- Strona startowa
- Samochod
- Chevrolet
- Chevrolet Corvette
Chevrolet Corvette Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Chevrolet Corvette, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Chevrolet Corvette
-
Chevrolet Corvette Convertible Aut.
€ 39 900,-- 99 000 km
- 04/2000
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-29414 MARBELLA -
Chevrolet Corvette 3LT + Z51 + COUPE-TARGA SUPERPRIJS !!!
€ 98 000,-- 2 800 km
- 06/2023
- 354 kW (481 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-3920 Lommel -
Chevrolet Corvette Stingray Conv. 3LT 6.2L V8 DCT8
€ 130 000,-- 1 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 354 kW (481 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
277 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3920 Lommel -
Chevrolet Corvette Deportivo Manual de 2 Puertas
€ 71 900,-- 86 900 km
- 04/2017
- 486 kW (661 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-29660 MARBELLA -
Chevrolet Corvette CZ6 7.0 V6 COUPE Z06
€ 49 900,-- 76 000 km
- 07/2006
- 377 kW (513 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
14,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
350 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-39031 Brunico BZ -
Chevrolet Corvette Z06 3LZ Carbon 65 Edition
€ 95 000,-- 60 000 km
- 12/2019
- 485 kW (659 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-32003 ORENSE -
Chevrolet Corvette Convertible Z06 3LZ RWD
€ 204 000,-- 1 km
- 01/2024
- 500 kW (680 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-41013 SEVILLA -
Chevrolet Corvette Deportivo Automático de 2 Puertas
€ 129 000,-- 1 km
- 01/2023
- 357 kW (485 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-41013 SEVILLA -
Chevrolet Corvette Stingray Coupé 6.2 V8 3LT
€ 130 000,-- 1 km
- 12/2023
- 369 kW (502 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-41013 SEVILLA
Chevrolet Corvette, dziecko amerykańskiego koncernu samochodowego General Motors (GM), pojawił się w sprzedaży w 1953 roku i od razu zadziwił świat. Ten wóz, na początku dostępny tylko jako kabriolet, reprezentował klasyczną formę sportowego samochodu i miał wymiary oraz design, które umożliwiały mu jeżdżenie po europejskich drogach. W rzeczywistości model ten był uderzająco podobny do pojazdu spod szyldu niemieckiego producenta samochodów BMW, a dokładnie do modelu Roadster BMW 507. Amerykańską Corvette zaprojektował designer Harley Earl. Model BMW 507, naszkicowany przez mieszkającego w USA Albrechta von Goertza, zadebiutował dwa lata po amerykańskiej premierze Corvetty. Wówczas stało się jasne, kto być może od kogo i co podpatrzył. Na czym polegała wyjątkowość modelu Chevrolet Corvette? Prawie każda nowa generacja od 1953 roku miała zdecydowanie różny w stosunku do poprzednika wygląd zewnętrzny.
Od 2005 roku Corvetta stanowi sportową markę koncernu GM
GM produkował pierwsze prawdziwie sportowe samochody w swojej historii do roku 2004 pod marką Chevrolet. W szóstej generacji Corvetta występowała już jako osobno wydzielona marka, w celu podkreślenia znaczenia, jaki model stanowił dla kierowców i miłośników Corvette w gamie pojazdów GM.
- Pierwsza generacja modelu Chevrolet Corvette (1953-1962) była małą, przygotowywaną ręcznie serią pojazdów. Miała ona wzmocnioną włóknem szklanym karoserię, dzięki czemu zaoszczędzono na masie auta przy równoczesnym zagwarantowaniu wysokiej stabilności. Implementowany w szóstej edycji sześciocylindrowy silnik miał moc 145 KM (107 kW), a pierwotnie wykorzystywany był w pojazdach ciężarowych. Silnik ten w 1955 roku zastąpiono jednostką o pojemności 4,6 litra i mocy 290 KM (216 kW), który w modelach z 1957 roku współpracował z manualnymi czterostopniowymi skrzyniami biegów – w ten sposób ostatecznie model Corvette stał się znanym mocnym i wydajnym sportowym pojazdem.
- Druga generacja modelu Chevrolet Corvette (1963-1967) i wygląd samochodów z tej edycji zaprojektował designer koncernu GM, Larry Shinoda, który swój projekt oparł na aucie wyścigowym Stingray. Cechami wyróżniającymi agresywną sylwetkę samochodu były zdająca się nie kończyć maska oraz umieszczony na niej zaokrąglony wlot powietrza. W tej linii modelowej obok kabrioletu z elektryczno-hydraulicznie otwieranym materiałowym dachem po raz pierwszy pojawił się wariant coupé. Największy silnik w serii miał pojemność skokową 7,4 l i moc 435 KM (320 kW), co rozpędzało Corvettę do prędkości ponad 200 km/h.
- Trzecia generacja modelu Chevrolet Corvette (1968-1982) posiadała efektownie pofałdowaną blachę i mocno wyoblane nadkola, które nadawały pojazdowi nieco srogiego wyglądu. Do roku 1975 najnowsza linia modelowa dalej obejmowała samochody z nadwoziem typu coupé oraz kabirolety, których produkcja później została przerwana. Model coupé miał wyjmowany, składający się z dwóch części dach, tak więc pojazd Corvette mógł być wykorzystywany także jako kabriolet. Nowością był ograniczony do pojemności 5,7 litra silnik o mocy 165 KM (121 kW) oraz dostępna w opcji automatyczna trójstopniowa skrzynia biegów.
- Czwarta generacja modelu Chevrolet Corvette (1984-1996) była dobrze rozpoznawalna dzięki zamykanym reflektorom oraz mniej kanciastym kształtom, które sprawiały, że pojazd wyglądał już tak przysadziście jak wcześniej. Poza tym w modelu tym zaimplementowano nowe sportowe podwozie i małe silniki o mniejszym spalaniu, które w najwyższej wersji osiągały moc 330 KM (243 kW) przy pojemności skokowej 5,6 litra. Dwa lata po rozpoczęciu produkcji czwartej generacji Chevroleta Corvette koncern MG postanowił wrócić do kabrioletów. W 1990 roku na rynku pokazał się samochód Corvette ZR-1, mocny model produkowany seryjnie, który rozwijał moc 400 KM (298 kW), zaś maksymalna prędkość wynosiła 300 km/h.
- Piąta generacja modelu Chevrolet Corvette (1997-2004) zachowała chowane kanciaste reflektory, jednak w tej wersji wóz miał zaokrąglony przód oraz tył i wyglądał bardziej spokojnie w porównaniu do poprzednika. Do tego pojazd miał długość 4,6 m i do tej pory był największym samochodem z rodziny Corvette. Koncern GM w tej generacji konstruował modele z tej serii w wersjach typu kabriolet i coupé ze zdejmowanym dachem, jak również po raz pierwszy coupé z dachem zamontowanym na stałe. Corvette piątej generacji była wyposażana wyłącznie w lekkie motory z aluminium, które rozwiały moc do 350 KM (257 kW) i rozpędzały to auto do prędkości maksymalnej 284 km/h.
- Szósta generacja Corvette trafiła na rynek w 2005 roku w wersji coupé i kabriolet, zaś koncern GM uznał tę sportową markę za osobny biznes. Zniknęły zamykane reflektory, tył wyposażono w cztery okrągłe światła i już tradycyjnie pokrywa silnika została mocno skrócona – w takiej wyraźnie kompaktowej formie szósta generacja Chevroleta Corvette zjechała z taśmy montażowej. W modelu tym wprowadzono silnik w układzie V8 o mocy 404 KM (297 kW), natomiast top model z silnikiem 6,2 l, Corvette ZR-1, miał moc 647 KM (476 kW). Najszybszemu seryjnie montowanemu modelowi Corvette w historii marki rozpędzenie się od 0 do 100 km/h zajmowało 3,4 s, zaś jego prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h.