- Strona startowa
- Samochod
- Dacia
- Dacia Duster
Dacia Duster Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Dacia Duster, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Dacia Duster
-
Dacia Duster Prestige GPF 1.3TCe 130PK
€ 14 750,-- 29 448 km
- 01/2020
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
137 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3200 Aarschot -
Dacia Duster TCe 130 2WD GPF Prestige Kamera Navi Klima Shz
€ 12 990,-- 53 088 km
- 12/2019
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
162 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-16515 Oranienburg -
Dacia Duster II Deal TCe 100
€ 10 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 62 456 km
- 11/2020
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-58091 Hagen -
Dacia Duster Hybrid 140 Expression SHZ + NAVI + R-KAMERA + GJR
€ 25 900,-- 505 km
- 11/2024
- 104 kW (141 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
114 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-48249 Dülmen -
Dacia Duster Extreme Full-Hybrid 145 pk
€ 27 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 8 802 km
- 01/2025
- 107 kW (145 KM)
- Pokazowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-8000 Brugge -
Dacia Duster Essential Eco-G 100
€ 19 680,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 74 kW (101 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
126 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49477 Ibbenbüren -
Dacia Duster I Laureate 4x2 *1.HAND*KLIMA*MFL*RA/CD*
€ 5 799,-- 105 268 km
- 03/2011
- 77 kW (105 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
168 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85276 Pfaffenhofen an der Ilm -
Dacia Duster II Extreme
€ 19 450,-- 29 603 km
- 09/2022
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
121 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2920 Kalmthout -
Dacia Duster 1.5 dCi 110CV 4x2 Lauréate
€ 3 900,-- 290 500 km
- 11/2011
- 79 kW (107 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10147 Torino
Francuski koncern Renault po przejęciu rumuńskiego producenta samochodowego Dacia rozpoczął w 1999 roku produkować limuzyny, furgony, auta kombi i pojazdy typu pick-up w niższym segmencie cenowym. Dacia zrezygnowała przy modelach takich jak Logan lub Sandero z niektórych znanych systemów bezpieczeństwa, co przyniosło falę krytyki. Jednak idea low cost przyjęła się nie tylko na rynkach wschodnioeuropejskich, na których Dacia była znana. Dużo bardziej podskoczyły wyniki sprzedażowe rumuńskiej marki w Europie Zachodniej i w innych częściach świata. Ogromną zaletą dla Rumunów przy wkraczaniu na światowy rynek, w szczególności w kategorii technologii silników, była możliwość oparcia się na doświadczeniu francuskiego koncernu-matki. Poza tym Dacia przy rozwijaniu swojego programu modelowego miała na uwadze to, aby konsekwentnie koncentrować się na segmentach o najwyższych wskaźnikach sprzedażowych. Dlatego producenci liczyli na sukces również w klasie kompaktowych pojazdów Sport Utility Vehicles (SUV). W 2010 roku Francuzi i Rumuni przygotowali do produkcji seryjnej swój pierwszy model crossover na kształt SUV-a, po czym sprzedaż samochodu ochrzczonego Dacia Duster rozpoczęła się w Europie.
Design pojazdu Dacia Duster posiada typowe cechy charakterystyczne dla swojej klasy
Dacia Duster bazowała, tak jak inne modele rumuńskiego producenta, na płycie podłogowej używanej zarówno przez Renault, jak również przez jego japońskiego partnera, markę Nissan. Rozstaw osi został jednak dla modelu Dacia Duster przedłużony do 2,67 metra. Nadwozie tego prawie 1,3-tonowego kompaktowego SUV-a miało 4,31 metra długości i 1,82 metra szerokości, było wysokie na prawie 1,69 metra, więc swoimi gabarytami przypominało tradycyjny model crossover. Design pojazdu Dacia Duster pochodził z pracowni projektowej Renault, która miała za zadanie przekształcić dosyć surowy jak dotąd wizerunek marki Dacia na trochę bardziej sportowy. Typowa forma crossover została wtedy zastosowana dla modelu Dacia Duster.
Dacia Duster produkowana jest z napędem z przodu i na cztery koła
Dacia Duster oferowana jest z dwoma opcjami napędu. Z silnikiem benzynowym Dacia Duster mogła być zamówiona zarówno z napędem z przodu, jak i z napędem na cztery koła. Przy Dieslu napęd na cztery koła przewidziany był tylko dla najlepiej wyposażonych pojazdów Dacia Duster. Technika pochodziła od partnera Nissan i umożliwiała kierowcy, w zależności od użytego trybu, rozłożyć napęd na wszystkie cztery koła lub tylko na koła przednie. W najlepszej wersji Dacia Duster swoją premierę miał system elektronicznej kontroli stabilności, którego nie było w ofercie rumuńskiego producenta aż do wprowadzenia na rynek samochodu Dacia Duster w 2010 roku.
Przegląd silników w samochodzie Dacia Duster
Dacia Duster oferowała agregat benzynowy o pojemności skokowej 1,6 litra, a także 1,5-litrowy mechanizm napędowy Diesel o trzech poziomach wydajności. Przy silniku benzynowym Dacia Duster osiągała moc do 77 kW (105 KM), co wystarczało, aby osiągnąć przyspieszenie do 164 km/h. Producent określał zużycie paliwa przy modelu bazowym średnio na poziomie 7,5 litra (177 g/km CO2). Najmniejszy silnik Diesel o normie emisji spalin Euro 4 miał w Dacia Duster moc 63 kW (86 KM) i zużywał średnio 5,7 litrów Diesla (CO2 na poziomie 135 g/km). Solidniejszy agregat o normie emisji spalin Euro 5 osiągał moc 79 kW (107 KM), a w wersji z napędem na cztery koła 81 kW (110 KM).