- Strona startowa
- Samochod
- Hummer
- Hummer H3
HUMMER H3 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu HUMMER H3, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Hummer H3
-
HUMMER H3 3.7 Aut.
€ 19 900,-- 70 800 km
- 10/2009
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-29660 MARBELLA -
HUMMER H3 3.7 Benz. Auto. *Cerchi da 22''*
€ 21 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 124 902 km
- 01/2006
- 178 kW (242 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
348 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20092 Cinisello Balsamo - Milano - Mi -
HUMMER H3 3.5 Platinum Auto
€ 17 000,-- 172 300 km
- 06/2006
- 164 kW (223 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-24035 Curno - Bergamo - Bg -
HUMMER H3 H3 3.5 SUV
€ 15 000,-- 138 098 km
- 11/2005
- 164 kW (223 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
11,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
332 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20900 Monza MB -
HUMMER H3
€ 14 750,-- 172 400 km
- 01/2008
- 164 kW (223 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-77933 Ettenheim -
HUMMER H3 99.000 KM*HU NEU*1.HAND*
€ 12 580,-- 99 000 km
- 07/2006
- 164 kW (223 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-79650 Schopfheim -
HUMMER H3
€ 4 600,-- 272 000 km
- 07/2007
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-22525 Hamburg -
HUMMER H3 3.5
€ 8 300,-- 198 000 km
- 12/2006
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-27010 Spessa - Pavia - Pv -
HUMMER H3 Vollleder LPG Klimaanlage Tempomat Kamera PDC Pano
€ 14 980,-- 105 684 km
- 02/2008
- 164 kW (223 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13467 Berlin
Kiedy w 1992 roku amerykańska firma AM General produkująca wojskowe samochody terenowe wypuściła na rynek cywilną wersję aut z napędem na cztery koła, modelem o nazwie Hummer zachwycili się przede wszystkim Amerykanie. Pierwsza wersja Hummera nie rozpieszczała jednak komfortem prawdziwego Sport Utility Vehicle (SUV-a). Ale dzięki napędowi 4x4 z blokadami mechanizmu różnicowego, ważący niemal 3,6 tony pojazd o wysokości prześwitu wynoszącej ponad 40 cm był za to tak samo zdolny do jazdy terenowej jak jego wojskowy pierwowzór. Na fali entuzjazmu, z jakim przyjęto SUV-y, stratedzy koncernu samochodowego General Motors (GM) ujrzeli w tym aucie potencjał na hit sprzedaży. W 1998 roku GM odkupiło od Hummera znak towarowy i rozpoczęło prace nad rozwojem własnego, mniejszego i lepiej wyposażonego modelu. W ten sposób powstała linia modeli funkcjonująca od 2003 roku jako samodzielna marka, do której zaliczał się zarówno produkowany seryjnie od tego samego roku Hummer H2, jak i prototypowy model zmontowanego dwa lata później Hummera H3.
Hummer H3 łączy luksus limuzyny z umiejętnością poruszania się w terenie
Reklamowany jako SUV Hummer H3 został „odchudzony” do wagi 2,2 tony i przy długości wynoszącej 4,75 m i szerokości 1,94 m był w pewnym stopniu kompaktowym modelem w rodzinie Hummerów. Pomimo redukcji prześwitu o dobre 21 cm zbudowany na podwoziu linii pick-upów GM H3 okazał się rasowym samochodem terenowym, który mógł pokonywać wzniesienia dochodzące do 60% i zbiorniki wodne o głębokości do 60 cm. Prowadzenie po drogach i off-road ułatwiał mu wbudowany elektroniczny mechanizm stabilizacji. Osiągi sinika benzynowego w wersji 3,5 l pojemności skokowej dochodziły początkowo do 220 KM (162 kW). Później, w modelach od roku 2007 zamontowano 3,7-litrowy motor o mocy 245 KM (180 kW).
W roku 2008 pojawia się model flagowy Hummer 3 Alpha
W 2008 paletę silników uzupełnia flagowy model z motorem V8, który w Hummerze 3 Alpha dochodził do 300 KM (220 kW). Niezależnie od rodzaju silnika Hummer H3 osiągał jednak niezmiennie maksymalną prędkość 160 km/godz., narzuconą elektronicznie ze względów bezpieczeństwa. Silniejszy napęd dobrze wpłynął głównie na uciąg H3, którego masa ciągniona w mocniejszej wersji V8 z automatyczną skrzynią biegów wynosiła do 2,7 tony. Dla porównania: masa ciągniona pierwszej wersji silnikowej połączonej z pięciobiegową skrzynią biegów to 1,4 tony.
Nowi właściciele z Chin nadal chcą produkować Hummera H3
Hummer H3 oferowany był przez GM w dwóch wersjach nadwozia: jako wariant zamknięty oraz jako pick-up z pięcioosobową kabiną crew cab. Hummer H3T pick-up z powierzchnią ładunkową o długości wynoszącej 1,5 m zaprezentowany został w 2008 roku, w samym środku kryzysu gospodarczego, w wyniku którego sprzedaż Hummera 3 spadła o połowę. Przyczyną było tu przede wszystkim wysokie spalanie terenowego SUV-a, który w codziennym użytkowaniu dwu- albo trzykrotnie przekraczał podane fabrycznie 11,8 l. W procesie przeprowadzonej po ogłoszeniu bankructwa GM restrukturyzacji koncernu markę modeli Hummer H2 i H3 sprzedano chińskim inwestorom. Celem nowego właściciela stał się przeżywający boom chiński rynek samochodów luksusowych, na którym klienci nie przywiązywali jeszcze uwagi do kosztów użytkowania. To właśnie po mniejszym Hummerze 3 Azjaci obiecywali sobie wysokie dochody ze sprzedaży w miejskim środowisku rozwijających się chińskich metropolii.