- Strona startowa
- Samochod
- Fiat
- Fiat 126
Fiat 126 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Fiat 126, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Fiat 126
-
Fiat 126
€ 4 300,-- 60 260 km
- 12/2021
- 26 kW (35 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-44124 Ferrara - FE -
Fiat 126
€ 4 999,-- 46 152 km
- 07/1999
- 18 kW (24 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-01259 Dresden -
Fiat 126 126 Polski
€ 1 800,-- 80 000 km
- 01/1987
- 17 kW (23 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-86830 Schwabmünchen -
Fiat 126 4 personal
€ 1 600,-- 24 000 km
- 09/1974
- 34 kW (46 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-97100 Ragusa -
Fiat 126 P
€ 2 999,-- 44 000 km
- 01/1996
- 18 kW (24 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-61137 Schöneck -
Fiat 126 Bis ABARTH TURBO
€ 6 500,-- 37 000 km
- 06/1992
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, FR-10700 Arcis sur aube -
Fiat 126 650
€ 2 000,-- 6 000 km
- 03/1983
- 17 kW (23 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-71010 Cagnano varano -
Fiat 126 650 Personal 4
€ 3 000,-- 2 974 km
- 07/1977
- 17 kW (23 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-66016 guardiagrele -
Fiat 126 704 Bis
€ 1 700,-- 90 000 km
- 09/1990
- 18 kW (24 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-82034 San Lorenzo Maggiore
Przez lata mogło się wydawać, że historię małych aut marki Fiat pisały jedynie modele Fiata 500. Potwierdzeniem zdawał się być udany powrót kultowego Fiata 500, który pojawił się na rynku w 2007 roku. Nostalgiczna „pięćsetka” stała się ważnym elementem stylu jej właściciela. Także inne oldtimery marki Fiat zwróciły na siebie uwagę. Kiedy „zaokrąglona” sylwetka Fiata 500 zaczęła cieszyć się zainteresowaniem koneserów klasycznych samochodów, przypomniano sobie też o małym Fiacie 126, który pojawił się jako następca „pięćsetki” w 1972 roku. „Malucha” produkowano na licencji w Polsce do 2000 roku. Model 126 był najbardziej popularnym modelem w klasie małych aut marki aż do 1980 roku. Kiedy Włosi zaprzestali produkcji, w Polsce auto produkowano jeszcze przez dwadzieścia lat. Polski partner Fiata produkował go na licencji. Na Zachodzie ta wersja znana była jako Polski Fiat. Dziś mały Fiat 126 z wczesnego okresu produkcji, tak jak jego poprzednik Fiat 500, należy do oldtimerów z segmentu najmniejszych aut. Roczniki wyprodukowane w Polsce w późniejszym okresie mogą mieć status oldtimera, jeśli utrzymane są w dobrym stanie.
Fiat 126 – stylistyka lat siedemdziesiątych
Designerzy nadali Fiatowi 500 typowe dla lat 50. krągłości. Jego następca Fiat 126 prezentuje już modny „kanciasty” styl lat siedemdziesiątych. Auto o długości 3 metrów i szerokości 1,37 m zrobiło się bardziej pojemne, chociaż rozstaw kół 1,84 m był identyczny jak u poprzednika. Stało się to za sprawą zupełnie nowej stylistyki. Auto otrzymało zdecydowanie kanciasty przód z prostokątnymi reflektorami i kanciastą budę.
W Polsce na bazie Fiata 126 powstają wersje cabrio
Kanciasty kształt z nieco dalej wysuniętą budą i tyłem niż u poprzednika miały na celu uzyskanie więcej miejsca dla pasażerów. Oprócz całkiem nowej bryły samochód otrzymał zmieniony stylistycznie wygląd przodu i tyłu. Względnie szerokie listwy boczne oraz zderzaki z czarnego tworzywa zastąpiły wcześniejsze elementy chromowane. Seryjna produkcja Fiata 126 obejmowała wyłącznie dwudrzwiową limuzynę. Produkowany w Polsce Fiat 126 posłużył jako baza do produkcji kabrioleta, który stał się wczesną wersją funny car. Wersje otwarte należą dziś do najrzadszych egzemplarzy.
Fiat 126 – jednostki napędowe
Silniki montowane w Fiatach 126 – zarówno we Włoszech, jak i w Polsce – to pierwotnie jednostki benzynowe o pojemności 0,6 l i mocy 23 KM (17 kW). Późniejsze generacje zjeżdżały z taśmy z nieco mocniejszymi silnikami do 0,7 l pojemności i mocy 26 KM (19 kW).