- Strona startowa
- Samochod
- Fiat
- Fiat Ulysse
Fiat Ulysse Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Fiat Ulysse, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Fiat Ulysse
-
Fiat Ulysse e- Batterie 75kWh Lounge
€ 47 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 20 km
- 03/2023
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-1210 Wien -
Fiat Ulysse 2.0 BlueHDi 180 CV AT8 L2
€ 45 890,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 130 kW (177 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
180 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-42019 Scandiano - Reggio Emilia -
Fiat Ulysse 2.0 M1 BlueHDI 180CV S&S AT8
€ 39 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 1 km
- 08/2024
- 132 kW (179 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
180 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20814 Varedo - Monza-Brianza - Mb -
Fiat Ulysse M1 2.0 bluehdi 180cv L2H1 AT8
€ 42 300,-Możliwość odliczenia VAT-u - 5 km
- 08/2024
- 132 kW (179 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-23030 Bianzone - Sondrio - So -
Fiat Ulysse M1 - L3H1 2.0 BlueHdi 180cv AT8 - PRONTA CONSEGNA!
€ 45 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 1 km
- 11/2024
- 130 kW (177 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-12100 Cuneo - CN -
Fiat Ulysse e-Ulysse 100 kW 75kWh Lounge
€ 43 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 30 km
- 03/2023
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-1210 Wien -
Fiat Ulysse 2.0 Van 16V /7 sitze/Service neu
€ 4 998,-- 98 500 km
- 03/2005
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
9,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
218 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-30629 Hannover -
Fiat Ulysse E-Living-Lounge L3 75KW/h
€ 39 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 3 000 km
- 10/2022
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-55435 Gau-Algesheim -
Fiat Ulysse 2.0 BlueHDi 180 CV AT8 L2
€ 36 634,-- - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 130 kW (177 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
180 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-42124 Reggio Emilia - Re
Koncern Fiat w pierwszej połowie lat 90. chciał nadgonić japońską konkurencję, która z powodzeniem sprzedawała swoje bezpieczne i wielofunkcyjne vany na całym świecie. Włosi stworzyli więc swoją własną odpowiedź na kształtujący się trend, a był nią Fiat Ulysse, przestrzenny rodzinny van nadający się do dalszych podróży. Nazwę wziął od Ulyssesa, czyli znanego z mitologii greckiej i "Odysei" Homera Odyseusza - śmiało można więc przypuszczać, idąc dalej za tym skojarzeniem, że van spod skrzydeł Fiata miał być idealnym autam do podróżowania. Samochód zadebiutował w 1994 roku, a jego pierwsza generacja utrzymała się w produkcji przez osiem lat, czyli całkiem długo. Sylwetka pojazdu była prosta, bez artystycznych zapędów. Linię boczną wyznaczała plastikowa listwa. Tylne światła, prawie kwadratowe, były osadzone nisko, zaś reflektory dopiero po liftingu zyskały nieco zaokrąglony kształt. W drugiej generacji, która pojawiła się w sprzedaży w roku 2002 roku, można już było dostrzec stylistyczne zmiany ciągnące w kierunku zaokrąglenia krawędzi - stylu, który zdominował ówczesny rynek samochodów. Ale to nie wszystko. Włosi chcieli zaprezentować auto nowoczesne, o futurystycznym wyglądzie. Dlatego sylwetka samochodu została optycznie odciążona, światła tylne zmieniły kształt i położenie, zaś przód nawiązywał do rozwiązań typowych dla miejskich limuzyn. Czy to w pierwszej edycji, czy też w drugiej, pojazd Fiat Ulysse, także jako samochód używany, świetnie nadawał się do mniejszych i większych podróży. Zaletą była możliwość rozłożenia siedzeń i stworzenia wygodnej przestrzeni do spania. Włosi bardzo lubią wakacje na kempingu, o czym świadczy ogromna ilość na stałe zaparkowanych przyczep na obrzeżach miast, do których przyjeżdża się na urlop. Fiat Ulysse to mobilny domek na upalne lato w drodze.
Komfort i przestrzeń
Druga edycja włoskiego vana była produkowana w latach 2002-2010. Po zakończeniu produkcji Fiat nie zaprezentował następcy. Pojazd w porównaniu z poprzednikiem przeszedł spore zmiany stylistyczne i na pierwszy rzut oka niewiele miał wspólnego z wcześniejszym modelem. Poza wyglądem zewnętrznym zyskało także wnętrze. Wsiadając do tego samochodu, można odnieść wrażenie, że przestrzeń jest uporządkowana i intuicyjna. Tuż nad kierownicą znajdował się prędkościomierz zamknięty w półokrągłą przestrzeń. Pozostałe zegary zostały w estetyczny sposób umieszczone nad konsolą centralną. Dzięki zastosowaniu osobnych okrągłych oprawek odczytanie wartości mogło być szybkie i precyzyjne. Sama konsola centralna była krótka i, podobnie jak prędkościomierz, zaokrąglona. Dzięki temu wrażenie porządku i ogólnego przestrzennego ładu wzrastało. Warto wspomnieć także o głębokim praktycznym schowku po stronie pasażera przedniego siedzenia oraz o solidnej materiałowej tapicerce w pięknym ciemnoniebieskim odcieniu. Trzy rzędy siedzeń umożliwiały podróż z dużą rodziną (łącznie auto mogło pomieścić do 8 pasażerów) lub indywidualne wymodelowanie wnętrza pojazdu na własny użytek. W standardzie bezpieczeństwo wspierały systemy ABS z EBD, jak również komplet poduszek powietrznych oraz kurtyny powietrzne. Wielkim udogodnieniem były także elektrycznie sterowane lusterka boczne i szyby. Samochód używany, jakim może być Fiat Ulysse, będą zachwyceni ci użytkownicy dróg, którzy marzą o tym, aby pojechać ku przygodzie i niczego nie planować, mając do dyspozycji pojazd mieszczący spory wakacyjny ekwipunek.
Fiat Ulysse drugiej generacji - jednostki napędowe i spalanie
W autach pochodzących z drugiej serii Fiata Ulysse montowano zarówno silniki benzynowe, jak i motory Diesla. W tej pierwszej grupie były dwie jednostki napędowe o pojemnościach skokowych 2 l i 3 l i mocach wynoszących odpowiednio 136 oraz 204 KM. Na dystansie 100 km w cyklu mieszanym jednostki te konsumowały około 6 l i 9 l paliwa. W gamie silników wysokoprężnych znalazły się motory o pojemnościach 2 l oraz 2,2 l oraz nieco mniejszych od benzyniaków mocach: 109 i 128 KM. W ich przypadku zużycie oleju silnikowego plasowało się na poziomie 6,5-7 litra. Silniki współdziałały przeważnie z pięciostopniową manualną skrzynią biegów, natomiast napęd przekazywany był na przednią oś.