyron osiągając prędkość 407 km/h, jest najszybszym samochodem typu coupé na świecie
Może i Bugatti Veyron nie jest idealnym pojazdem, który mógłby funkcjonować jako swoisty „nośnik technologii“, jednak wszystko wskazuje na to, że dwumiejscowe coupé to dowód na to, że Volkswagen jest w stanie poradzić sobie bez wsparcia Porsche w rozwijaniu sprawdzonych technik wyścigowych. Istotą tego pojazdu z napędem na cztery koła i mocno zarysowanym charakterystycznym przodem był stworzony specjalnie dla Bugatti Veyron silnik V16 w układzie podwójnego V o pojemności 8l, generujący moc 736 kW (1001KM). Dzięki temu możliwe było osiągnięcie prędkości wynoszącej 407 km/h. W ten sposób model Bugatti Veyron wysunął się na prowadzenie wśród najszybszych na świecie samochodów produkowanych seryjnie. Z pomocą czterech turbosprężarek pojazd zbudowany z ultralekkiego włókna węglowego rozpędzał się do prędkości 200 km/h w ciągu 2,5 sekundy. Prędkość 100 km/h była osiągalna w czasie poniżej 2,5 sekundy. Specjalne ogumienie, ruchomy spoiler oraz układ hydrauliczny, które obniżyły masę pojazdu, w niebezpiecznych sytuacjach miały za zadanie umożliwić bezpieczne prowadzenie samochodu. Jednak pod względem negatywnego wpływu na środowisko naturalne Bugatti Veyron nie prezentuje się najlepiej. Emisja CO2 wynosi 960g/km w ruchu miejskim, a zużycie paliwa to prawie 100 l na 100 km dla jazdy z pełnym obciążeniem.