- Strona startowa
- Samochod
- Daihatsu
- Daihatsu Cuore
Daihatsu Cuore Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Daihatsu Cuore, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Daihatsu Cuore
-
Daihatsu Cuore H-Zulassung (Oldtimer) ! Bildschön !
€ 5 850,-- 54 059 km
- 05/1985
- 22 kW (30 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-52249 Eschweiler (bei Aachen) -
Daihatsu Cuore Plus Servo/ Klima
€ 1 900,-- 109 000 km
- 12/2006
- 43 kW (58 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
114 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-51371 Leverkusen -
Daihatsu Cuore 1.Hand von Oma gefahren. Klima. 33810km !
€ 7 999,-- 33 810 km
- 06/2009
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
104 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-41179 Mönchengladbach -
Daihatsu Cuore Plus :) /KLIMA/TÜV BIS 09-2026
€ 1 499,-- 63 633 km
- 11/2003
- 43 kW (58 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
114 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-52353 Düren -
Daihatsu Cuore 1.0 Automatik Top
€ 2 000,-- 98 000 km
- 06/2006
- 43 kW (58 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
140 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-65933 Frankfurt am Main -
Daihatsu Cuore
€ 1 500,-- 77 000 km
- 02/2009
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-83512 Wasserburg am Inn -
Daihatsu Cuore 5p 1.0 TaKa
€ 2 750,-- 119 000 km
- 03/2008
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-23900 Lecco -
Daihatsu Cuore Top
€ 2 450,-- 104 500 km
- 10/2011
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
104 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-42653 Solingen -
Daihatsu Cuore 1.0 Top
€ 1 000,-- 95 500 km
- 06/2003
- 43 kW (58 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
114 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-33818 Leopoldshöhe
Na tle dominujących w Japonii małych aut o niskich osiągach, zwanych Kei Cars, samochody osobowe japońskiego producenta Daihatsu uznawane były za duże. W Europie producent specjalizujący się w pojazdach opracowanych na miejskie potrzeby zaoferował swoje samochody po raz pierwszy pod koniec lat 70. XX wieku. Auta trafiły jednak na europejski rynek z nieco większymi silnikami. Pierwsza generacja Daihatsu Cuore to jeden z modeli, dzięki którym japoński producent ugruntował swoją pozycję na europejskich rynkach. Od przejęcia Daihatsu przez Toyotę w 1998 roku Japończycy poszerzali program o niewielkie Sport Utility Vehicles (SUV-y) takie jak Terios, minivany takie jak Move czy minikabriolety takie jak Copen. Wszystkie te modele cechowały się niskimi kosztami eksploatacji, niewielkimi podatkami i składkami ubezpieczeniowymi. Ponadto silniki nie zużywały wiele paliwa i emitowały nieznaczną ilość dwutlenku węgla.
Od 1980 roku Daihatsu Cuore należy do programu japońskiego producenta
Zaprezentowany po raz pierwszy w 1980 roku Daihatsu Cuore od początku produkcji należał do klasyków japońskiej motoryzacji. Pierwsza generacja Daihatsu Cuore cechowała się typową, kanciastą formą karoserii. Model trafił na rynek w kanciastym kształcie charakterystycznym dla lat 80. XX wieku. Na europejskich rynkach samochód oferowano od 1981 roku. Mały wóz o wadze niespełna 600 kg w Europie sprzedawany był w wersji trzydrzwiowej oraz jako pięciodrzwiowa limuzyna, co stanowiło w tej klasie novum. Wymiary: samochód miał 3,20 m długości, 1,40 m szerokości i oferował miejsce dla czterech pasażerów. Dodatkowo dysponował bagażnikiem o pojemności 100 l. Silnik Cuore miał pojemność skokową 0,6 l i dysponował mocą 28 KM (20 kW). Pojazd rozpędzał się maksymalnie do 110 km/h.
Lepsze osiągi, mniejsze zużycie paliwa
Pod tym względem podniesione osiągi zaprezentowanej w 1986 roku drugiej generacji stanowiły rewolucję. W nowym napędzie o pojemności 0,8 l moc zwiększono do 44 KM (32 kW). Pozwalała ona osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 135 km/h. Jednocześnie dzięki nowym silnikom udało się obniżyć średnie zużycie paliwa z 6,2 l do 5,7 l. W konstruowanym do 1991 roku modelu po raz pierwszy dostępna była dwustopniowa automatyczna skrzynia biegów. Pod względem długości i szerokości oferowanej w latach 1991-1995 trzeciej generacji nic się nie zmieniło, jednak Daihatsu Cuore zyskał typowy od tamtego okresu design, który charakteryzował się podwyższoną konstrukcją dachu z 1,37 do 1,41 m oraz dużymi oknami. W rezultacie waga małego auta wzrosła do 640 kg. Zyskana w ten sposób przestrzeń dawała pasażerom więcej miejsca na głowę, a także mogła zostać wykorzystana do powiększenia bagażnika do pojemności 128 litrów.
Większe możliwości załadunkowe dzięki zwiększonym wymiarom
W produkowanej od 1995 do 1999 roku trzeciej generacji Daihatsu Cuore był o dwa centymetry wyższy, a jego długość zwiększono do 3,31 m. Tym samym możliwości załadunkowe podwyższono do 155 l. Przy opuszczonej tylnej kanapie Daihatsu Cuore dysponował pojemnością nawet 428 l. Taka wartość odpowiadała możliwościom załadunkowym normalnego bagażnika w samochodzie klasy średniej. Silnik tej serii dysponował mocą ponad 55 KM (41 kW), co znajdowało przełożenie w prędkości maksymalnej wynoszącej 135 km/h. Jednocześnie producent obniżył średnie zużycie paliwa do 5,3 l.
Większy silnik i lepsze wyposażenie podnoszące bezpieczeństwo
Piąta generacja (1999-2003) Daihatsu Cuore zyskała nowy silnik o pojemności 1,0 l. Osiągi pozostały takie same, jak w przypadku poprzednika, jednak maksymalna prędkość wynosiła 140 km/h. Średnie zużycie paliwa plasowało się na poziomie jedynie 5,0 l. Mały samochód ponownie urósł do 3,41 m wzdłuż i 1,47 m wszerz. Ponadto standardowe wyposażenie wzbogacono o podnoszące bezpieczeństwo dwie poduszki powietrzne oraz napinacz pasów bezpieczeństwa. Opcjonalnie model był dostępny także z ABS. W wersji z komfortowym wyposażeniem Japończycy oferowali nawet Cuore z klimatyzacją i elektrycznie podnoszonymi szybami.
Nowe generacje Daihatsu Cuore
Gdy miejskie auto nie chce stracić swojej zwrotności, oferując jednocześnie więcej miejsca, jedyną możliwością, jaka pozostaje inżynierom, jest podwyższenie konstrukcji pojazdu. Dach Daihatsu Cuore szóstej generacji oferowanego od 2003 podniesiono do 1,50 m, co stanowiło znaczącą różnicę w porównaniu z poprzednikiem. Rozstaw kół wynosił jedynie 2,37 m. Dla porównania początkowo Cuore dysponował rozstawem kół 2,15 m. Mimo niewielkich zmian w osiągach, model nowej serii dysponował prędkością maksymalną podwyższoną do 160 km/h. Ponadto rozpędzał się do setki w 12,2 s. Pierwsza generacja potrzebowała natomiast 30 s. Mimo podniesienia osiągów, inżynierom udało się obniżyć średnie zużycie paliwa do 4,4 l. Zaprezentowana w 2007 roku siódma generacja oferowała konsumpcję paliwa obniżoną ponownie o 0,3 l, co odpowiadało emisji dwutlenku węgla na poziomie 104 g/km.