- Strona startowa
- Samochod
- Daewoo
- Daewoo Lanos
Daewoo Lanos Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Daewoo Lanos, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Daewoo Lanos
-
Daewoo Lanos ЗАЗ Lanos T150 1.4i AT (TA69W0 украинская регистр
€ 2 000,-- 31 000 km
- 06/2012
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-76676 Graben-Neudorf -
Daewoo Lanos SE 1.4*TÜV NEU*77.000km*SCHECKHEFT*KLIMA*
€ 1 985,-- 77 000 km
- 01/2001
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Inne
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-39108 Magdeburg -
Daewoo Lanos 1.5 ESSENCE . EURO 4. 110000 KM
€ 1 750,-- 110 000 km
- 11/2002
- 63 kW (86 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw -
Daewoo Lanos 3p 1.4i SE FL
€ 1 700,-- 90 000 km
- 07/2003
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-10026 Santena -
Daewoo Lanos Pequeño Manual de 3 Puertas
€ 1 100,-- 146 000 km
- 01/1999
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-08940 CORNELLÁ DE LLOBREGAT -
Daewoo Lanos 1.5 SE
€ 1 200,-- 133 000 km
- 02/2001
- 63 kW (86 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-34005 Palencia -
Daewoo Lanos 1.4+S
€ 1 650,-- 90 461 km
- 11/2002
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-45830 Miguel Esteban -
Daewoo Lanos 1.5 SE plus
€ 2 500,-- 130 000 km
- 05/2002
- 63 kW (86 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-3581 Beverlo -
Daewoo Lanos SE 1.5 Klima * HU/AU neu
€ 2 790,-- 99 998 km
- 04/2003
- 63 kW (86 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
210 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-01237 Dresden
Daewoo Lanos to kompaktowe auto produkowane od 1997 do 2004 roku, które od kilku dekad cieszy się ogromną popularnością na polskich ulicach. Nic dziwnego - to klasyczne i funkcjonalne auto, więc warto rozważyć jego zakup także z drugiej ręki jako samochód używany. Za poprzednika pojazdu uznawany jest model Daewoo Nexia. Pierwsza generacja, która trafiła na rynek w 1997 roku dostępna była w wersji hatchback i sedan, przy czym ten pierwszy typ nadwozia oferowano jako auta trzy- i pięciodrzwiowe do wyboru. Daewoo Lanos bił rekordy sprzedaży w Polsce, a tym samym deklasował konkurentów. Ciekawostką jest fakt, że ze względu na sukces Lanosa sprzedano mniej niż połowę wyprodukowanych w 1998 roku konkurencyjnych modeli Fiata Sieny oraz Palio Weekend. Dodatkowo nie sposób pominąć ważnej roli Lanosa w historii polskiej motoryzacji, bowiem przez długi czas model montowano w rodzimej warszawskiej Fabryce Samochodów Osobowych. Co więcej, z biegiem lat wykorzystywano coraz więcej polskich części, którymi zastąpiono koreańskie pierwowzory.
Ponadczasowy Daewoo Lanos w wielu odsłonach
Na przełomie millenium producent zdecydował się na pierwszy facelifting Lanosa. W sedanie zmodyfikowano światła i pokrywę bagażnika, zaś hatchback zyskał nową stylistykę dzięki przyciemnionym reflektorom. W 2000 roku producent zdecydował o wygaszaniu produkcji sedanów, które początkowo wyłączono z oferty w Europie, a następnie także w Korei. Daewoo Lanos był dostępny w kilku opcjonalnych wersjach wyposażenia. Chcąc uzyskać więcej niż proponowano w standardzie, można było za dopłatą wybrać ABS czy poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera. Dodatkowo Lanos dysponował klimatyzacją, elektrycznie otwieranymi szybami z przodu i wspomaganiem kierownicy. W niektórych (choć rzadko spotykanych) wersjach montowano także elektrycznie otwierane szyby z tyłu. Nabywcy Lanosa mogli zdecydować się na 14- lub 15-calowe alufelgi do wyboru. Ponadto za dopłatą dostępny był centralny zamek oraz wygodne, elektrycznie sterowane prawe lusterko. Wiosną 2007 roku z taśmy zjechał Daewoo Lanos Plus, który cechował się dużo bardziej atrakcyjnym wyposażeniem, więc z pewnością warto kupić go jako samochód używany. Dlaczego ten model jest godny uwagi? Przede wszystkim zapewnia on bezpieczeństwo i komfort dzięki czujnikowi parkowania i światłom przeciwmgielnym. Dodatkowo model wyposażono w tylny spoiler, a także skórzaną kierownicę. W 2006 roku producent zdecydował się na produkcję auta typu furgon znanego jako ZAZ Lanos Pick-up, którego konstrukcję oparto na Lanosie. Część z kabiną kierowcy jest całkowitym odwzorowaniem pierwotnego modelu, natomiast z tyłu domontowano część bagażową.
Paleta silników Daewoo Lanos
Daewoo Lanos zaproponowano początkowo z trzema silnikami do wyboru. Ich pojemność oscylowała w przedziale od 1,4 do 1,6 l. Już w 1999 roku producent wprowadził na rynek szesnastozaworowy silnik 1,5 l. Takie pojemności pozwalały na osiągnięcie mocy od 63 do nawet 106 KM. Auto dostępne było z pięciobiegową skrzynią biegów i czterobiegowym automatem do wyboru. Zdecydowanie najlepsze osiągi zapewniał motor 1,6 16V, który rozwijał prędkość maksymalną 182 km/h. Auto z tą wersją napędu rozpędzało się do setki w ponad 11 sekund, ale i tak było uwielbiane przez właścicieli Lanosa. Warto jednak zauważyć, że była to opcja dla wybranych - na takie osiągi mogli liczyć jedynie posiadacze modelu Lanos Plus, który w wersji sedan dostępny był z silnikiem 1,6 l. Model z plusem dostępny był w wersji hatchback z silnikiem o pojemności 1,4 l, jednak niezbyt imponujące osiągi rekompensowane były przez atuty dodatkowego wyposażenia, które w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku mogło robić duże wrażenie. Wprowadzony na rynek w 2006 roku ZAZ Lanos Pick-up dysponował w Polsce jedynie silnikiem o pojemności 1,5 l. Pojazd osiągał moc 100 KM, która pozwalała na rozwinięcie prędkości maksymalnej rzędu 176 km/h. Przyspieszenie do setki w ciągu niespełna 12 sekund dawało mu jednak przyzwoity wynik jak na tę klasę.