- Strona startowa
- Samochod
- Dodge
- Dodge Charger
Dodge Charger Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Dodge Charger, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Dodge Charger
-
Dodge Charger 6.2 SRT Hellcat Widebody NAVI KAMERA
€ 84 790,-Możliwość odliczenia VAT-u - 33 200 km
- 06/2021
- 527 kW (717 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Dodge Charger 6.4 392 LAUNCH*BREMBO 4*LED*MEMORY SITZE
€ 48 687,-- 14 852 km
- 07/2022
- 362 kW (492 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45356 Essen -
Dodge Charger SRT Hellcat Widebody Klappenauspuff
€ 94 690,-Możliwość odliczenia VAT-u - 9 179 km
- 11/2022
- 535 kW (727 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Dodge Charger SRT Hellcat Black Widebody 6.2 V8
€ 97 995,-Możliwość odliczenia VAT-u - 50 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 535 kW (727 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
17,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
411 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49661 Cloppenburg -
Dodge Charger Dodge Charger SRT 8
€ 38 980,-- 199 700 km
- 07/2008
- 317 kW (431 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
310 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-8301 Kainbach bei Graz -
Dodge Charger Scat Pack 6.4 V8 HEMI Widebody* Navi*
€ 59 890,-- 19 579 km
- 11/2021
- 362 kW (492 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
316 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-59872 Meschede -
Dodge Charger Scat Pack 6.4 V8 SRT HEMI
€ 79 000,-- 1 km
- 01/2023
- 362 kW (492 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-41013 SEVILLA -
Dodge Charger Scat Pack Widebody 6,4l V8,Last Call!
€ 67 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 15 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 362 kW (492 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
316 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-14469 Potsdam -
Dodge Charger R/T Scat Pack Widebody 6.4 V8 SRT HEMI
€ 79 000,-- 1 km
- 01/2023
- 362 kW (492 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-41013 SEVILLA
Z początkiem lat 60. XX wieku powstał coupé Dodge Charger, produkt spółki-córki koncernu Chryslera. Dodge kierował swoją ofertę głównie do młodszych odbiorców – głównie dlatego zaprojektował pojazd o agresywnej sylwetce, który prezentował buntowniczy charakter. Wspólnie z konkurencją, jakimi były pojazdy takie jak Ford Mustang, Pontiac Firebird lub Camaro spod szyldu marki Chevrolet, Dodge Charger ukształtował erę w motoryzacji, której flagowe pojazdy określa się mianem Muscle Cars.
Dzięki tuningowi Dodge Charger stał się maszyną wyścigową
Bardziej korzystne pod względem zakupu niż samochody sportowe oraz, pod względem rozmiaru, jak na warunki amerykańskie bardziej kompaktowe Muscle Cars wyróżniały się na tle innych pojazdów przede wszystkim zrywnym silnikiem V8 oraz jego pokaźną pojemnością skokową, którą dzięki drobnemu tuningowi dawała się łatwo podkręcić. Dlatego właśnie Dodge Charger stanowił maszynę idealną zarówno na tor wyścigowy, jak i na drogę. Dzięki takim samochodom jak Dodge Charger, czy mającym krótko po nim premierę Super Bee, a także dzięki modelowi Challenger, marka Dodge opanowała sportowy segment koncernu Chrysler.
Do 1972 roku model Dodge Charger funkcjonował jako samochód klasyczny
Pierwsze generacje Dodge Charger – przede wszystkim najwyższy model z tej linii, czyli Charger R/T z ozdobnym malowaniem, długim grillem i iście wyścigową formą – ucieleśniały pierwszą generację pojazdów typu Muscle Cars. Auta wyprodukowane do 1972 roku stanowiły nie tylko w USA, ale także w Europie w opinii miłośników samochody klasyczne, które przy dobrej konserwacji mogły osiągnąć naprawdę zawrotne ceny. W pierwszej połowie lat 70. pojazdy z gamy Muscle Cars osiągnęły szczyt popularności i krótko później ich era dobiegła końca. Silnik typu Hemi o pojemności sokowej 7,0 l okazał się być przestarzały i zbyt kosztowny w utrzymaniu. Poza tym miłośnicy Muscle Cars lekko się postarzeli i stali się bardziej wymagający pod względem komfortu. Marka Dodge odpowiedziała na to modelem coupé, który wewnątrz przypominał luksusowe sportowe auto. Jednak sprzedaż dalej szła w dół – wraz z nastaniem 1978 roku model Dodge Charger została zastąpiona pojazdem Dodge Magnum.
W latach 80. XX wieku kompaktowe modele marki Dodge otrzymały namiastkę Chargera
W latach 80. Firma Dodge znowu sięgnęła po legendarną już nazwę Charger, aby z jej pomocą wypromować właśnie kompaktowe auto, Dodge Omni. Samochód wyposażono w silnik o podwyższonych osiągach, spoilery i sportowe zawieszenie, był oferowany także pod nazwą Charger Shelby, chociaż jeszcze w roku 1985 marka zaprezentowała wersję z silnikiem Turbo o rewolucyjnej mocy 109 kW (148 KM). Małe samochody, takie jak podstawowy pochodzący z tamtych czasów model Charger, którego czterocylindrowy silnik osiągał moc 47 kW (64 KM), wciąż niósł w sobie cechy pojazdu w typie Muscle Car, jednak nie okazał się wielkim sukcesem marketingowym. W 1987 roku produkcja kompaktowej wersji Chargera zakończyła się.
Jako limuzyna z silnikiem V8 Charger w 2005 roku przeżył swoją drugą młodość
W 2005 roku producent, po dwunastu latach przerwy, zaprezentował kolejny model samochodu, który nosił nazwę Charger. W tej generacji pojazdów zaproponowano odbiorcom czterodrzwiową limuzynę opartą o sportowe coupé, która jednak otrzymała typowe, lecz zmodernizowane oblicze Chargera z szerokim grillem, zaś pod względem ogólnej stylistycznej koncepcji model ten silnie nawiązywał do Chrystlera 300C, z którym zresztą dzielił pytę podłogową. O sportowej przeszłości przypominał jednak silnik z topowego modelu Dodge Charger SRT, czyli jednostka napędowa V8 z mocą 317 kW (432 KM).