- Strona startowa
- Samochod
- Dacia
- Dacia Dokker
Dacia Dokker Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Dacia Dokker, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Dacia Dokker
-
Dacia Dokker Express 1.3TCe 130 Comfort+TEMPO+KLIMA
€ 14 150,-- 27 000 km
- 06/2021
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-22926 Ahrensburg -
Dacia Dokker 1.5 DCI LAUREATE ‼️GARANTIE 1 AN CTOK‼️
€ 7 999,-- 82 989 km
- 12/2013
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-7000 Mons -
Dacia Dokker STEPWAY 1.6 TCE ‼️GARANTIE 1 AN CTOK ‼️
€ 6 499,-- 188 983 km
- 02/2019
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
159 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-7000 Mons -
Dacia Dokker 1.5 Blue dCi 95 Comfort Klima Temp eFH vo
€ 11 550,-- 134 131 km
- 10/2020
- 70 kW (95 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
134 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-34379 Calden-Westuffeln -
Dacia Dokker 1.5 dCi Ambiance 1.Hd / Dachgepäckträger
€ 9 980,-Możliwość odliczenia VAT-u - 43 800 km
- 01/2018
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86675 Buchdorf -
Dacia Dokker Start
€ 11 998,-- 50 144 km
- 12/2019
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
142 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-51766 Engelskirchen -
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi 8V 90CV Start&Stop
€ 11 900,-- 93 000 km
- 11/2018
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
108 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-33097 Spilimbergo - Pordenone - PN -
Dacia Dokker Stepway Celebration SCe 100 Sitzheiz. 1Hd
€ 16 430,-- 51 278 km
- 07/2019
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-84032 Landshut-Altdorf -
Dacia Dokker TCe 100 Comfort KlIMA PDC
€ 13 710,-- 55 485 km
- 12/2019
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-42109 Wuppertal
Francuscy producenci samochodów przodowali w rozwijaniu furgonów, vanów kompaktowych i kombivanów. Do tej tradycji nawiązał koncern Renault, gdy jego rumuńska spółka-córka Dacia w 2006 roku zaprezentowała wywodzącą się z serii limuzyn Dacia Logan MCV Dacię Logan w wersji kombi. Model z podwójnymi skrzydłowymi drzwiami z tyłu oferowany w różnych wariantach jako auto osobowe i samochód dostawczy otworzył Rumunom drogę do budowania swojej pozycji w klasach pojazdów wykorzystywanych przez osoby prywatne i firmy. Tak właśnie stało się w 2012 roku wraz z zaprezentowaniem kompaktowego vana Dacia Lodgy, na bazie którego jednocześnie skonstruowany został kombivan. Ten natomiast został w 2012 roku wprowadzony do sprzedaży pod nazwą Dacia Dokker.
Dacia Dokker do użytku prywatnego i profesjonalnego
W wersji osobowej producent oferował Dacię Dokker o długości niemal 4,36 m i ponad 1,75 m szerokości, która dostępna była z dwoma wariantami nadwozi do wyboru. W zależności od pakietu wyposażenia do tylnych siedzeń modelu kombi można było dostać się przez jedną lub dwie pary przesuwnych drzwi. Bagażnik pięciodrzwiowej Dacii Dokker dysponował pojemnością 800 l. W niewielkiej dostawczej wersji z dwoma siedzeniami, przeznaczonej do użytku profesjonalnego, bagażnik Dacii Dokker pozwalał na przewożenie ładunków o długości ponad 1,57 m, a jego pojemność wynosiła nawet do 3000 litrów. Podczas gdy Dacia Dokker jako samochód osobowy w wersji kombivan wyposażona była w typową klapę z tyłu, rumuński producent chcąc zapewnić większy komfort załadunku klientom firmowym zdecydował się na montaż asymetrycznie otwieranych dwudzielnych drzwi z tyłu. Tym samym zapewniono metrową szerokość podczas ładowania samochodu dostawczego. Dodatkowo należało zatroszczyć się o podniesienie wysokości ładowania o 57 cm, co pozwoliło na łatwiejsze załadowanie i rozładowanie ładunku podczas korzystania z pojazdu na potrzeby firmy.
Silniki benzynowe Dacii Dokker o mocy do 115 KM
Kilka miesięcy po wejściu na rynek w 2012 roku Dacia Dokker była dostępna z pięciocylindrowym silnikiem benzynowym o dwóch mocach, a także z dwoma jednostkami Diesla. Zarówno benzynowce, jak i napędy Diesla proponowane były z manualną pięciobiegową skrzynią biegów. W modelu początkowym pracował silnik benzynowy o pojemności 1,6 l, który w wersji kombivan dysponował mocą do 83 KM (61 kW). Ten produkowany w marokańskiej fabryce Renault kombivan osiągał prędkość maksymalną przekraczającą 160 km/h. Ponadto producent od 2013 roku oferował model Dokker również z nowoczesnym silnikiem benzynowym z bezpośrednim wtryskiem. Jednostka o pojemności skokowej 1,2 l mogła rozwinąć moc do 115 KM (85 kW).
Dacii Dokker pracowały silniki Diesla od Renault
W wersji z jednostką wysokoprężną w programie była Dacia Dokker z napędem na przód, która w najmniejszej wersji wyposażona była w silnik pochodzący z Renault, chwalący się mocą 75 KM (55 kW). Mocniejszy Diesel dysponował pojemnością skokową przekraczającą 1,5 l, który zapewniał Dacii Dokker moc do 90 KM (66 kW). Taki wynik był wystarczający, by pozwolić na rozwinięcie prędkości maksymalnej nieco ponad 160 km/h. Konstruktorzy szczycili się średnim zużyciem paliwa na poziomie 4,5 l na 100 km, co odpowiadało emisji dwutlenku węgla w wysokości ponad 118 g/km. Warto dodać, że wszystkie silniki modelu Dacia Dokker na etapie wprowadzania na rynek tego rumuńskiego kombivana spełniały normę emisji spalin Euro 5.