- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford Ranger
Ford Ranger Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford Ranger, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford Ranger
-
Ford Ranger Wildtrak 4x4,Hard Top,Navi,ACC,KameraAHK
€ 34 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 30 350 km
- 01/2022
- 156 kW (212 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
207 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-36043 Fulda -
Ford Ranger 2.2 tdci double cab XLT 160cv
€ 26 221,-- 32 135 km
- 12/2020
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
2 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20900 Monza -
Ford Ranger 3.2 Wildtrak Doppelkabine 4X4/AUTOMATIK/1
€ 24 990,-- 111 410 km
- 10/2017
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
231 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-72458 Albstadt -
Ford Ranger 2.0 tdci double cab Wildtrak 170cv auto
€ 29 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 78 863 km
- 04/2021
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
225 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20900 Monza -
Ford Ranger 360 Camera AdaptiveCruise Leder Stuurverwarming
€ 45 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 17 000 km
- 07/2024
- 151 kW (205 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
231 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9340 Lede -
Ford Ranger 3.2 TDCi Doppelkabine Wildtrak *SHZ*STH
€ 33 486,-- 31 827 km
- 03/2019
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-96052 Bamberg -
Ford Ranger 2.0 TDCi Limited DoKa 4x4 AHK RFK STHZ
€ 29 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 96 513 km
- 07/2020
- 156 kW (212 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-87656 Germaringen -
Ford Ranger Limited DoKa 4x4 |LEDER|NAVI|TEMPO.|AHK
€ 27 900,-- 85 500 km
- 11/2016
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-72127 Kusterdingen -
Ford Ranger Raptor ,Leder,Navi,CarPlay,Kamera,AHK
€ 36 600,-Możliwość odliczenia VAT-u - 71 760 km
- 10/2019
- 156 kW (212 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
199 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-36043 Fulda
Seria Ranger została zaprezentowana w 1998 roku przez amerykański koncern Ford. Amerykanie znani są ze swojej miłości do pojazdów dużych o mocarnych silnikach, które sprawdzają się również jako auta do przewozu większych ładunków. Ford Ranger pierwszej generacji idealnie wpisywał się w te wymogi, ale potrzeba było czegoś więcej, aby mógł zaistnieć także na europejskim rynku. Pickup miał premierę w Barcelonie, a producent zadbał o to, aby jego nowe dziecko spodobało się także Europejczykom, którzy w samochodzie cenią przede wszystkim wygodę i bezpieczeństwo. Kolejna edycja tego modelu pojawiła się w sprzedaży w 2006 roku. Podczas azjatyckiej premiery w Bangkoku Ford zaprezentowały pojazd o przearanżowanej formie. Dało się zauważyć, że wszystkie krawędzie uległy zaokrągleniu i samochód dzięki temu zyskał na lekkości. Po liftingu wóz otrzymał krótszy grill i wydłużone przednie reflektory, co nadało mu wizualnego dynamicznego charakteru. W 2013 roku Ford stworzył dwie wersie modelu Ranger specjalnie z myślą o najtrudniejszym rajdzie świata - Rajdzie Dakar. Auta te miały lżejszą konstrukcję oraz spore, bo pięciolitrowe, jednostki napędowe. Ford Ranger numer trzy zastał pokazany światu w Sydney. W tym przypadku mamy do czynienia z piękną i lekką sylwetką, która zachowuje swoje podstawowe walory. Ford Ranger zda egzamin na pozamiejskim gruncie, gdzie liczy się dobra przyczepność i możliwości wożenia ładunku.
Ford Ranger trzeciej generacji - siła designu
Ranger numer trzy, którego produkcję uruchomiono w 2011 roku, cechuje się uniesioną, ale wciąż muskularną sylwetką. Łagodna linia nadwozia wspina się ku górze, a boczny profil pojazdu elegancko załamuje się, tworząc dynamiczny look. Projektanci z firmy Ford postawili na nowoczesny design, który kojarzy się przede wszystkim z tym, co oferują współczesne SUV-y. Pojazd udostępniono w czterech wersjach wyposażenia: Xl, XLT, Limited, Wildtrack. Najpopularniejsza tak zwana "dwukabinówka" w wersji Ranger okazała się być przestronna i wygodna. Tylne siedzenia można łatwo unieść i złożyć, dzięki czemu zyskuje się dodatkową przestrzeń ładunkową. Deska rozdzielcza i konsola centralna zostały zaprojektowane w przejrzysty sposób. Ford Ranger w przestrzeni kierowcy i pasażerów oferuje także liczne praktyczne schowki, które pomogą utrzymać w pojeździe porządek. Ranger otrzymał aż siedem poduszek powietrznych, w tym kurtyny powietrzne oraz poduszkę kolanową kierowcy. Koło zapasowe montowane jest bezpośrednio na podwoziu samochodu. Producent zaproponował też w opcji specjalną roletę, która zamyka pakę - w ten sposób przestrzeń ładunkowa Rangera staje się bagażnikiem.
Ford Ranger trzeciej edycji - dane techniczne i spalanie
W modelu tym implementowano cztery silniki wysokoprężne do wyboru oraz tylko jeden silnik benzynowy. Z bliska warto przyjrzeć się jednostce 3.2 TDCi Duratorq o mocy 190 KM. To silnik, który jest w stanie rozpędzić ważącego ponad 2 tony giganta to prawie 175 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h wynosi natomiast 10,4 s - nieźle jak na takiego ciężarowca. Pięciocylindrowy silnik jest głośny, więc spodoba się miłośnikom mechanicznego ryku, ale to już taka cecha każdego dużego Diesla. Jeśli chodzi o zużycie paliwa, to Ford Ranger potrzebuje co najmniej 8 l oleju napędowego na przejechanie 100 km. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi ponad 10 l paliwa. Dzięki specjalnemu wyświetlaczowi na desce rozdzielczej kierowca na bieżąco informowany jest o tym, na ile kilometrów starczy mu zawartość baku, którego objętość wynosi 80 l. Silniki w modelu Ford Ranger zostały sparowane z pięcio- i sześciobiegowymi manualnymi przekładniami lub z sześciostopniowym automatem. Pojazd ten dostępny był w wersji z napędem na jedną lub obie osie. W tym drugim wypadku producent zaproponował dodatkowe wyposażenie w postaci asystenta ruszania na wzniesieniu oraz asystenta zjazdu ze wzniesienia. Inne dostępne systemy bezpieczeństwa to adaptacyjna kontrola obciążenia samochodu i asystent hamowania awaryjnego. Ranger to prymus i gwiazda wśród pickupów - wielokrotnie nagradzany, cieszy się coraz większą popularnością.