- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda NSX
Honda NSX Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda NSX, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda NSX
-
Honda NSX Als Nieuw,Full Option,Zwart leder,Zwarte velgen,
€ 237 500,-- 5 468 km
- 01/2019
- 373 kW (507 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8300 Knokke-Heist -
Honda NSX ACURA
€ 84 500,-- 72 748 km
- 01/1992
- - kW (- KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-75016 Paris -
Honda NSX
€ 55 000,-- 276 100 km
- 09/1991
- 195 kW (265 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-3941 Eksel -
Honda NSX 3.0i V6 24V
€ 84 000,-- 113 000 km
- 02/1992
- 201 kW (273 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
10 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, FR-39260 moirans en montagne -
Honda NSX Targa 3,2i VTEC / NA2 Facelift / Manual / TÜV
€ 149 990,-- 51 000 km
- 07/2005
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
12,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
291 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-3680 Persenbeug-Gottsdorf -
Honda NSX Formula Red Honda Coupe 3.0 Original
€ 86 900,-- 104 529 km
- 07/1995
- 201 kW (273 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-48455 Bad Bentheim -
Honda NSX 3.0 V6 VTEC ITALIANA - 14.600KM - NERA
€ 135 000,-- 14 600 km
- 04/1995
- 201 kW (273 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-21029 Vergiate - Varese - Va -
Honda NSX NSX coupe 3.0
€ 119 000,-- 42 000 km
- 05/1991
- 201 kW (273 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-47843 Misano Adriatico -
Honda NSX 3.0i Leder Klima Reifen neu Sperrdiff. Bose
€ 95 999,-- 35 100 km
- 01/1991
- 201 kW (273 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-26129 Oldenburg
Honda NSX to sportowe auto o japońskich korzeniach, które wkroczyło na rynek w 1990 roku. Do 2005 roku w dużej mierze ręcznie wyprodukowano 19 tysięcy egzemplarzy, po czym producent zdecydował się na przerwę w produkcji. Koncern wznowił ją jednak w 2015 roku. Honda NSX to samochód wyjątkowy pod wieloma względami. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na fakt, iż przydomek "japońskiego Ferrari" ma swoje uzasadnienie w wieloletnim doświadczeniu koncernu Honda w produkcji silników na potrzeby Formuły 1. Inżynierowie postanowili pochwalić się swoimi dokonaniami w kwestii napędów także we własnym projekcie, tworząc samochód, którym można jeździć nie tylko po rajdowych torach, lecz także po publicznych drogach. To jeden z powodów, dla których wielbiciele sportowej jazdy tak chętnie wybierają Hondę NSX jako samochód używany.
Auto przystosowane do jazdy drogowej inspirowane Formułą 1
Honda NSX zadebiutowała w 1989 roku, lecz do sprzedaży trafiła rok później. Historia tego imponującego modelu rozpoczęła się jednak jeszcze w 1984 roku, gdy inżynierowie japońskiego koncernu zainaugurowali prace nad nową Hondą. Oprócz potężnych silników Honda NSX wyróżniała się szeregiem nowatorskich rozwiązań, po które konstruktorzy luksusowych oraz sportowych aut chętnie sięgają do dziś. Przykład? Model był pierwszym samochodem z nadwoziem stworzonym w całości z aluminium. Podwozie również nie dodawało autu wiele masy, gdyż jego elementy wykonano z lekkich stopów metali. Co więcej, zostało zaprojektowane we współpracy z legendarnym brazylijskim kierowcą Formuły 1, Ayrtonem Senną da Silvą. W ten sposób konstruktorzy połączyli doświadczenie i praktykę jazdy kierowcy rajdowego z japońską technologią, dzięki czemu auto prowadzi się w wyjątkowy sposób. Za designem nadwozia stanęło kultowe włoskie biuro projektowe Pininfarina, które odpowiadało za stylistykę takich motoryzacyjnych gigantów jak Ferrari, Bentley czy Rolls-Royce. Wnętrze auta nie ustępowało imponującej zewnętrznej linii - inspirowano je bowiem myśliwcem F-16. W 2001 roku Honda NSX doczekała się faceliftingu, który pociągnął za sobą zmianę w stylistyce reflektorów, zderzaków, a także w wielkości kół. Standardowe wyposażenie tego sportowego auta robiło wrażenie. Producent zadbał o elektrycznie opuszczane szyby, elektryczne lusterka, klimatyzację, ABS, centralny zamek, tempomat i elektryczne wspomaganie kierownicy. Komfort wewnątrz gwarantowała skórzana tapicerka oraz skórzana kierownica. Druga generacja modelu trafiła do sprzedaży w 2015 roku, jednak zapisy na zamówienia przyjmowano już dwa lata wcześniej. Tak duże zainteresowanie tym legendarnym sportowym autem to kolejny argument, że warto rozważyć ten model Hondy. Producent utrzymał aluminiową konstrukcję, jednak zmienił nieco wygląd zewnętrzny auta. Już na pierwszy rzut oka widać zmodyfikowany grill oraz kierunkowskazy okryte białymi kloszami.
Imponujące silniki Hondy NSX
Pierwsza generacja modelu, którą zaprezentowano pod koniec lat 80., dysponowała silnikiem umieszczonym centralnie. Motor był innowacyjny pod wieloma względami. Przede wszystkim po raz pierwszy zastosowano w nim zmienne fazy rozrządu znane jako VTEC. Ten wynaleziony przez Ikuo Kajitaniego system poprawiał elastyczność silnika podczas osiągania dużych obrotów oraz zwiększał jego moc. Pod maską Hondy NSX pracował silnik benzynowy z korbowodami wykonanymi z tytanu. Początkowo model sprzedawano z jednostką o mocy 274 KM z manualną skrzynią biegów, jednak w 1995 roku do oferty włączono automat inspirowany Formułą 1. W 1997 roku z taśmy zjechała Honda z potężniejszym silnikiem o pojemności 3,2 litra, który dysponował mocą rzędu 280 koni mechanicznych. W parze ze zmodyfikowanym motorem poszła nowa, sześciobiegowa, manualna skrzynia biegów. Mocniejszy silnik nie przyniósł jednak podniesienia prędkości maksymalnej, która nadal wynosiła 270 km/h. Japońskim inżynierom udało się jednak skrócić do 5,7 s czas, w którym auto rozpędzało się do setki. Druga generacja Hondy NSX to prawdziwa silnikowa rewolucja. Koncern postawił na napęd hybrydowy, w którym pracowała benzynowa jednostka z podwójnym doładowaniem. Silnik miał pojemność 3,5 litra, a auto dysponowało mocą deklasującą poprzednią generację. Pojazd osiągał bowiem łączną moc 575 KM, z czego za 400 KM odpowiadał silnik V6.