- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford Puma
Ford Puma Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford Puma, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford Puma
-
Ford Puma II 2020 1.0 ecoboost hybrid Titanium s&s 125cv
€ 14 500,-- 30 756 km
- 10/2020
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
-
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00138 Roma - Rm -
Ford Puma ST-Line/Winterpaket
€ 14 990,-- 38 000 km
- 06/2020
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
103 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-69469 Weinheim -
Ford Puma Titanium Design 1.0 EcoBoost Hybrid 92 kW . 7-Gan
€ 17 490,-- 8 324 km
- 09/2021
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-22047 Hamburg -
Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125 CV S&S ST-Line
€ 21 000,-- 11 km
- 07/2024
- 91 kW (124 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-50145 Firenze - Fi -
Ford Puma 1,0 EcoBoost Hybrid Titanium
€ 16 990,-- 22 703 km
- 09/2020
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-1210 Wien -
Ford Puma 1.0 ecoboost h Titanium s&s 125cv
€ 16 990,-- 21 508 km
- 02/2022
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
124 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20900 Monza -
Ford Puma ST-LINE X Hybrid
€ 14 430,-- 90 000 km
- 07/2020
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-19061 Schwerin -
Ford Puma Puma 1.0 ecoboost h ST-line X PROMO FINANZIAMENTO
€ 17 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 30 670 km
- 11/2022
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
-
129 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00148 Roma - Rm -
Ford Puma II 2020 1.0 ecoboost hybrid Titanium s&s 125cv
€ 14 000,-- 49 060 km
- 11/2020
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
-
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00138 Roma - Rm
Ford Puma to sportowy pojazd coupé, którego premiera odbyła się w 1997 roku na targach motoryzacyjnych w Genewie. Pojawienie się nowego modelu Forda było nie lada zaskoczeniem, ponieważ przed debiutem znano niewiele informacji na jego temat. Samochód, który do 2001 roku był produkowany przez amerykański koncern Ford Motor Company. był dostępny w kilku wersjach w zależności od wyposażenia. Na rynku wtórnym można spotkać samochód używany w wydaniu Black, charakteryzujący się czarnym lakierem i ciemnoszarą, skórzaną tapicerką, Thunder w srebrnych odcieniach i z ciemnoszarym wykończeniem wnętrz czy Millenium, o nadwoziu w żółtym kolorze, w którym tradycyjne siedziska zastąpiono fotelami Recaro. Dosyć bogate standardowe wyposażenie samochodu obejmowało systemy ABS i ASR, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, immobilizer, poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy i wiele innych, zwiększających funkcjonalność pojazdu dodatków. Ford Puma zdobył kilka nagród, wśród których na wyróżnienie zasługuje nadany przez Top Gear w 1997 tytuł Samochodu Roku, a także Sportowe Auto Roku, przyznany w 2001 przez brytyjski magazyn "What Car". Światło dzienne ujrzała także jednostka przeznaczona do startów w samochodowych rajdach. Była wyposażona w silnik 1.6 Zetec SE o mocy przekraczającej 200 KM. Głównym rywalem Pumy na rynku motoryzacyjnym jest Opel Tigra.
Nowoczesność w parze z charakterem
Ford Puma montowany był w niemieckiej fabryce Forda w Kolonii. Do ciekawostek należy fakt, że 40% jego elementów było składanych ręcznie. Pierwszy i jedyny facelifting samochód przeszedł w 1999 roku. Zmiany obejmowały nie tylko jednostkę napędową, ale dotyczyły także kilku detali we wnętrzu pojazdu, między innymi zegarów. Jeszcze tego samego roku wyprodukowano limitowaną edycję Ford Racing Puma. W 2001 roku z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni egzemplarz samochodu. Ford Puma został skonstruowany na bazie podzespołów zapożyczonych z kilku innych modeli Forda: Escorta, Ka i Fiesty. Oryginalna, sportowa sylwetka pojazdu do dziś cieszy się dużą popularnością. To samochód dynamiczny, z designem do dziś uznawanym za nowoczesny. Forda Pumy nie można jednak zaliczyć do aut o rodzinnym charakterze. To trzydrzwiowe coupé przeznaczone jest do przewozu czterech pasażerów. Mimo dwóch miejsc z tyłu, wygodnie usiądą tam jedynie niewysokie osoby. Niewielki jest również bagażnik, z małym otworem załadunkowym, mieszczący 240 litrów. Cechująca się opływowymi kształtami bryła Pumy została zaprojektowana w zgodzie z charakterystyczną dla nowych samochodów Forda filozofią New Edge. Sportowy charakter Pumy akcentują detale we wnętrzu, takie jak kubełkowe fotele, chromowane wstawki, wyraziste zegary czy drążek zmiany biegów wykonany z aluminium. Zawieszenie pojazdu zapożyczono z Forda Fiesty, jednak jego właściwości są bardziej sportowe. Dzięki temu łatwiej o dynamiczne prowadzenie. Ford Puma to samochód ze względów ekonomicznych i funkcjonalnych odpowiedni dla kierowców, którzy potrafią docenić solidną mobilność i nietuzinkowy styl. W przypadku tego modelu nie sprawią problemu dostępność i koszty zamienników, ponieważ w Pumie wykorzystano podzespoły wielu innych popularnych modeli.
Ford Puma - moc sportowych wrażeń
Samochód używany tego typu najczęściej można spotkać z silnikiem 1.7 VCT o mocy 125 KM. Jest to zdecydowanie najkorzystniejsza propozycja ze wszystkich jednostek modelu, dla użytkowników pragnących cieszyć się komfortem dynamicznej jazdy oraz stawiających na ekonomiczne rozwiązania. Ford Puma z tą jednostką może rozpędzić się do prędkości przekraczającej 200 km/h. Pozostałe motory benzynowe z wielopunktowym wtryskiem paliwa to silniki 1.4 o mocy 90 KM i 1.6 - 103 KM. Jeśli mowa o zawieszeniu pojazdu, to z przodu wykorzystano kolumnę MacPhersona, natomiast z tyłu zastosowano belkę skrętną. Na rynku można spotkać tylko modele posiadające pięciobiegową, manualną skrzynię biegów z napędem jedynie na przednie koła. Do atutów auta należy zaliczyć przede wszystkim niskie koszty serwisowania związane ze wspólną konstrukcją z innymi modelami Forda, dobre właściwości jezdne, przyczepność, skuteczne hamulce oraz trwałość i prostą budowę układu napędowego. Również zużycie paliwa nie jest wysokie, co przekłada się na dosyć korzystne koszty utrzymania auta.