- Strona startowa
- Samochod
- Hyundai
- Hyundai i40
Hyundai i40 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Hyundai i40, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Hyundai i40
-
Hyundai i40 i40 Wagon 1.7 crdi Comfort ISG 141cv
€ 9 990,-- 99 897 km
- 12/2016
- 104 kW (141 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
123 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36053 Gambellara -
Hyundai i40 SW 1.7 CRDi Premium /LEDER/CAMERA/GEKOELD/**FULL
€ 10 990,-- 107 000 km
- 01/2017
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
118 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3600 Genk -
Hyundai i40 CW 1.7CRDI Style
€ 8 000,-- 179 000 km
- 06/2012
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-03182 TORREVIEJA -
Hyundai i40 i40 Wagon 1.7 crdi Comfort 136cv
€ 6 400,-- 158 500 km
- 05/2012
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
134 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-34170 Gorizia - Go -
Hyundai i40 cw Style 2.0 GDI NAVI!++AHK!++2.HAND!!
€ 13 490,-- 133 800 km
- 10/2017
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-69168 Wiesloch -
Hyundai i40 cw blue Premium Automatik SitzHZ PDC
€ 12 990,-- 145 687 km
- 12/2015
- 104 kW (141 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-55128 Mainz -
Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi blue Premium AT Navi Pano Leder...
€ 11 999,-- 205 000 km
- 02/2016
- 104 kW (141 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-51149 Köln -
Hyundai i40 1.7CRDI BD Klass 115
€ 10 950,-- 131 500 km
- 05/2015
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-21400 AYAMONTE -
Hyundai i40 1.7 CRDI 140ch BLUEDRIVE CREATIVE DCT7
€ 12 990,-- 92 900 km
- 12/2015
- 104 kW (141 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-68700 CERNAY
Przy przedstawieniu nowego modelu większość producentów kieruje się zasadą: najpierw limuzyna, potem kombi. Czasami obie wersje nadwozia wprowadzane są na rynek w tym samym czasie. Inną kolejność wybrał południowokoreański producent samochodów Hyundai, kiedy w 2011 roku skierował po raz pierwszy swoją serię produkcyjną klasy średniej Hyundai i40 do salonów sprzedaży w Europie. Początkowo latem 2011 roku zadebiutował Hyundai i40 z nadwoziem kombi, a około pół roku później zaprezentowano limuzynę. Było to tym bardziej znaczące, kiedy w przypadku poprzedniego modelu Hyundai Sonata Koreańczycy zrezygnowali z zaprojektowania wersji kombi i zadowolili się klasycznym kształtem limuzyny typu sedan. Na zmianę nastawienia w polityce dotyczącej modeli istotny wpływ mogło mieć to, że na podstawie analizy wyników sprzedaży dużej wersji kombi na rynkach europejskich przypisywano wzrastające znaczenie. Dlatego właśnie strategia marki Hyundai była ukierunkowana głównie na Stary Kontynent, zaś model Hyundai i40 miał być postrzegany jako w pełni europejski samochód.
Stylistyka lifestyle‘owa i downsizing modelu Hyundai i40
Do zadania Koreańczyków nie należało tylko dostosowanie nowo zaprojektowanego modelu Hyundai i40 do europejskiego gustu estetycznego. W Europie ulokowano także produkcję kombi i limuzyny, wyposażając czeski zakład producenta w urządzenia do produkcji nowej serii samochodów. Docelowy kierunek Koreańczyków? Chcieli uzupełnić swój program oparty o lifestyle’ową wersję Hyundaia i40 Kombi, która przy długości aż 4,77 m oprócz dynamicznej stylistyki oferowała jednocześnie powyżej 1700 litrów przestrzeni ładunkowej. Ponadto wyposażona w silniki o mniejszej pojemności seria produkcyjna i40 – jako następczyni generacji Hyundai Sonata o mocniejszych silnikach – miała bardziej przemówić do zwracających uwagę na zużycie paliwa klientów.
Wersje silnika w modelu Hyundai i40
W momencie wejścia na rynek Hyundai i40 dostępny był każdorazowo z dwoma opcjami jednostek benzynowych i wysokoprężnych do wyboru. W modelu podstawowym silnika benzynowego pracował zespół napędowy 1,6 l, który w samochodzie i40 oferował moc do 135 KM (99 kW). Przy większym silniku o klasie pojemności skokowej 2,0 l Hyundai i40 osiągał maksymalnie 177 KM (130 kW). W przypadku silników o zapłonie samoczynnym producent postawił na 1,7 l silniki Common Rail. Przy wyposażeniu w słabszy silnik Hyundai i40 miał do dyspozycji moc do 115 KM (85 kW). Mocniejszy silnik wysokoprężny osiągał w samochodzie i40 do 136 KM (100 kW). Ponadto Koreańczycy pracowali nad wprowadzeniem na rynek dla modelu Hyundai i40 wersji hybrydowej silnika wysokoprężnego o wartościach zużycia paliwa wynoszących średnio 3 litry na 100 km.