- Strona startowa
- Samochod
- Fiat
- Fiat Uno
Fiat Uno Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Fiat Uno, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Fiat Uno
-
Fiat Uno Uno turbo ie 105cv
€ 7 450,-- 146 520 km
- 06/1986
- 77 kW (105 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-04011 aprilia -
Fiat Uno 1.0 I.e.(45i.e.)
€ 3 550,-- 102 000 km
- 10/1991
- 33 kW (45 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-67577 Alsheim -
Fiat Uno Turbo i.e.
€ 13 990,-- 139 000 km
- 10/1988
- 77 kW (105 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-08075 L' Hospitalet de Llobregat -
Fiat Uno Uno+5p+1.1+S+60cv
€ 2 800,-- 40 900 km
- 01/1990
- 41 kW (56 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-16015 Casella -
Fiat Uno 55 Super
€ 1 950,-- 109 700 km
- 08/1985
- 43 kW (58 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, AT-1070 Wien 7. -
Fiat Uno 5p 1.5 ie selecta cat.
€ 1 500,-- 113 475 km
- 01/1993
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-40038 Vergato -
Fiat Uno Uno 3p 1.0 Start
€ 2 000,-- 100 000 km
- 05/1995
- 35 kW (48 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-59100 Prato -
Fiat Uno 5p 1.4 td
€ 5 000,-- 290 000 km
- 04/1988
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-01033 Civita Castellana -
Fiat Uno 3p 1.4 Rap Up cat.
€ 4 000,-- 177 000 km
- 04/1992
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-33039 Sedegliano
Fiat Uno skutecznie ugruntował wizerunek włoskiej marki jako producenta niewielkich, wydajnych samochodów. Już wcześniej znany był głównie przez wzgląd na Fiata 126p, czyli Malucha, który przez dziesięciolecia królował na naszych drogach i stał się niemalże synonimem polskiej motoryzacji. Fiat Uno wkroczył na rynek w 1983 roku. Biorąc pod uwagę zakup tego modelu, należy pamiętać, że w znacznej ilości przypadków nabędziemy samochód używany, który liczy sobie nawet od kilkudziesięciu lat. Dlatego właśnie każdy kierowca zainteresowany tym autem powinien dokładnie sprawdzić jego stan techniczny. Uno odznacza się stabilnymi, lekko kanciastymi liniami. Jego karoserii daleko do popularnego dzisiaj, aerodynamicznego kroju. Trzeba jednak przyznać, że design z lat osiemdziesiątych przetrwał próbę czasu i w dalszym ciągu nie razi. Fiat Uno to samochód kompaktowy. Sprawnie porusza się po mieście i nie sprawia trudności przy parkowaniu w tłocznych miejscach. Pod względem przestrzeni wewnątrz zdecydowanie jednak zbliża się do aut rodzinnych. Swobodnie może nim podróżować pięć osób.
Trzydzieści lat historii Fiata Uno
Fiat Uno po raz pierwszy ujrzał światło dzienne w 1983 roku. Opracowaniem kształtu jego nadwozia zajął się Giorgetto Giugiaro - człowiek, którego można uznać za gwiazdę włoskiego designu. W plebiscycie z 1999 roku otrzymał tytuł Najlepszego Projektanta Samochodów Dwudziestego Wieku. Również stworzone przez niego auto może pochwalić się nagrodami. Fiat Uno otrzymał wyróżnienie Samochód Roku 1994. Pojazd odbył premierę podczas prezentacji na przylądku Canaveral na Florydzie. Pierwotnie produkowano go wyłącznie we Włoszech. Szybko jednak rozpoczęto wytwarzanie tego niewielkiego samochodu w Brazylii, Argentynie, a także w Polsce. W 1989 roku włoski producent dokonał pierwszego faceliftingu modelu. Nieznacznie unowocześniony został krój nadwozia. Od dnia premiery samochodu do pierwszej metamorfozy upłynęło pięć lat. Nic więc dziwnego, że producent zaproponował też nowe silniki i rozwiązania techniczne. Druga odsłona Uno znana była pod różnymi nazwami w rozmaitych regionach świata. W RPA i Turcji sprzedawano ją pod skrzydłami marki Tofas. Również bałkański producent Zastava wytwarzał model Yugo Uno całkowicie pokrywający się pod względem designu i rozwiązań technicznych z włoskim autem. Rok 2002 przyniósł trzecią generację pojazdu. Kolejna odsłona Uno była produkowana aż do 2010 roku. Montowano ją jednak wyłącznie w Brazylii i RPA. Dlatego właśnie niezwykle rzadko można w Polsce kupić tego typu samochód używany. Z Fiatem Uno III wiąże się wiele ciekawostek. Niezwykle interesujący jest między innymi fakt, że niektóre wersje tego samochodu były napędzane silnikiem spalinowo-alkoholowym (popularna w Ameryce Południowej jednostka napędowa FireFlex). Również w Brazylii w 2010 roku powstała czwarta generacja Uno. Jest to specyficzny miejski minivan, który bardzo mocno różni się od swoich poprzedników.
Silniki i wymiary Fiata Uno
Pod względem nadwozia większość generacji Fiata Uno kwalifikuje się jako hatchbacki. Bagażnik auta jest niewielki (około 270 litrów), ale można go znacznie powiększyć, składając tylne siedzenia. Wtedy uzyskujemy przestrzeń wystarczającą do pomieszczenia 970 litrów bagażu. Od początku swojego istnienia Uno dostępne było w dwóch podstawowych wersjach - pięciodrzwiowej oraz trzydrzwiowej. W zależności od generacji pojemność baku paliwowego mogła wynosić od 38 do 42 litrów. Także zewnętrzne wymiary samochodu przez lata nieznacznie się zmieniały. Długość może więc wynosić od 3,6 do 3,7 metra, przy szerokości około 1,5 metra. Należy pamiętać, że Fiat Uno jest z nami już od ponad trzydziestu lat. Nabyć go można z aż piętnastoma różnymi jednostkami benzynowymi o mocy od skromnych 39 do 119 koni mechanicznych. W tym modelu samochodu o wiele rzadziej napotkamy motory wysokoprężne. Fiat zaproponował swoim odbiorcom jedynie trzy tego typu silniki - o mocy od 45 do 70 KM. Nie należy też zapominać o niezwykle rzadkim na naszej szerokości geograficznej silniku, który może być napędzany mieszanką benzyny i alkoholu. Fiat Uno to niewielki samochód, jednak w warunkach miejskich swobodnie może służyć jako transport dla całej rodziny.