- Strona startowa
- Samochod
- Citroen
- Citroen C5
Citroen C5 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Citroen C5, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Citroen C5
-
Citroen C5 2.0 HDi Exclusive FAP
€ 3 000,-- 239 633 km
- 05/2011
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
134 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6140 Sombreffe -
Citroen C5 2.0 HDi Navi/Cruise/Airco incl 1 JAAR garantie!
€ 5 980,-- 160 254 km
- 03/2010
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8570 ANZEGEM -
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive EURO5b
€ 4 950,-- 216 000 km
- 11/2014
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
153 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3630 Maasmechelen -
Citroen C5 Exclusive2.Hand Klima Bluetooh/Leder Export
€ 9 000,-- 170 000 km
- 02/2015
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-66839 Schmelz -
Citroen C5 2.0 HDI - GPS - Airco - Trekhaak
€ 7 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 255 216 km
- 03/2016
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
110 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9810 Eke -
Citroen C5 C5 2.0 hdi Exclusive
€ 1 800,-- 233 000 km
- 03/2003
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
1 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20063 Cernusco Sul Naviglio - Milano -
Citroen C5 PLUS Hybrid 136 ë-DSC6 100 kW (136 PS), Doppelk...
€ 25 150,-Możliwość odliczenia VAT-u - 0 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 100 kW (136 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-72667 Schlaitdorf -
Citroen C5 2.0HDI Exclusive CAS 163
€ 5 990,-- 253 000 km
- 09/2011
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-47012 VALLADOLID -
Citroen C5 Berlina 2.0 BlueHDi 150cv E6 Seduction KM CERT-PDC
€ 14 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 66 000 km
- 05/2017
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
115 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10126 TORINO-TO
Citroën C5 pierwszej generacji produkowany był pojazdem stworzonym głównie z myślą o rodzinach, które chcą podróżować samochodem gwarantującym przede wszystkim bezpieczeństwo, ale także odpowiednią ilość przestrzeni i niewymuszony wdzięk. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie był model oferujący wysoki poziom komfortu, bogate wyposażenie oraz przyjazny klimat panujący we wnętrzu. Dzięki temu, że w Citroënie C5 zainstalowano zawieszenie hydropneumatyczne trzeciej generacji, jazda stawała się niezwykle przyjemna. Nawet poruszanie się po dziurawych nawierzchniach nie wpływało na obniżenie komfortu jazdy. Co więcej, dzięki rozwiązaniu technicznemu, jakim było wspomniane zawieszenie, wysokość pojazdu automatycznie dostosowywała się do aktualnych potrzeb i warunków. Ta dogodność, która wcześniej nie była powszechnie dostępna w samochodach z tego rynkowego segmentu, w szczególny sposób przypadła do gustu klientom. Inżynierowie z firmy Citroën zadbali również o wnętrze. Było ono przestronne, dawało poczucie wyjątkowej wygody, a także zaskakiwało pod względem ilości użytecznych instrumentów i przejrzystej konstrukcji deski rozdzielczej. Do bogatego wyposażenia pojazdu zaliczają się między innymi nawigacja satelitarna, elektryczne fotele, szyby i lusterka, tempomat, wycieraczki z czujnikiem deszczu, światła z czujnikiem zmierzchu, dwustrefowa klimatyzacja oraz system ABS i ESP. Obszerny bagażnik umożliwiał transportowanie ładunku w całkiem dużej przestrzeni bagażowej: 455/1310 l dla wersji hatchback lub 565/1660 l w przypadku kombi. Citroën C5 może służyć do wielu celów. Wyjazd na rodzinne wakacje lub transportowanie dużych przedmiotów to zadania, z którymi francuskie auto poradzi sobie bez zarzutów. Samochód ten bardzo spodobał się Europejczykom ze względu na przestronność wnętrza oraz subtelny wygląd i był niezwykle chętnie kupowany właściwie przez cały okres produkcji. Model używany którejkolwiek generacji to praktyczne i pojemne auto rodzinne, które świetnie nadaje się na dłuższe podróże.
Citroën C5 - doskonały samochód z klasą
Citroën C5 pojawił się w sprzedaży w 2000 roku jako następca modelu Xantia. Początkowo francuska marka zaoferowała klientom pojazd w wersji hatchback, by w rok po premierze uzupełnić serię edycją kombi. Obie propozycje cechowała obowiązująca w tamtym czasie i równocześnie charakterystyczna dla marki Citroën stylistyka, której głównymi wyróżnikami były szerokie i wyraźnie pociągnięte w górę reflektory, a także długa pokrywa silnika, która opływowo wspinała się w kierunku przedniej szyby. Tył samochodu z kolei miał dość ostry rys i kompaktowe światła. Mimo tego, że model ten, nawet po drobnej modernizacji przeprowadzonej w 2004 roku, był krytykowany za - według niektórych użytkowników i opiniotwórczych motoryzacyjnych mediów - nieciekawy design, okazał się być pojazdem wytrzymałym, trwałym i dość oszczędnym w eksploatacji. Francuzi stworzyli także model C5 w prototypowej wersji specjalnej - C5 by wire. Został on wyposażony w ciekawy i, jak na swoje czasu zupełnie nieznany, układ sterujący. W kierownicę wmontowano pedał gazu i hamulca, a więc uzyskano efekt, dzięki któremu kierowanie samochodem odbywało się w sposób cyfrowy. Niestety, w Europie nie ma regulacji, które pozwoliłyby eksploatować na drogach tak wyposażony samochód. Następcą C5-tki został w 2007 roku Citroën C5 drugiej generacji. W warstwie stylistycznej pozostały mu mocne nawiązania do poprzednika, ale bryła samochodu zyskała nieco bardziej nowoczesne kształty. Ten model pojawił się na rynku w wersji sedan oraz kombi. Producent postanowił złożyć klientom odświeżoną ofertę związaną z poszerzoną gamą kolorów, lepszym wyposażeniem i większym wyborem tapicerki oraz felg. W 2014 roku Citroën zaprezentował nową wersję pojazdu C5. Był to CrossTourer, samochód o terenowym charakterze, dostępny w wersji kombi, w którym jednak nie zamontowano napędu na wszystkie koła. Model Citroën C5 dostępny jest w czterech opcjach wyposażenia: Attraction, Dynamique, Comfort oraz Exclusive.
Citroën C5 z pierwszych lat produkcji - rodzaje silników, zużycie paliwa oraz rozwiązania techniczne
Inżynierowie z Citroëna, dbając o różnorodność potrzeb kierowców, skonstruowali model C5 zarówno w wersjach z silnikiem benzynowym, jak i z silnikiem wysokoprężnym. Najbardziej popularne jednostki napędowe w benzynie to 1.8 16V o mocy 125 KM oraz 2.0 16V z mocą 140 KM. Model C5 występował też w układzie z silnikiem Diesla oraz z automatyczną skrzynią biegów. Tutaj mamy do czynienia z takimi silnikami jak: 2.0 16V o mocy 140 KM, 3.0 V6, którego moc to 207 KM, oraz 3.0 V6 z imponującą mocą 235 KM. Zużycie paliwa było niższe w przypadku modeli zaopatrzonych w jednostki napędzane ropą. Warto zwrócić szczególną uwagę na nowatorskie zawieszenie hydropneumatyczne, które działało w oparciu o następującą, ale bardzo prostą zasadę: pompa hydrauliczna pracowała w połączeniu z silnikiem elektrycznym, a nie z układem hamulcowym, zaś duża ilość czujników odpowiadała za dopasowanie wysokości zawieszenia pojazdu do aktualnie panujących na drodze warunków. Czujniki zbierały dane i przekazywały je do komputera, który szybko reagował na odebrane informacje dotyczące nawierzchni. To bardzo nowoczesne rozwiązanie, które miało zasadniczy wpływ na komfort podróżowania samochodami z linii Citroën C5. Stanowiło ono o jakości podróżowania, a także o tym, jak nierówności na drodze odczuwali pasażerowie pojazdu. Dodatkowo, świetnie sprawdzało się na asfaltowych drogach ze starą nieremontowaną nawierzchnią o niskiej jakości. Dzięki takiemu praktycznemu rozwiązaniu samochód używany z rodziny Citroëna wciąż jest atrakcyjnym pojazdem, który bez trudu można kupić na rynku wtórnym za rozsądną cenę.