- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda Insight
Honda Insight Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda Insight, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda Insight
-
Honda Insight 1.3 Hybrid Benzina/Elettrica Automatica
€ 4 900,-- 312 000 km
- 04/2009
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
105 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10051 Avigliana - To -
Honda Insight 1.3 Execlusive
€ 6 900,-- 177 000 km
- 11/2012
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
-
4,3 kWh/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-70469 Stuttgart -
Honda Insight Insight+1.3
€ 7 000,-- 76 000 km
- 02/2010
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-94486 Osterhofen -
Honda Insight 1.3 Executive i-pilot ima cvt
€ 5 500,-- 164 774 km
- 02/2009
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
101 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-28053 Castelletto sopra Ticino NO -
Honda Insight Hybrid 1.3i 1er propriétaire Euro 5
€ 4 950,-- 212 000 km
- 03/2011
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
101 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-7120 Haulchin -
Honda Insight Hybrid 1.3i-DSi IMA Elegance**12M GARANTIE**
€ 5 950,-- 150 853 km
- 10/2009
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
101 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1700 Dilbeek -
Honda Insight Hybrid 1.3i-DSi IMA Elegance
€ 7 950,-- 132 950 km
- 06/2013
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, BE-1082 Berchem st Agathe -
Honda Insight 1.3 executive 88cv automatica neopatentati
€ 6 900,-- 44 000 km
- 05/2009
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-40134 Bologna - BO -
Honda Insight Elegance*1 Hand*Euro5*Klima*Automatik*
€ 7 899,-- 97 000 km
- 04/2009
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
105 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-89231 Neu-Ulm
Honda Insight to jeden z niewielu dostępnych na naszym rynku samochodów hybrydowych. Auto wyposażone jest w dwa uzupełniające się napędy. Silnik elektryczny odpowiada za rozruch auta oraz wspomaganie jednostki spalinowej. Ta druga jest bardziej wydajna i generuje większość mocy. Auta hybrydowe słyną ze swojej ekologiczności - dzięki jednostce elektrycznej spalają o wiele mniej benzyny i tym samym wydzielają mniejsze ilości spalin. Nie do pominięcia są też walory ekonomiczne. Motor konwencjonalny podczas swojej pracy wytwarza bowiem prąd elektryczny. Tym samym ładuje akumulatory niezbędne do pracy drugiej jednostki. Nie należy ukrywać, że zdecydowany prym w konstrukcji i sprzedaży samochodów hybrydowych wiedzie Toyota. Stworzony przez nią Prius stał się synonimem aut z podwójnym napędem. Honda Insight została stworzona właśnie jako odpowiedź na model konkurencyjnego koncernu. Auto opracowano przede wszystkim z myślą o rynku amerykańskim, japońskim i kanadyjskim. Od pewnego czasu możemy jednak natknąć się na tego typu hybrydowy samochód używany na naszych drogach. Insigth niezmiennie przykuwa uwagę. Budzi zainteresowanie niezwykle charakterystycznym odgłosem pracy elektrycznego silnika - cichym, lekko buczącym szumem. Nie sposób nie dostrzec też mocno futurystycznych linii jego karoserii.
Honda Insight - nowoczesność w konstrukcji i designie
Honda Insight na swój sposób narodziła się w roku 1997. Wtedy bowiem japoński koncern przedstawił koncepcyjny samochód hybrydowy - J-VX. Standardowo miała to być tylko okazja to zaprezentowania możliwości konstruktorów i projektantów. Na bazie tego pojazdu studyjnego opracowano Insight. Honda przedstawiła go podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w roku 1999. Japoński producent od początku nie ukrywał, że samochód ma stanowić konkurencję dla Priusa. Pod względem marketingowym Honda wypadała w tej konkurencji całkiem nieźle. Bowiem to właśnie Insight był pierwszym samochodem hybrydowym wprowadzonym na rynek amerykański. Prius wkroczył do sprzedaży siedem miesięcy później i w szybkim czasie niemal całkowicie zajął niszę. Pierwsza generacja Hondy Insight była hatchbakiem o nowoczesnym kroju. Auto było wydajne, ale zdecydowanie należało je uznać za samochód nie dla każdego. Grono odbiorców znacznie ograniczał fakt, że produkowano ją jedynie w wersji z dwoma miejscami siedzącymi. Pierwszą generację wytwarzano do roku 2006. Po kilku latach przerwy Honda wznowiła model. W roku 2008 podczas Targów Motoryzacyjnych w Paryżu zaprezentowana została druga Honda Insight. Firma ponownie nie ukrywała, że konkuruje ze sławnym już Priusem. Samochód był bardziej zbliżony do modelu Toyoty. Najbardziej dostrzegalną zmianą jest fakt, że auto odtąd miało czworo drzwi oraz pięć miejsc siedzących. Jego nadwozie natomiast zakwalifikowało się jako liftback. Na facelifting nie trzeba było czekać długo. Już w 2010 roku projektanci przedstawili wersję ze znacznymi poprawkami stylistycznymi. Pojawił się nowy spojler oraz nowa atrapa chłodnicy. Metamorfozie poddano także światła dzienne i przeciwmgielne. Do ważnych zmian należy również zaliczyć fakt, że druga generacja była sprzedawana również na rynku europejskim. To właśnie tę odsłonę Insighta można najczęściej zobaczyć na polskich drogach, także jako samochód używany.
Elektroniczne kwiatki podczas jazdy
Hondę Insight można nazwać soft hybrydą. W samochodach z podwójnym napędem silniki zazwyczaj pracują osobno. Ten elektryczny wprawia auto w ruch do określonej prędkości, zaś po przyspieszeniu pałeczkę przejmuje motor spalinowy. Tutaj mamy do czynienia z uzupełniającą się pracą jednostek. Elektryczny motor wspomaga silnik spalinowy w trakcie napędzania samochodu. Z kolei podczas hamowania wytwarzany jest prąd, który doładowuje akumulatory. Samochód łącznie dysponuje mocą 98 koni mechanicznych. Honda Insight drugiej generacji może pochwalić się znaczną ekonomią. W terenie spala ona 4,2 litra na 100 kilometrów. Podczas jazdy miejskiej zużycie już wzrasta do 4,7 litra na 100 kilometrów. Niestety, aby oszczędzić, trzeba dobrze poznać auto. Jego prowadzenie odrobinę różni się od jazdy standardowymi samochodami. Przede wszystkim należy zapoznać się z asystentem kierowcy. Po lewej stronie od prędkościomierza znajduje się wskaźnik informujący nas o tym, w jakim stopniu aktualnie wykorzystywana jest jednostka elektryczna. Z niego dowiedzieć się możemy również, czy aktualnie baterie są ładowane. Ekonomia oczywiście zazwyczaj idzie w parze z ekologią. Asystent kierowcy pomaga nam dbać o środowisko. Za pomocą zmiany kolorów podświetlenia informuje prowadzącego o stopniu ekologiczności jazdy. Dodatkową motywację stanowi elektroniczna hodowla kwiatków. Podczas jazdy na naszym wyświetlaczu pojawiają się kolejne zielone roślinki. Generalnie, im bardziej oszczędnie prowadzimy, tym więcej ich wyrośnie do końca podróży. Honda Insight to nie tylko auto tanie, ale też wygodne. Osoby wysokie mogą być lekko przerażone jego gabarytami. Wydawać by się mogło, że przy długości 4,4 metra w środku nie znajdziemy szczególnie dużej przestrzeni. Jest to wrażenie mocno mylące. Projektanci zadbali o wygodne fotele i wystarczającą ilość miejsca na nogi.