- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford Tourneo
Ford null Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford null, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford Tourneo
-
Ford Tourneo Connect 1.5D Autom. - 7pl - GPS - Topstaat!
€ 18 990,-- 68 114 km
- 10/2018
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
174 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9810 Eke -
Ford Tourneo 1.5 CONNECT Titanium+NAVI+CARPLAY+KLIMA
€ 20 250,-Możliwość odliczenia VAT-u - 47 849 km
- 11/2019
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-22529 Hamburg -
Ford Tourneo Connect 1.5 EcoBoost Grand Trend *SYNC
€ 29 711,-Możliwość odliczenia VAT-u - 1 500 km
- 05/2024
- 84 kW (114 KM)
- Pokazowy
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
156 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-37079 Göttingen -
Ford Tourneo Gr. 2.0 EBl 122 aut. Tit.
€ 29 900,-- 28 226 km
- 03/2023
- 90 kW (122 KM)
- Roczny
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-38062 Arco - Trento - TN -
Ford Tourneo Transit Tourneo Connect Kombi/Kasten 1.8 Diesel
€ 1 800,-- 129 000 km
- 06/2008
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
171 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-15926 Luckau -
Ford Tourneo Custom 310 2.0 TDCi 130CV PassoCorto
€ 28 500,-- 39 500 km
- 09/2018
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-38036 Pozza Di Fassa - Trento -
Ford Tourneo Connect 2.0 EcoBlue Grand Titanium LM
€ 34 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 10 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 90 kW (122 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
138 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-12359 Berlin -
Ford Tourneo Kombi Trend 1,5 TDCi EcoBlue
€ 20 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 55 404 km
- 01/2021
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-32107 Bad Salzuflen -
Ford Tourneo Custom 2.0 TDCi 170 AT8 320 L2 Tit
€ 52 627,-Możliwość odliczenia VAT-u - 10 km
- 12/2024
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-67000 Strasbourg
Amerykański koncern Ford wraz ze swoimi europejskimi filiami w Wielkiej Brytanii i Niemczech był jednym z pionierów pod względem rozwoju segmentu vanów. Już od początku lat 50. Ford Transit kształtował image klasy małych samochodów dostawczych. Na pierwszym planie w segmencie minivanów do użytku firmowego w ofercie tego producenta był także Ford Courier obecny w ofercie od lat siedemdziesiątych. Podczas gdy europejska konkurencja w latach 90. rozbudowywała swoje programy i wprowadzała na rynek początkowo skromne, wysokie kombi przystosowane dla rodzin i do spędzania czasu wolnego dzięki komfortowi i dużej ilości przestrzeni, Amerykanie podnieśli poprzeczkę, prezentując na przełomie millenium nową generację modelu. W 2002 roku zaprezentowano minivana jako zamknięty furgon, który był przeznaczony do profesjonalnego użytku transportowego. Pod względem opodatkowania auto zaklasyfikowano do samochodów ciężarowych. W 2002 roku serię uzupełniono o drugi model, który w wielu krajach trafił na rynek pod nazwą Ford Tourneo Connect jako minibus lub auto do użytku w czasie wolnym zaklasyfikowane do samochodów osobowych. Ciekawostkę stanowił fakt, iż Tourneo było oferowane z rozstawem kół w dwóch wersjach do wyboru.
Ford Tourneo Connect z mniejszym rozstawem osi
Podczas gdy poprzednik Ford Courier dzielił platformę konstrukcyjną z małym samochodem, jakim był Ford Fiesta, do zbudowania Forda Tourneo Connect inżynierowie wykorzystali płytę podłogową kompaktowego Forda Focusa. W myśl koncepcji pojazdu dostosowanego do spędzania czasu wolnego oraz minibusa konstruktorzy opracowali Forda Tourneo Connect w dwóch wersjach karoserii o różnej długości. Krótsza odsłona Forda Tourneo w zależności od okresu produkcji miała około 4,28 m długości i zapewniała miejsce dla pięciu pasażerów.
Dłuższy wariant Forda Tourneo Connect
Jako minibus Ford Tourneo Connect mierzył natomiast prawie 30 cm więcej i dysponował tym samym długością 4,55 metra. Zaletą konstrukcji była wystarczająca ilość miejsca dla trzeciego rzędu siedzeń. W takiej konfiguracji Ford Tourneo Connect jako minibus mógł przewieźć nawet ośmiu pasażerów. W 2006 i 2009 roku Ford Tourneo przeszedł facelifting, który pociągnął za sobą nieznaczne zmiany w przedniej części pojazdu. Kolejna modyfikacja miała miejsce w 2010 roku i skutkowała zwiększeniem długości większej wersji Forda Tourneo do niemal 4,60 metra. Ford Tourneo Connect zjeżdżał z taśmy w tureckich i rumuńskich zakładach, gdzie pod maską montowano benzynowy silnik o pojemności 2,0 litrów i jednostka napędowa Diesla o pojemności skokowej 1,8 litra.