- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda Accord
Honda Accord Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda Accord, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda Accord
-
Honda Accord 2.0 Benzine Autom. - Cruise Control - Airco!
€ 5 990,-- 172 565 km
- 12/2009
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
176 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9810 Eke -
Honda Accord 2.2i-CTDi Sport
€ 4 400,-- 289 000 km
- 08/2006
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-46980 PATERNA -
Honda Accord 2.0i-VTEC Executive
€ 8 990,-- 182 000 km
- 08/2008
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08820 EL PRAT DE LLOBREGAT -
Honda Accord 2.0 Sport
€ 8 500,-- 150 393 km
- 05/2007
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-26006 Logroño - La Rioja -
Honda Accord
€ 29 950,-- 48 000 km
- 12/2018
- 185 kW (252 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-06000 Nice -
Honda Accord 2.0i-VTEC Sport
€ 3 799,-- 318 000 km
- 08/2003
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28850 TORREJON DE ARDOZ, -
Honda Accord Lim. Lifestyle
€ 7 500,-- 178 671 km
- 08/2012
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
174 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-76297 Stutensee -
Honda Accord Coupe 3.0i V6 Voll Leder Neu Tüv
€ 8 501,-- 129 300 km
- 09/2000
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
256 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-46242 Bottrop -
Honda Accord 2.0i ES (Automatik/Schiebedach) Tüv 5-26
€ 1 600,-- 173 338 km
- 03/1995
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-65201 Wiesbaden
Honda Accord to pojazd, który zaistniał na międzynarodowym rynku motoryzacyjnym w 1976 roku i szybko stał się jednym z najchętniej kupowanych samochodów na świecie. Szczególnym rodzajem popularności cieszył się w Stanach Zjednoczonych, gdzie zdetronizował konkurentów w swoim segmencie i status lidera utrzymał przez 15 lat. Przez czterdzieści lat produkcji model Honda Accord miał aż dziewięć odsłon. W 2012 roku japoński koncern zaprzestał produkcji tych pojazdów na rodzimym rynku oraz dla Europy, zaś ostatnia generacja popularnej Hondy trafiła tylko do USA. Ostatnia Honda Accord pojawiła się na rynku w 2008 roku i od razu można było zauważyć zmiany w stylistyce samochodu. Nowoczesny design przejawiał się w mocniej zaznaczonych liniach i większych kołach. Powiększeniu uległa także przestrzeń bagażowa. Model ten udostępniono w wersji sedan i kombi. Konstruktorzy zaopatrzyli pojazd w sześć poduszek powietrznych oraz dwustrefową klimatyzację. W wyższych modelach dostępna była kierownica i dźwignia zmiany biegów w skórzanym poszyciu. Honda Accord ósmej generacji otrzymała poszerzony grill, zadziorne i wyraziste reflektory, które nadały jej ciekawego, sportowego charakteru, oraz łagodną linię nadwozia. W porównaniu z Hondą Accord z siódmej edycji, "ósemkę" cechował bardziej sportowy wygląd, na który złożyły się ostre i mocno zarysowanie linie karoserii oraz chromowane elementy ozdobne. Sportowy wydech daje przyjemność ze "słuchania" samochodu. Dzięki zastosowaniu żarówek "nightbreaker" reflektory bardzo dobrze i mocno oświetlają przestrzeń przed pojazdem. Z kolei duże lustra boczne zostały tak zaprojektowane, aby nie zniekształcać odbijanej przestrzeni, a dostarczać jak najbardziej wyraźny obraz tego, co dzieje się wokół auta. Samochód używany jakim jest Honda Accord produkowana od 2008 roku to auto spełniające potrzeby rodziny i cieszące oko estetycznym wyglądem i ładnie dopracowanym wnętrzem.
Honda Accord - sportowa adrenalina w eleganckim stylu
Pierwszą generacją Hondy Accord były pojazdy produkowane w latach 1976-1980. Accord cieszył się ogromną popularnością, był kompaktowy, oszczędny i jak na czas swojego debiutu doskonale wyposażony. Modele kolejnej serii zyskały dłuższą sylwetkę i stylistykę, która szczególnie spodobała się Amerykanom. Produkcja objęła dwie wersje nadwozia - sedan i hatchback. Trzecia odsłona Hondy Accord trafiła do salonów w 1985 roku. To, co wyróżniało samochody z tej linii, to wyjątkowo długi przód i reflektory charakterystycznie wąskie, o nieco futurystycznym wyglądzie. Już po czterech latach producent zaprezentował czwartą edycję Accord, która była zapowiedzią radykalnej zmiany stylistyki samochodowej na świecie. Zrezygnowano z kanciastych kształtów na rzecz nieco bardziej obłych krawędzi. Nowy pojazd otrzymał także bogatsze wyposażenie i dostępny był w wersji sedan, kombi oraz coupé. Kierowcy i pasażerowie mieli do dyspozycji takie udogodnienia jak elektrycznie regulowane fotele, podgrzewane lusterka i wspomaganie kierownicy, które znacznie wpłynęły na przyjemność jazdy zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Piąta seria tego modelu pojawiła się po kolejnych czterech latach, w 1993 roku - wyróżniała się wyraźnie podniesionym tyłem i mocno zaokrąglonymi krawędziami. Był to też pierwszy model, w którym zainstalowano silnik Diesla. Utrzymując regularność w projektowaniu nowych generacji, Honda Accord w szóstej odsłonie została pokazana w 1997 roku i, poza Ameryką, Europą i Japonią, trafiła także do Australii i Nowej Zelandii oraz na Filipiny. O tym samochodzie można powiedzieć, że konstruktorzy nadali mu sportowego sznytu i wyjątkowej elegancji. Poza intrygującym wyglądem zewnętrznym, także wnętrze było nowoczesne i zaskakujące. Zmodernizowano konsolę centralną, deskę rozdzielczą i dodano szyberdach. W 2002 roku japoński koncern zaprezentował światu Hondę Accord siódmej generacji. Wyróżniały ją opływowe kształty, łagodnie pnąca się w górę pokrywa silnika, podniesiona aerodynamika nadwozia, a także pierwszy pochodzący z fabryk Hondy silnik Diesla z filtrem cząstek stałych. Po tym modelu, Honda wyprodukowała jeszcze serię numer dziewięć, która trafiła tylko na rynek amerykański. W ten sposób zakończył się interesujący rozdział w historii japońskiej motoryzacji.
Honda Accord - rodzaje silników i spalanie
W tym modelu montowano zarówno silniki benzynowe, jak i jednostki wysokoprężne. Producent tym razem zaoferował niewielki wybór silników, jednak wszystkie imponujące swoją mocą. Zaproponowane silniki benzynowe to 2.0 i-VTEC (moc: 156 KM), i 2.4 i-VTEC (moc: 201 KM) oraz 2.2 i-DTEC (moc: 150 KM i 180 KM). "Benzyniak" w wersji 2.0 pozwalał kierowcom na osiągnięcie prędkości 100 km/h w czasie 9,3 s, a jego średnie spalanie oscylowało wokół 8,3 l/100 km. Natomiast pojazd z silnikiem w wariancie 2.4 zużywał 9 l/100 km. Silnik Diesla, trwały i praktycznie bezawaryjny, był równocześnie najbardziej oszczędny, a konsumpcja oleju napędowego plasowała się na poziomie 7 l/100 km. Standardowo w większości modeli Hondy Accord ósmej generacji instalowano sześciobiegowe manualne przekładnie. Automatyczna pięciobiegowa skrzynia biegów była dostępna na specjalne życzenie klienta. To, co sprawia, że pojazdami japońskiego producenta można jeździć przez wiele lat, to z pewnością trwałość silników. Nawet samochód używany będzie służył bez zarzutu bardzo długo i nie starci wiele na wartości. Kolejną zaletą tego modelu jest szeroka dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych w przystępnych cenach. Modele te trzymają jakość i wartość, a dodatkowo cechuje je zadowalające wyposażenie standardowe, porządne wykonanie i, w przypadku estetów, elegancja w każdym detalu. Podsumowując: Honda Accord z serii ósmej to pojazd bardzo ciekawy, dobrze przemyślany oraz pozwalający na bezawaryjną eksploatację przez długi czas, a przy tym cechujący się intrygującym, wręcz zjawiskowym wyglądem.