- Strona startowa
- Samochod
- Fiat
- Fiat Palio
Fiat Palio Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Fiat Palio, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Fiat Palio
-
Fiat Palio Palio 5p 1.2 60cv
€ 2 900,-- 63 000 km
- 09/2001
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-10133 Torino -
Fiat Palio 5p 1.2 60cv
€ 1 500,-- 88 400 km
- 09/2001
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-10100 Torino -
Fiat Palio Palio Weekend 1.2 75cv
€ 1 600,-- 61 000 km
- 06/1999
- 54 kW (73 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20089 Rozzano -
Fiat Palio Weekend 1.7 td 70cv
€ 2 100,-- 193 000 km
- 10/2000
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-76123 Andria -
Fiat Palio sw
€ 2 800,-- 239 000 km
- 09/2023
- 46 kW (63 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-36020 Asigliano Veneto -
Fiat Palio Weekend 1.2 75cv
€ 1 100,-- 95 000 km
- 09/2001
- 54 kW (73 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-70122 Bari -
Fiat Palio 3p 1.2 65cv
€ 1 200,-- 220 000 km
- 12/2000
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-25030 Castelcovati
Fiata Palio łatwo pomylić można z łudząco do niego podobną i lepiej u nas znaną Sieną - i nie byłaby to zbyt poważna pomyłka. Oba modele należą do tej samej rodziny, która narodziła się w południowoamerykańskiej filii Fiata pod nazwą Projekt 178 w roku 1996. Projekt 178 to nieodrodne dziecko pełnej optymizmu i dynamiki dekady lat 90. Zaprojektowany przez turyńskie biuro I.DE.A. Institute z myślą o rynkach wschodzących wszystkich kontynentów, produkowany lokalnie, miał zaspokoić potrzeby rodzącej się przedsiębiorczej klasy średniej. Krótko po brazylijskim i argentyńskim debiucie produkcja auta ruszyła między innymi w polskiej fabryce Fiata w Bielsku-Białej, a także w zakładach w Indiach, RPA, Maroku czy Turcji. Fiat Palio to typ auta, który niewielkim kosztem zaspokoi różnorodne rodzinne potrzeby - przewiezie w zadowalającym komforcie pięcioro dorosłych pasażerów, będzie świetny jako auto firmowe poradzi też sobie bez problemów z cięższym, nawet półtonowym ładunkiem. Na naszym rynku najlepiej znana jest wersja kombi modelu, czyli Fiat Palio Weekend.
Wciąż ten sam?
Fiat Palio I należy do aut, które na przestrzeni lat przechodziły regularne faceliftingi. Choć na generacyjne przejście z jedynki na dwójkę koncern zdecydował się dopiero po 15 latach od premiery - czyli w roku 2011, model ten miał już za sobą kilka dość radykalnych przemian stylistycznych. Zmieniał się również zespół odpowiedzialnych za stylistykę kolejnych wersji modelu projektantów. Fiat Palio I z roku 2001 nosi zatem stempel popularnego włoskiego projektanta Giorgetto Giugiaro. Fiat Palio I z rocznika 2007 w bardzo niewielkim stopniu przypomina zatem swojego protoplastę. Mimo zmiany generacyjnej Fiat Palio z jedynką wciąż nie został wycofany z globalnej oferty koncernu. Podobnie jak w swoich pierwszych latach, Palio pozostaje przede wszystkim autem z Ameryki Południowej - zarówno premiera pierwszej, jak i drugiej generacji miały miejsce w Brazylii (choć pierwsza prezentacja drugiej generacji odbyła się miesiąc wcześniej w Grecji). Chociaż projektanci modelu eksperymentowali z nowymi jego odmianami, wprowadzając na rynku południowoamerykańskim na przykład wersję crossover - Palio Adventure, jedna z cech modelu pozostała niezmienna - Palio miał być przede wszystkim autem oszczędnym. Niewielkie są jednak szanse, by którakolwiek z nowszych odmian Fiata Palio pojawiła się na polskim rynku wtórnym. W naszym kraju zarówno Fiat Palio, jak i jego model bliźniaczy, czyli Fiat Siena, znane są niemal wyłącznie z pierwszej swojej odsłony, z roczników 1996-2004. Były to czasy, w których modele te były jeszcze produkowane w polskich zakładach Fiata. W 2004 roku auto zniknęło ostatecznie z polskich salonów koncernu - na polskim rynku jego niszę pod wieloma względami wypełnił Fiat Punto.
Użyteczność i wygoda, bez ekstrawagancji
Jak przystało na auto dla rynków wschodzących, najważniejszą zaletą Palio i pokrewnych modeli jest maksimum wygody przy niewygórowanej cenie. Kupując Palio jako samochód używany, możemy cieszyć się w miarę przestronnym wnętrzem, nie powinniśmy jednak spodziewać się ekstrawagancji w zakresie wyposażenia czy osiągów technicznych. Fiat Palio z 1996 roku wyposażony był w wersji podstawowej w jedną poduszkę powietrzną oraz immobilizer, w ramach opcji mogła pojawić się kolejna poduszka, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek czy oddzielne fotele na tylnej kanapie, a na desce rozdzielczej opcję stanowił obrotomierz. Nie powinniśmy oczekiwać zbyt wiele również po jednostkach napędowych, zwłaszcza tych słabszych: starszym, 1,4-litrowym silniku o mocy 69 KM oraz nieco nowocześniejszej, 1,2-litrowej jednostce o mocy 73 (nominalnie 75) koni mechanicznych. Plus stanowiło stosunkowo oszczędne zużycie paliwa, które plasowało się w granicach 6-8 litrów na 100 km jazdy. Mocniejsza, stukonna jednostka o pojemności 1,6 litra wprawdzie przyspiesza znacznie dynamiczniej i pozwala osiągnąć prędkość do 186 km/h, jednak nie jest już równie ekonomiczna w utrzymaniu. Nic więc dziwnego, że niejeden samochód używany z tego rodzaju silnikiem wyposażony będzie w instalację LPG.