- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda CRX
Honda CRX Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda CRX, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda CRX
-
Honda CRX 1.6i-16 Breitbau ~ 124.000 km ~ Gepflegt
€ 4 990,-- 124 000 km
- 11/1992
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86368 Gersthofen -
Honda CRX ED9 1 Hand Tüv neu. 181 Tkm. wenig Rost!
€ 5 900,-- 181 810 km
- 05/1989
- 91 kW (124 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-14612 Falkensee -
Honda CRX 1.6i-16 Vent. es sind 2 Autos für 15.000.- €
€ 13 000,-- 150 000 km
- 01/1991
- 91 kW (124 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
50,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
50 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-24980 Hörup -
Honda CRX CRX 1.6 vtec cat.
€ 7 800,-- 530 000 km
- 01/1991
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-06035 GUALDO CATTANEO -
Honda CRX 1.6 ESI Del Sol **2.HAND**
€ 2 800,-- 132 000 km
- 05/1996
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-85748 Garching bei München -
Honda CRX 1.6 ESi
€ 1 499,-- 229 000 km
- 07/1993
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-13437 Berlin -
Honda CRX 1.6i ESi
€ 2 900,-- 310 400 km
- 10/1992
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-4800 Verviers -
Honda CRX 1.4 / 1.6i 16v / 1.6i VTEC
€ 10 000,-- 100 000 km
- 06/1991
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-9200 Baasrode -
Honda CRX CRX 1.6 ESI Motegi
€ 7 990,-- 161 000 km
- 10/1998
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-3400 Landen
Przez wielu wielbicieli motoryzacji Honda CRX jest uznawana za samochód kultowy. Kiedy w 1983 roku na rynku pojawiła się pierwsza generacja tego modelu, amatorzy aut o sportowym zacięciu i dynamicznej jazdy nie posiadali się ze szczęścia. Design Hondy CRX Ballade Sports przez długi czas stanowił wyznacznik, jeśli chodzi o trendy w tym segmencie. Samochód został stworzony z myślą o młodych, spragnionych niezapomnianych wrażeń z jazdy kierowców. Masywny, nisko zawieszony przód oraz dach płynnie przechodzący w wysoki tył to znaki rozpoznawcze tej wersji Hondy. Aby jeszcze bardziej podkreślić sportowy charakter Hondy CRX, w części egzemplarzy zamontowano drapieżne spojlery. Przejażdżka takim autem to niezapomniana przygoda.
Honda CRX - osiągów mogą jej pozazdrościć o wiele młodsi konkurenci
Honda CRX jest jednym z tych aut, które w historii motoryzacji zawsze będą zajmować ważne miejsce. Pierwsza generacja, znana pod przydomkiem Ballade, produkowana w latach 1983-1992, do dziś budzi bardzo pozytywne skojarzenia i imponuje parametrami oraz możliwościami. Z pewnością nie jest to auto, które można zarekomendować rodzinom z dziećmi, ponieważ wnętrze jest podporządkowane sportowemu charakterowi tego modelu. Fotele są specjalnie wyprofilowane i mocno zabudowane z boków, aby zapewnić stabilną, "sztywną" pozycję kierowcy i pasażera podczas jazdy. We wnętrzu nie uświadczymy zbędnych gadżetów; jest ono surowe i minimalistyczne. Auto jest lekkie i zwrotne, natomiast sercem Hondy CRX są dynamiczne silniki. W 1987 roku, czyli w czasie, kiedy pierwsza generacja była jeszcze w produkcji, na rynek trafiła Honda CRX II, zwana także Cyber CR-X. W porównaniu ze swoim poprzednikiem miała nieco łagodniejszą linię i bardziej opływowy przód. Także wnętrze kryło kilka nowszych, ciekawych rozwiązań, między innymi kierownicę z regulacją położenia, elektrycznie otwierane szyby i elektrycznie sterowane lusterka. W 1991 roku przeprowadzono facelifting drugiej generacji. Model wyróżniał się od tego czasu jednokomorowymi lampami przednimi i nieco innym kształtem przednich i tylnych zderzaków. Historię Hondy CRX zamyka trzecia generacja, produkowana od 1992 do 1997 roku. Znana pod nazwą CRX del Sol i Honda del Sol bardzo różniła się od poprzedników, ponieważ była dostępna tylko jako dwuosobowy kabriolet ze ściąganym dachem. Przód auta z długą maską i charakterystycznymi, lekko "przymrużonymi" światłami przednimi przechodził w krótki, ścięty tył.
Honda CRX - samochód używany, na którym nie można się zawieść
Choć produkcja Hondy CRX została zakończona w 1997 roku, to samochód używany tej serii nadal stanowi obiekt pożądania wielu kierowców szukających dobrego, niewielkiego sportowego auta. Auta z tej linii pochodzące z pierwszej generacji były dostępne z silnikami benzynowymi o mocy 71 KM, 100 KM i 125 KM, z czterobiegową automatyczną i pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Auto zawdzięcza swoje doskonałe osiągi stosunkowo niewielkiej wadze oraz przedniemu napędowi. Wielu użytkowników podziela opinię, że tego samochodu nie da się prowadzić spokojnie, ponieważ świadomość jego możliwości inspiruje do drapieżnej jazdy. W gamie silników montowanych w drugiej generacji prezentowanego modelu zdecydowanie wyróżnia się jednostka 1.6i 16V VTEC o mocy 150 KM, która dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu pozwala autu rozpędzać się do prędkości 100 km/h w czasie 7 s, a maksymalna prędkość, z jaką może poruszać się to auto w podanej wersji silnikowej, to 220 km/h. To niezłe osiągnięcie, jak na model, którego historia liczy tyle lat. Honda CRX III jest dostępna w Europie z dwoma rodzajami silników: 1,6 l SOHC VTEC 16V (z mocą 125 KM) oraz 1,6 l DOHC VTEC (już 160 KM). Od 0 do 100 km/h rozpędza się w czasie od 8,2 do 10,5 s. Przed zakupem tego samochodu warto uświadomić sobie, że prowadzenie tak szybkiego, lekkiego i zwrotnego auta wymaga odpowiednich umiejętności, szczególnie podczas jazdy na śliskiej powierzchni. Konstrukcja tej Hondy nie zapewnia bowiem optymalnej przyczepności.