- Strona startowa
- Samochod
- Hyundai
- Hyundai i10
Hyundai i10 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Hyundai i10, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Hyundai i10
-
Hyundai i10 1.0 Tech Go! Plus Pack
€ 6 990,-- 57 000 km
- 01/2019
- 49 kW (67 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
117 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20082 Binasco -
Hyundai i10 1.0 LPGI Econext Login
€ 8 900,-- 55 000 km
- 11/2017
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
116 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-30033 Noale - Ve -
Hyundai i10 N Line Navigation/Kamera/Sitz- u. Lenkradhzg
€ 17 840,-- 1 660 km
- 06/2024
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-52353 Düren -
Hyundai i10 1.0 5MT Spring / Carplay Tempom./ Klima Nebel 4...
€ 13 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 15 km
- 05/2024
- 49 kW (67 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-53840 Troisdorf -
Hyundai i10 1.0 YES! Silber Paket KLIMA, ALLWETTERREIFEN
€ 8 750,-- 29 000 km
- 03/2016
- 49 kW (67 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-12351 Berlin -
Hyundai i10 1.0 MPI Connectline MY25 5 porte *KM0*
€ 13 890,-- 500 km
- 08/2024
- 46 kW (63 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10071 Borgaro Torinese -
Hyundai i10 1.1i Lounge BlueDrive✅GARANTIE 12 MOIS✅
€ 3 499,-- 169 000 km
- 01/2013
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
110 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-7390 Quaregnon -
Hyundai i10 I10 MY25 1.0 GPL Connectline
€ 15 200,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 49 kW (67 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-51100 Stradario 01117 - Pistoia -
Hyundai i10 KLIMA+TEMPOMAT+DAB+APPLE/ANDROID+ISOFIX+FREISPRECH
€ 14 227,-- 25 km
- 05/2024
- 49 kW (67 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-07743 Jena
Kiedy południowokoreański producent samochodów Hyundai zaprezentował w latach 90. po raz pierwszy swój mały samochód Atos, wówczas ten pojazd niewielkich gabarytów zwracał na siebie uwagę za sprawą wysokości wynoszącej prawie 1,62 m. Ponieważ Hyundai Atos ponadto miał 1,5 m szerokości, jego proporcje przypominały miniaturowego vana. Te wymiary wyszły jednak na dobre wolnej przestrzeni nad miejscami siedzącymi. Dla swobody kolan i wygody pleców rozmiary te nie były jednak optymalne, dlatego następne modele były coraz niższe i szersze. Poszerzenie długości oraz rozstawu kół przyczyniło się do zwiększenia miejsca wewnątrz pojazdu. Atos wyzbył się więc ostatecznie swojego wizerunku minivana, kiedy to południowokoreański producent wprowadził na rynek w roku 2008 kolejną generację pod zupełnie nową nazwą Hyundai i10.
Pięciodrzwiowy Hyundai i10 jest produkowany w Indiach z przeznaczeniem światowe rynki
Zmiana nazwy z Atos na Hyundai i10 była następstwem nowo ukierunkowanej polityki w produkcji kolejnych modeli. Zapoczątkował ją model kompaktowy Hyundai i30 w 2007 roku, podczas gdy klasyfikowany między nim a Hyundai i10 w klasie małych samochodów Hyundai i20 pojawił się w roku 2008. Jako nowy model w klasie małych samochodów Hyundai i10 mierzył prawie 1,60 m szerokości; było to dobre siedem centymetrów więcej niż w przypadku poprzednika. W długości wynoszącej 3,56 m nie było prawie żadnej różnicy. Do harmonijnych proporcji przyczyniło się natomiast zredukowanie wysokości modelu Hyundai i10 o 3 cm. Cechą szczególną małego samochodu pięcioosobowego było to, że produkowano go wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej. Jeszcze jeden fakt z okresu produkcyjnego, który jak na tamte czasy nie należał do codzienności, jest wart wspomnienia. Południowokoreański producent samochodów montował Hyundai i10 w swojej fabryce w Indiach i stamtąd eksportował go na całą Europę. Silniki dla Hyundai i10 były produkowane w dwóch zakresach mocy i o pojemności skokowej 1,1 l oraz 1,2 l. Dla tych dwóch motorów była przewidziana opcjonalnie manualna pięciobiegowa skrzynia biegów oraz czterobiegowa przekładnia automatyczna. W wersji podstawowej silnik dawał Hyundaiowi i10 moc 67 KM (49 kW), dzięki czemu mógł on osiągnąć prędkość maksymalną 150 km/h. W bardziej rozbudowanej wersji silnik dawał Hyundaiowi i10 moc 78 KM (57 kW) i pozwalał mu się rozpędzić do 164 km/h. Silniki o obu zakresach mocy w trybie mieszanym zużywały według danych producenta średnio 5 litrów paliwa. Odpowiadało to emisji CO2 w granicach 119 g/km. W połączeniu z automatyczną skrzynią biegów wskaźnik emisji CO2 wzrastał do 139 g/km.
Hyundai i10 był także produkowany fabrycznie z silnikami zasilanymi LPG
Poza obiema wersjami z silnikami benzynowymi południowokoreański producent samochodów oferował także Hyundaia i10 z silnikiem spalinowym na gaz płynny. Ta wersja LPG była oferowana dla wszystkich zakresów mocy oraz rodzajów przekładni. W eksploatacji samochodu na gaz z ręczną skrzynią biegów emisja CO2 spadała do 105 g/km. W przypadku modelu LPG z automatyczną przekładnią wskaźnik ten wzrastał to 122 g/km.