- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford Courier
Ford Courier Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford Courier, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford Courier
-
Ford Courier furgone MOTORE NUOVO FORD CON GARANZIA 24 MESI!!
€ 9 200,-- 1 km
- 07/2019
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
18,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
62 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00040 Albano Laziale - RM -
Ford Courier TOURNEO COURIER TITANIUM
€ 22 500,-- 7 300 km
- 01/2024
- 92 kW (125 KM)
- Roczny
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-16033 Lavagna - Genova - Ge -
Ford Courier 1.5 cdi
€ 6 500,-- 195 000 km
- 03/2016
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-50145 Firenze -
Ford Courier Ford Tourneo Courier
€ 7 500,-- 203 424 km
- 06/2015
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-16259 Bad Freienwalde -
Ford Courier 1.5 TREND Temp DAB Winter-Paket
€ 14 490,-- 19 000 km
- 08/2021
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-99867 Gotha -
Ford Courier LKW *erst 35TKM! *
€ 3 750,-- 35 750 km
- 02/2001
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-02694 Grossdubrau/Zschillichau -
Ford Courier 1.0 Ecoboost Titanium Navi Klimaauto Winter-Paket
€ 27 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 20 km
- 01/2024
- 92 kW (125 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
159 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-01844 Neustadt/Sachsen -
Ford Courier FORD TRANSIT 1.0 BZ 100 CV TREND
€ 11 800,-Możliwość odliczenia VAT-u - 109 000 km
- 11/2019
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-03036 Isola del Liri - FR -
Ford Courier Active
€ 27 220,-- - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 92 kW (125 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-6700 Arlon
Ford Courier jest jednym z tych modeli, które przetrwały próbę czasu i do dziś cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród kierowców. Historia tego samochodu sięga lat 50. ubiegłego wieku, kiedy to świat po raz pierwszy ujrzał go w pierwotnej wersji sedan delivery, posiadającej dwa przednie siedzenia oraz oddzieloną metalowymi elementami konstrukcyjnymi przestrzeń do przewozu różnych towarów. Ten piękny oldtimer miał zatem służyć przede wszystkim do pracy i tę rolę pełni - oczywiście w znacząco zmienionej formie - po dziś dzień. Warto od razu powiedzieć, że nazwa modelu Ford Courier odnosi się do bardzo wielu różnych aut, produkowanych przez koncern od roku 1952 do dziś. Na przestrzeni tych kilkudziesięciu lat Courier dostępny był w postaci klasycznego i na wskroś amerykańskiego samochodu typu station wagon, a także jako duży pick-up z otwartą i zabudowaną częścią ładowną. Kolejnymi propozycjami były samochód dostawczy i auto osobowo-użytkowe, czyli kombivan. Wszystkie je łączy typowo użytkowy charakter, choć najnowsze jego wersje z powodzeniem mogą służyć jako rodzinne auta na co dzień i dłuższe podróże. Ich zaletą jest również atrakcyjna cena oraz stosunkowo niewielkie koszty utrzymania. To wszystko powoduje, że Ford Courier jest właściwie bezkonkurencyjny w swojej klasie.
Samochód używany Ford Courier - zaskakuje możliwościami
Mówiąc o historii modelu Ford Courier, trzeba wyraźnie podkreślić, że oferty kierowane na rynek amerykański i europejski znacząco się od siebie różniły. Jak już zostało wspomniane, pierwszym modelem Forda, któremu nadano nazwę Courier, był produkowany w latach 1952-1960 samochód o nadwoziu typu sedan delivery. Na kolejną generację trzeba było czekać aż 10 lat, ponieważ dopiero na początku lat 70. uruchomiono seryjną produkcję Forda Couriera, ale był to już typowy pickup, z dwuosobową kabiną i dużą otwartą częścią załadunkową. Podstawą auta było nadwozie zapożyczone od Mazdy B-Series. Kolejną generację opisywanego modelu wprowadzono na rynek w 1997 roku. W porównaniu z poprzednikami samochody tej wersji miały o wiele bardziej nowoczesny, ""kanciasty"" wygląd i lepsze wyposażenie. Wprowadzono do oferty także kilka lepszych jednostek napędowych. Początek produkcji kolejnej generacji przypada na rok 1985. Najbardziej widoczna zmiana dotyczyła powiększenia kabiny pasażerskiej, mogącej od tej pory pomieścić nie dwie, a cztery osoby. Auto wyposażono w pięciobiegową, manualną skrzynię biegów oraz napęd na cztery koła. W 1998 na rynek wprowadzono kolejną generację Couriera, tworzoną głównie z myślą o klientach z Australii i Nowej Zelandii. Samochody w tej wersji również miały czterodrzwiową kabinę pasażerską, ale zyskały bardziej opływowy kształt, szczególnie w przedniej części. Ich produkcję zakończono w 2007 roku. Jeśli chodzi o rynek europejski, to Ford Courier zadebiutował na nim w 1991 roku jako van stworzony na nadwoziu Forda Fiesty. Sprawdzał się doskonale jako niewielkie auto dostawcze i cieszył się dużą popularnością. Nic więc dziwnego, że jego produkcję zakończono dopiero po kilkunastu latach. Został zastąpiony przez model Transit Connect, ale na nim historia modelu Courier się nie zakończyła. W 2013 roku rodzina powiększyła się o Forda Tourneo Courier, który przez wielu znawców motoryzacji uznawany jest za jedno z najlepszych aut osobowych i użytkowych. Choć jest dość spory (ma ponad 4 m długości i 2 m szerokości), sprawia wrażenie bardzo zwinnego i dynamicznego auta. Wnętrze jest wygodne i przestronne, a to wrażenie potęgują duże okna i przednia oraz tylna szyba. Praktyczne rozwiązania w postaci schowków, rozkładanych stolików i podstawek zwiększają komfort podróżowania. Niezaprzeczalną zaletą opisywanego modelu jest także niskie zużycie paliwa oraz bardzo dobra praca silnika.
Ford Courier - ponadczasowe auto do pracy i nie tylko
Na europejskim rynku samochód używany Ford Courier jest dostępny w bardzo atrakcyjnych cenach. Warte uwagi są między innymi najnowsze modele Ford Tourneo Courier, dostępne w wielokrotnie nagradzanej wersji z silnikiem benzynowym 1.0 EcoBoost o mocy 100 KM oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi 1.5 TDCi o mocy 75 KM oraz 1.6 TDCi dysponującym mocą 95 KM. Kierowcom poszukującym wygodnego i oszczędnego samochodu dostawczego można z kolei polecić model Transit Courier, który dzięki optymalnym wymiarom umożliwia płynne poruszanie się po mieście. Dodatkowymi zaletami tego modelu są znajdujące się w wyposażeniu technologiczne udogodnienia, takie jak między innymi kamera cofania, czujniki parkowania czy system służący do bezpiecznego obsługiwania połączeń telefonicznych. Gama silników jest podobna jak w przypadku modelu Tourneo Courier: obejmuje jeden silnik benzynowy i dwa silniki Diesla, wykazujące się najniższą w tej klasie aut emisją CO2. Ford Courier to bez wątpienia jedno z najciekawszych aut w swoim segmencie.