- Strona startowa
- Samochod
- Citroen
- Citroen DS5
Citroen DS5 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Citroen DS5, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Citroen DS5
-
Citroen DS5 1.6 eHDi 115 FAP Chic, AUTOMATIK, AHK
€ 10 880,-- 130 502 km
- 03/2014
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
117 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-31515 Wunstorf -
Citroen DS5 2.0 Blue-HDI Head-Up Voll-Leder Pano. Denon
€ 11 490,-- 114 000 km
- 01/2018
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
113 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-47506 Neukirchen-Vluyn -
Citroen DS5 BlueHDi 180 EAT6 Limited-Edition 1955 Leder
€ 13 750,-- 155 748 km
- 06/2015
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-60486 Frankfurt am Main -
Citroen DS5 2.0 HDI160 SPORT CHIC
€ 8 490,-- 179 973 km
- 06/2013
- 122 kW (166 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
128 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-03700 BELLERIVE SUR ALLIER -
Citroen DS5 2.0 BlueHDi Sport Chic
€ 11 750,-- 150 000 km
- 08/2014
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
118 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, BE-4690 Bassenge -
Citroen DS5 CITROËN hybride4 2.0 HDI 200 cv ETG-6 SPORT CHIC T
€ 9 990,-- 179 000 km
- 09/2013
- 148 kW (201 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-52100 Bettancourt-la-Ferée -
Citroen DS5 DS AUTOMOBILES DS 5 2.0 HDI 165 SPORT CHIC
€ 7 990,-- 201 000 km
- 01/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
133 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-13400 Aubagne -
Citroen DS5 SoChic 1.6 TEMP/PDC/PANO
€ 12 490,-- 25 698 km
- 04/2013
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-23795 Bad Segeberg -
Citroen DS5 ✅️1AN GARANTIE ✅️ BOITE AUTOMATIQUE
€ 8 999,-- 180 679 km
- 07/2014
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
112 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4100 SERAING
Ulepszone wyposażenie wnętrza w połączeniu z dynamiczną i oryginalną stylistyką nadwozia miało stworzyć z wywodzących się z tradycyjnych linii produkcyjnych modeli serii DS od Citroëna alternatywne rozwiązanie lifestylowe Francuzów. Początek temu dał zaprezentowany w 2009 w klasie małych samochodów Citroën DS3, który powstał na bazie Citroëna C3. Już w tym momencie należący do koncernu Peugeot producent zapowiedział chęć dalszej rozbudowy rodziny DS. Kolejny krok w przypadku należącego do klasy kompaktowej Citroëna DS4 uczynił konstruktor, którzy wykorzystał technikę limuzyny Citroëna C4. W latach 60. XX wieku uchodzące za innowacyjne w klasie średniej modele Citroën DS – ze względu na swoją stylistykę oraz nowatorską technikę hydrauliczną – dostarczyły nowych bodźców do działania. Dlatego też zrozumiała była chęć ożywienia tradycji DS również za pomocą większego modelu. Stało się tak w przypadku Citroëna DS5, który od 2011 miał być wprowadzany na międzynarodowe rynki.
Koncepcja crossovera Citroën DS5
W przypadku koncepcji Citroëna DS5 inżynierowie stworzyli własny rodzaj crossovera, który sprawił, że samochód ten postrzegany był jako połączenie limuzyny, vana i coupé. Z technicznego punktu widzenia Citroën DS5 budowany był na bazie kompaktowego vana Citroëna C4 Picasso. W porównaniu do wysokich samochodów klasy van Citroën DS5 otrzymał jednak nadwozie o wysokości zaledwie 1,50 m, które przy długości około 4,50 m posiadało elegancką linię coupé, jednak bez ograniczeń dotyczących wnętrza. Tak więc Citroën DS5 dysponował miejscem dla pięciu pasażerów i posiadał bagażnik o pojemności 465 litrów. Jeśli chodzi o kształt nadwozia, Citroën DS5 pokazał oblicze wprowadzonej w roku 2009 rodziny modelu DS, które charakteryzowało się chłodnicą z przodu z dużymi wlotami powietrza oraz rozszerzonym tyłem samochodu.
Wersja hybrydowa z silnikiem Diesla w Citroënie DS5
Innowacyjny wizerunek, który producent chciał połączyć z ożywieniem modelu Citroën DS, miał odzwierciedlać się nie tylko w stylistyce. Także w technice silnikowej Citroënowi DS5 przypadła rola prekursora technologii: wraz z wprowadzeniem na rynek Francuzi zaprezentowali swojego crossovera z rzadko montowanym w tym czasie silnikiem Diesla w wersji hybrydowej. Zespół napędowy z samozapłonem osiągał moc do 200 KM (147 kW) i był wspomagany małym silnikiem elektrycznym. Zaleta techniki hybrydowej w silniku Diesla: emisję CO2 przy zużyciu paliwa około 3,8 l na 100 km można było zmniejszyć poniżej 100 g/km. Program silników uzupełniono o tradycyjne benzynowe i wysokoprężne zespoły napędowe, które montowane były także w modelu Citroën C4.