- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford Tourneo
Ford null Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford null, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford Tourneo
-
Ford Tourneo V769 TREND 125PS M6 FWD Winter-Paket
€ 23 901,-1 - 13 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 92 kW (125 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
2 -
151 g/km (c.miesz)
2
Dealer, DE-37154 Northeim -
Ford Tourneo Connect Titanium+Panorama+AHK+Navi+RFK
€ 23 900,-1 - 23 955 km
- 02/2021
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
2 -
118 g/km (c.miesz)
2
Dealer, DE-74177 Bad Friedrichshall -
Ford Tourneo Custom 2.0 TDCI 320 L1 Titanium Autom Navi
€ 43 750,-1 - 23 400 km
- 03/2022
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-91522 Ansbach -
Ford Tourneo Custom 2.0 TDCi, 320 L2 Titanium Aut.170cv 8 posti
€ 38 500,-- 8 000 km
- 04/2023
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
2 -
212 g/km (c.miesz)
2
Dealer, IT-47838 Misano Adriatico - Rimini -
Ford Tourneo Connect 2.0 EcoBlue 122 CV Powershift Titanium
€ 27 900,-1 - 22 880 km
- 06/2023
- 90 kW (122 KM)
- Roczny
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
2 -
127 g/km (c.miesz)
2
Dealer, IT-21012 Cassano Magnago - Varese -Va -
Ford Tourneo Grand Transit Connect Trend 2,0L Eblue 102PS M6 F
€ 24 990,-- 10 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 75 kW (102 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
2 -
144 g/km (c.miesz)
2
Dealer, AT-5020 Salzburg -
Ford Tourneo Connect 2.0 EcoBlue Grand Titanium LM
€ 34 500,-1 - 10 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 90 kW (122 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
2 -
138 g/km (c.miesz)
2
Dealer, DE-12359 Berlin -
Ford Tourneo Grand Connect 2.0 EcoBlue 122 CV Powershift Titan
€ 28 000,-1 - 40 000 km
- 03/2023
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
2 -
127 g/km (c.miesz)
2
Dealer, IT-20062 Cassano D'Adda - Milano -
Ford Tourneo Grand Transit Connect Trend 2,0L Eblue 102PS M6 F
€ 27 360,-- 10 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 75 kW (102 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
2 -
144 g/km (c.miesz)
2
Dealer, AT-5020 Salzburg
Amerykański koncern Ford wraz ze swoimi europejskimi filiami w Wielkiej Brytanii i Niemczech był jednym z pionierów pod względem rozwoju segmentu vanów. Już od początku lat 50. Ford Transit kształtował image klasy małych samochodów dostawczych. Na pierwszym planie w segmencie minivanów do użytku firmowego w ofercie tego producenta był także Ford Courier obecny w ofercie od lat siedemdziesiątych. Podczas gdy europejska konkurencja w latach 90. rozbudowywała swoje programy i wprowadzała na rynek początkowo skromne, wysokie kombi przystosowane dla rodzin i do spędzania czasu wolnego dzięki komfortowi i dużej ilości przestrzeni, Amerykanie podnieśli poprzeczkę, prezentując na przełomie millenium nową generację modelu. W 2002 roku zaprezentowano minivana jako zamknięty furgon, który był przeznaczony do profesjonalnego użytku transportowego. Pod względem opodatkowania auto zaklasyfikowano do samochodów ciężarowych. W 2002 roku serię uzupełniono o drugi model, który w wielu krajach trafił na rynek pod nazwą Ford Tourneo Connect jako minibus lub auto do użytku w czasie wolnym zaklasyfikowane do samochodów osobowych. Ciekawostkę stanowił fakt, iż Tourneo było oferowane z rozstawem kół w dwóch wersjach do wyboru.
Ford Tourneo Connect z mniejszym rozstawem osi
Podczas gdy poprzednik Ford Courier dzielił platformę konstrukcyjną z małym samochodem, jakim był Ford Fiesta, do zbudowania Forda Tourneo Connect inżynierowie wykorzystali płytę podłogową kompaktowego Forda Focusa. W myśl koncepcji pojazdu dostosowanego do spędzania czasu wolnego oraz minibusa konstruktorzy opracowali Forda Tourneo Connect w dwóch wersjach karoserii o różnej długości. Krótsza odsłona Forda Tourneo w zależności od okresu produkcji miała około 4,28 m długości i zapewniała miejsce dla pięciu pasażerów.
Dłuższy wariant Forda Tourneo Connect
Jako minibus Ford Tourneo Connect mierzył natomiast prawie 30 cm więcej i dysponował tym samym długością 4,55 metra. Zaletą konstrukcji była wystarczająca ilość miejsca dla trzeciego rzędu siedzeń. W takiej konfiguracji Ford Tourneo Connect jako minibus mógł przewieźć nawet ośmiu pasażerów. W 2006 i 2009 roku Ford Tourneo przeszedł facelifting, który pociągnął za sobą nieznaczne zmiany w przedniej części pojazdu. Kolejna modyfikacja miała miejsce w 2010 roku i skutkowała zwiększeniem długości większej wersji Forda Tourneo do niemal 4,60 metra. Ford Tourneo Connect zjeżdżał z taśmy w tureckich i rumuńskich zakładach, gdzie pod maską montowano benzynowy silnik o pojemności 2,0 litrów i jednostka napędowa Diesla o pojemności skokowej 1,8 litra.
Zobacz więcej
- 1Możliwość odliczenia VAT-u
- 2Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.