- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford Focus
- Ford Focus RS
Ford Focus Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford Focus, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford Focus RS
-
Ford Focus 2.3 Ecoboost / RS / Performance Pack / Winter Pack
€ 27 950,-- 96 250 km
- 05/2017
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
175 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1830 Machelen -
Ford Focus RS 2.3 EcoBoost Xenon Kamera DAB Sitzheizung
€ 28 990,-- 77 136 km
- 04/2017
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-36251 Bad Hersfeld -
Ford Focus 2.0 EB ST Leder-Sport RS-Design Navigation
€ 14 955,-- 95 800 km
- 08/2014
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-76297 Stutensee -
Ford Focus ST 2.0 EB 5-Türer Navi Kamera RS-Spoiler
€ 18 935,-- 97 200 km
- 02/2018
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-76297 Stutensee -
Ford Focus 2.0 EB ST Leder-Sport Xenon Nav RS-Spoiler
€ 18 635,-- 71 200 km
- 09/2015
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-76297 Stutensee -
Ford Focus 2.3 EcoBoost 350cv RS
€ 29 990,-- 59 000 km
- 10/2016
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28006 MADRID -
Ford Focus RS BiXenon DynLi el.Heck KAM
€ 28 980,-- 53 584 km
- 11/2017
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86165 Augsburg -
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS 350 CV AWD
€ 33 999,-- 48 134 km
- 05/2018
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
175 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-40131 Bologna -
Ford Focus 5p 2.3 RS awd 350cv UNIPRO. REMUS H&R
€ 32 900,-- 78 000 km
- 02/2017
- 258 kW (351 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
175 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-29015 Castel San Giovanni - Pc
Od lat siedemdziesiątych producent samochodów i silników Ford zaznaczał swoją obecność w sporcie rajdowym. Jednak produkowane przez niego auta sportowe nie odgrywały w nim zasadniczej roli. Sukcesy zespołu Ford World Rally Team to raczej jedynie modele biorące udział w wyścigach w Monte Carlo albo rajdach na kenijskiej sawannie. Modele, które w wersji drogowej trafiły na rynek, to Ford Escort Rally Sport (RS) i Ford Sierra. Sukcesy tych aut w sporcie motorowym były znakomitą reklamą wersji drogowych, na bazie których je konstruowano. W roku 1998 zakończono produkcję Forda Escorta, a rok później Amerykanie wprowadzili na rynek nową generację aut sportowych Forda Focusa. W roku 2002 powstała usportowiona wersja drogowa, którą produkowano seryjnie w niewielkiej ilości do roku 2003. Na rynku zaprezentowano ją pod nazwą Ford Focus RS.
Ford Focus RS wyprodukowany został jedynie w kilku tysiącach egzemplarzy
Ford Focus RS został skonstruowany przez inżynierów z brytyjskiej stajni Forda, tych samych, którzy stworzyli wersję rajdową, funkcjonującą pod nazwą Ford Focus WRC. Oprócz wspomnianej już wersji RS, w roku 2002 zaprezentowano także model sportowy Ford Focus ST, który był najmocniejszym spośród serii kompaktów. Sprzedaż ograniczona została w pierwszej linii do rynku europejskiego, w wyniku czego zlecenie produkowania Forda Focusa RS otrzymały zakłady Forda w Niemczech. Ten drogowy model z walorami auta rajdowego wyprodukowano jako edycję limitowaną w kilku tysiącach egzemplarzy.
Rajdowy charakter Forda Focusa RS
Ford Focus RS bazował na pierwszej generacji modelu kompaktowego, przejął jednak wiele elementów zaprojektowanych specjalnie dla wersji rajdowej. Produkowany był wyłącznie w zarezerwowanym dla tego modelu kolorze: nitrous blue. Inżynierowie zmodyfikowali około 2/3 elementów wersji seryjnej z przeznaczeniem dla Forda Focusa RS. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, to nadwozie było zbliżone do produkowanego seryjnie Focusa. Wersja RS wyróżnia się sportowymi felgami, szerszymi nadkolami i dużymi bocznymi wlotami powietrza – wszystko to podkreśla jego dynamiczny, sportowy styl.
Nowa generacja Forda Focusa RS 500 pojawia się w roku 2009
Ford Focus RS osiągał moc maksymalną 215 KM (158 kW) dzięki turbodoładowanej jednostce Ford Zetec o pojemności 2 litrów. Ten silnik pozwalał na uzyskanie prędkości maksymalnej 238 km/h i przyśpieszenie do 100km/h w 6 sekund. Jeszcze lepsze parametry uzyskiwał jego następca, produkowany w latach 2009-2010 w serii limitowanej Ford Focus RS 500. Druga generacja sportowego modelu wyposażona była w jednostkę Volvo o pojemności 2,5 l i mocy 305 KM (224 kW). Stylistyka drugiej generacji także mocno nawiązywała do wersji rajdowej: wloty powietrza w masce i wyrazisty tylny spojler nadawały mu iście sportowy charakter.