- Strona startowa
- Samochod
- Hyundai
- Hyundai Trajet
Hyundai Trajet Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Hyundai Trajet, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Hyundai Trajet
-
Hyundai Trajet 2.0 CRDI PACK CONFORT
€ 3 990,-- 221 000 km
- 01/2007
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
192 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-77144 MONTEVRAIN -
Hyundai Trajet 2.0 CRDi GLS // ONDERHOUDSHISTORIEK // 7 PLAATSEN
€ 1 990,-- 287 000 km
- 07/2007
- 83 kW (113 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-1800 Vilvoorde -
Hyundai Trajet 2.0 GLS OHNE TÜV ,7 SITZE,KLIMA,USB,AUX
€ 2 490,-- 129 891 km
- 11/2000
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-41066 Mönchengladbach -
Hyundai Trajet 2.0 GLS *7-SITZER / ANHÄNGERKUPPLUNG*
€ 6 390,-- 122 518 km
- 12/2007
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
206 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-52068 Aachen
Na europejskich rynkach południowokoreański producent samochodów Hyundai pojawił się na początku lat 90. W tym czasie Hyundai produkował coraz mniej samochodów na licencji na korzyść aut i silników własnej konstrukcji. W segmencie vanów brakowało jednak Hyundaiowi koniecznego know-how. Producent postawił więc na współpracę i zaprezentował dużą limuzynę Hyundai Santamo, która powstała na płycie podłogowej japońskiego koncernu Mitsubishi. Po udanym wejściu na rynek Hyundaia Santamo w 2000 roku udało się Koreańczykom wystartować z następcą, który był całkowicie własną konstrukcją. Model otrzymał nazwę Hyundai Trajet. W 2004 roku przeszedł facelifting, polegający na niewielkich zmianach stylistycznych i technicznych. Samochód pozostał w ofercie do 2008 roku.
Hyundai Trajet nawiązuje do koncepcji amerykańskiego vana
Stylistyka Hyundaia Trajet nawiązywała do produkowanego równolegle aż do 2003 roku modelu Santamo. Dla konstruktorów najważniejszą kwestią było optymalne wykorzystanie przestrzeni. Dlatego Trajet otrzymał typowe dla tego segmentu jednobryłowe wysokie na 1,76 m nadwozie. Model wydłużył się w stosunku do Santamo o prawie 20 cm i mierzył 4,70 m. Także szerokością 1,84 m prześcignął bardziej kompaktowego poprzednika. Zaletą większej karoserii było uzyskanie miejsca wewnątrz pojazdu, które można było wykorzystać w zależności od potrzeb.
Wykorzystanie przestrzeni w Hyundaiu Trajet
Koncepcja wykorzystania przestrzeni była podobna do amerykańskich wzorców, co konkretnie oznaczało, że Hyundai Trajet dzięki trzeciemu rzędowi siedzeń miał nie tylko umożliwić wygodną podróż siedmiu osobom, ale przede wszystkim dać możliwość skorzystania z przeróżnych konfiguracji. Jeśli zaistniała taka potrzeba Trajet mógł się zamienić w mobilne biuro, a nawet w weekendowy samochód kempingowy. Umożliwiały to niezwykle praktyczne odwracane do tyłu siedzenia przednie, natomiast tylne można było bez problemu zamienić w stół.
Jednostki napędowe Hyundaia Trajet
Hyundai Trajet w wersji podstawowej był oferowany z silnikiem benzynowym o mocy maksymalnej 136 KM (100 kW ). W 2004 roku wersja ta została zastąpiona dwulitrowym silnikiem o mocy 140 KM (103 kW). Pod maską topowego modelu pracowała jednostka V6 o mocy maksymalnej 173 KM (127 kW). W ofercie był także silnik wysokoprężny o mocy 113 KM (83 kW).