- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford Ranger
Ford Ranger Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford Ranger, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford Ranger
-
Ford Ranger DoKa Wildtrak 3.2 Aut.+Navi+Xenon+Sitzhzg Klima
€ 32 790,-- 86 249 km
- 05/2019
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
228 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-37269 Eschwege -
Ford Ranger 3,2 Doppelkabine WIDEBODY 4x4 Wildtrak
€ 31 999,-- 71 288 km
- 02/2019
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-49610 Quakenbrueck -
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak
€ 24 995,-Możliwość odliczenia VAT-u - 126 494 km
- 02/2019
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
231 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9990 Maldegem -
Ford Ranger MS-RT 3.0 EcoBlue 240CV aut. 4WD DC + IVA
€ 69 400,-- 10 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 177 kW (241 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
197 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-31033 Castelfranco Veneto - Treviso - Tv -
Ford Ranger 2.0 Tdci Autom. - GPS - Topstaat! 1Ste Eig!
€ 31 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 92 445 km
- 02/2021
- 157 kW (213 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
244 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9810 Eke -
Ford Ranger Thunder 2.0 TDCi aut. 213 CV Wildtrak 5 posti
€ 29 900,-- 66 212 km
- 12/2020
- 157 kW (213 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-27100 Pavia - Pv -
Ford Ranger Wildtrak Doppelkabine 4x4
€ 33 930,-- 43 960 km
- 02/2020
- 156 kW (212 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
199 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-73054 Eislingen -
Ford Ranger 2.0 ecoblue doppia cabina XL 4x4 170cv
€ 31 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 20 km
- 08/2024
- 125 kW (170 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10024 Moncalieri - Torino -
Ford Ranger Limited DoKa 4x4 |LEDER|NAVI|TEMPO.|AHK
€ 27 900,-- 85 500 km
- 11/2016
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-72127 Kusterdingen
Seria Ranger została zaprezentowana w 1998 roku przez amerykański koncern Ford. Amerykanie znani są ze swojej miłości do pojazdów dużych o mocarnych silnikach, które sprawdzają się również jako auta do przewozu większych ładunków. Ford Ranger pierwszej generacji idealnie wpisywał się w te wymogi, ale potrzeba było czegoś więcej, aby mógł zaistnieć także na europejskim rynku. Pickup miał premierę w Barcelonie, a producent zadbał o to, aby jego nowe dziecko spodobało się także Europejczykom, którzy w samochodzie cenią przede wszystkim wygodę i bezpieczeństwo. Kolejna edycja tego modelu pojawiła się w sprzedaży w 2006 roku. Podczas azjatyckiej premiery w Bangkoku Ford zaprezentowały pojazd o przearanżowanej formie. Dało się zauważyć, że wszystkie krawędzie uległy zaokrągleniu i samochód dzięki temu zyskał na lekkości. Po liftingu wóz otrzymał krótszy grill i wydłużone przednie reflektory, co nadało mu wizualnego dynamicznego charakteru. W 2013 roku Ford stworzył dwie wersie modelu Ranger specjalnie z myślą o najtrudniejszym rajdzie świata - Rajdzie Dakar. Auta te miały lżejszą konstrukcję oraz spore, bo pięciolitrowe, jednostki napędowe. Ford Ranger numer trzy zastał pokazany światu w Sydney. W tym przypadku mamy do czynienia z piękną i lekką sylwetką, która zachowuje swoje podstawowe walory. Ford Ranger zda egzamin na pozamiejskim gruncie, gdzie liczy się dobra przyczepność i możliwości wożenia ładunku.
Ford Ranger trzeciej generacji - siła designu
Ranger numer trzy, którego produkcję uruchomiono w 2011 roku, cechuje się uniesioną, ale wciąż muskularną sylwetką. Łagodna linia nadwozia wspina się ku górze, a boczny profil pojazdu elegancko załamuje się, tworząc dynamiczny look. Projektanci z firmy Ford postawili na nowoczesny design, który kojarzy się przede wszystkim z tym, co oferują współczesne SUV-y. Pojazd udostępniono w czterech wersjach wyposażenia: Xl, XLT, Limited, Wildtrack. Najpopularniejsza tak zwana "dwukabinówka" w wersji Ranger okazała się być przestronna i wygodna. Tylne siedzenia można łatwo unieść i złożyć, dzięki czemu zyskuje się dodatkową przestrzeń ładunkową. Deska rozdzielcza i konsola centralna zostały zaprojektowane w przejrzysty sposób. Ford Ranger w przestrzeni kierowcy i pasażerów oferuje także liczne praktyczne schowki, które pomogą utrzymać w pojeździe porządek. Ranger otrzymał aż siedem poduszek powietrznych, w tym kurtyny powietrzne oraz poduszkę kolanową kierowcy. Koło zapasowe montowane jest bezpośrednio na podwoziu samochodu. Producent zaproponował też w opcji specjalną roletę, która zamyka pakę - w ten sposób przestrzeń ładunkowa Rangera staje się bagażnikiem.
Ford Ranger trzeciej edycji - dane techniczne i spalanie
W modelu tym implementowano cztery silniki wysokoprężne do wyboru oraz tylko jeden silnik benzynowy. Z bliska warto przyjrzeć się jednostce 3.2 TDCi Duratorq o mocy 190 KM. To silnik, który jest w stanie rozpędzić ważącego ponad 2 tony giganta to prawie 175 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h wynosi natomiast 10,4 s - nieźle jak na takiego ciężarowca. Pięciocylindrowy silnik jest głośny, więc spodoba się miłośnikom mechanicznego ryku, ale to już taka cecha każdego dużego Diesla. Jeśli chodzi o zużycie paliwa, to Ford Ranger potrzebuje co najmniej 8 l oleju napędowego na przejechanie 100 km. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi ponad 10 l paliwa. Dzięki specjalnemu wyświetlaczowi na desce rozdzielczej kierowca na bieżąco informowany jest o tym, na ile kilometrów starczy mu zawartość baku, którego objętość wynosi 80 l. Silniki w modelu Ford Ranger zostały sparowane z pięcio- i sześciobiegowymi manualnymi przekładniami lub z sześciostopniowym automatem. Pojazd ten dostępny był w wersji z napędem na jedną lub obie osie. W tym drugim wypadku producent zaproponował dodatkowe wyposażenie w postaci asystenta ruszania na wzniesieniu oraz asystenta zjazdu ze wzniesienia. Inne dostępne systemy bezpieczeństwa to adaptacyjna kontrola obciążenia samochodu i asystent hamowania awaryjnego. Ranger to prymus i gwiazda wśród pickupów - wielokrotnie nagradzany, cieszy się coraz większą popularnością.