- Strona startowa
- Samochod
- Chevrolet
- Chevrolet Camaro
Chevrolet Camaro Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Chevrolet Camaro, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Chevrolet Camaro
-
Chevrolet Camaro 6.2 V8 MT
€ 28 999,-- 66 969 km
- 07/2017
- 339 kW (461 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-49610 Quakenbrueck -
Chevrolet Camaro 3,6 V6 ZL1 Optik Automatik + Garantie
€ 38 190,-- 35 000 km
- 01/2022
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
252 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-53842 Troisdorf -
Chevrolet Camaro Coupé Aut.
€ 32 000,-- 68 500 km
- 01/2017
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-41013 SEVILLA -
Chevrolet Camaro Coupé Aut.
€ 27 000,-- 78 000 km
- 07/2015
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-46019 VALENCIA -
Chevrolet Camaro CAMARO CABRIO 2SS 6.2 V8 HUD*LED*LEDER*CARPLAY
€ 39 987,-- 42 085 km
- 07/2017
- 339 kW (461 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45356 Essen -
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupé 2SS MY24 - Pronta
€ 66 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 183 kW (249 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
252 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-35020 Albignasego - Padova - Pd -
Chevrolet Camaro 6.2L SS LT1 Coupe
€ 37 480,-- 58 000 km
- 03/2021
- 339 kW (461 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-47249 Duisburg -
Chevrolet Camaro Coupé Aut.
€ 49 900,-- 37 900 km
- 08/2019
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-08205 SABADELL -
Chevrolet Camaro 2SS Coupe KLAPPENABGAS/LED/VIRTUAL COCKPI
€ 62 790,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 339 kW (461 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
252 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-69469 Weinheim
Przez prawie czterdzieści lat wyprodukowany po raz pierwszy w 1966 roku sportowy samochód Chevrolet Camaro w klasie Muscle Car kształtował historię samochodów amerykańskich. Produkowany jako coupé i kabriolet model spółki-córki General Motors Chevrolet zdołał przetrwać na rynku, nawet kiedy po latach 70. XX wieku wydawało się, że wielki czas samochodów Muscle Cars z bogatą ofertą silników już dawno minął. A po wstrzymaniu przez producenta produkcji Camaro w czwartej generacji 2002 roku Chevrolet zaprezentował niespodziewanie w 2009 roku nową wersję, która miała nawiązywać do wcześniejszych sukcesów legendy sportowych samochodów.
Chevrolet Camaro zostaje wprowadzony jako wersja coupé i kabriolet
W pierwszej generacji Chevrolet przedstawiał model Camaro od roku 1966 do 1970 jako coupé i kabrio w wielu wersjach silnika jako samochód sześciocylindrowy i z napędem V8. Jako pierwszy wprowadzono na rynek model Chevrolet Camaro o pojemności skokowej 3,8 l, który posiadał moc ponad 103 kW (140 KM). Oprócz modeli o średniej pojemności skokowej od 4,1 do 5,7 l, główną wersją silnika w programie był wariant 6,5 l o mocy do 313 kW (425 KM). Maksymalna prędkość wynosiła w zależności od wersji silnika między 150 km/h a 230 km/h. W modelu Camaro oferowano ręczną skrzynię czterobiegową lub opcjonalnie automatyczną skrzynię trzybiegową.
W 1970 roku produkcji Muscle Car otrzymuje elegancką stylistykę
Produkowana wyłącznie jako coupé w latach od 1970 do 1981 druga generacja Chevroleta Camaro weszła na rynek ze znacznie bardziej elegancką stylistyką nadwozia, która jednak nadal pozwalała identyfikować Camaro jako Muscle Car. W trakcie okresu produkcji wielokrotnie zmieniał się wygląd dzięki modyfikacjom zderzaków i reflektorów. Od 1978 roku modele otrzymały przedni spoiler. Nowym wprowadzonym na rynek modelem był Camaro z silnikiem 4,1 l o mocy 114 kW (157 KM). Główna wersja posiadała od 1973 roku tylko pojemność skokową powyżej 5,7 l i moc 184 kW (250 KM).
Redukcja silników dla odmiennych warunków
Głębokie wnęki na reflektory i bardziej kanciasty przód charakteryzowały produkowaną w latach od 1982 do 1993 trzecią generację Chevroleta Camaro. Oprócz wersji coupé w tym okresie produkcji znajdowała się także ponownie otwarta wersja Camaro. Podczas gdy inni producenci wycofywali z programu swoje Muscle Cars z powodu coraz gorszych wyników sprzedaży ze względu na rosnące ceny benzyny, Chevrolet zareagował na zmienione warunki ramowe dopasowaniem w dół palety silników Camaro. Oprócz głównego modelu Camaro Z 28 z zespołem napędowym 5,0 l dostępne były także silniki o mniejszym zużyciu paliwa i pojemności skokowej już tylko 2,5 l. Nowe skrzynie pięciobiegowe i automatyczna skrzynia biegów przyczyniły się również do tego, że zagorzali fani Camaro pozostali wierni temu modelowi.
Od Muscle Car do eleganckiej, komfortowej wersji coupé
Czwarta generacja przemieniającego się w międzyczasie z Muscle Car w elegancki, komfortowy coupé o długości 4,90 m Chevroleta Camaro, w kształcie klina i zarazem bardziej zaokrąglonego, zdobywała rynek w latach od 1993 do 2002. Oferowany był ponownie zarówno kabriolet, który wprowadzony został w 1994 roku, jak i klasyczny coupé. Wejście do świata Camaro rozpoczęło się od wersji 3,4 l o mocy 118 kW (160 KM); główny model Camaro Z 28 posiadał nadal silnik 5,7 l o mocy ograniczonej teraz do 202 kW (275 KM). Wraz z udoskonaleniem modelu z 1998 roku produkcji samochód Z 28 otrzymał nowy silnik aluminiowy o lekkiej konstrukcji i mocy 212 kW (288 KM).
W roku produkcji 2009 pojawia się na nowo zaprojektowana generacja Camaro
Po wstrzymaniu produkcji w 2002 roku inżynierowie Chevroleta opracowali całkowicie nową generację Camaro, która weszła w końcu do produkcji seryjnej w roku 2009. Chevrolet Camaro przedstawiany był najpierw jako wersja coupé, później cabrio, jednak pod względem stylistyki bazował on na samochodach Camaro z okresu początkowego. Dzięki seryjnie montowanemu systemowi kontroli trakcji, ESP i kompletnemu wyposażeniu w poduszki bezpieczeństwa nowa generacja odpowiadała aktualnym zdobyczom techniki pod względem bezpieczeństwa. Spośród silników dostępny był V6 o pojemności skokowej 3,5 l i mocy 224 kW (304 KM) oraz zespół napędowy V8 z wyłączaniem cylindrów, o pojemności skokowej 6,1 l i mocy do 313 kW (426 KM). Jeśli chodzi o skrzynie biegów, w Camaro oferowana jest ręczna skrzynia sześciobiegowa i automatyczna skrzynia sześciobiegowa.