- Strona startowa
- Samochod
- Infiniti
- Infiniti QX70
Infiniti QX70 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Infiniti QX70, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Infiniti QX70
-
Infiniti QX70 3.0 diesel V6 AT GT Premium
€ 14 900,-- 127 670 km
- 07/2014
- 175 kW (238 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
225 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36077 Altavilla vicentina VI -
Infiniti QX70 3.0d S Aut.
€ 27 950,-- 67 255 km
- 10/2015
- 175 kW (238 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
9,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-07180 Calvia -
Infiniti QX70 3.0 d 238ch S Ultimate BVA
€ 20 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 120 241 km
- 02/2016
- 175 kW (238 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
225 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-60530 Le Mesnil en Thelle -
Infiniti QX70 3.0D V6 GT
€ 16 999,-- 127 800 km
- 07/2015
- 175 kW (238 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-57270 UCKANGE -
Infiniti QX70 3.0 D 238CH S PREMIUM BVA
€ 19 990,-- 128 500 km
- 02/2016
- 178 kW (242 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
225 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-38660 Saint-Vincent-de-Mercuze -
Infiniti QX70 5.0 390 S PREMIUM AWD BVA
€ 21 490,-- 160 000 km
- 10/2014
- 390 kW (530 KM)
- Używany
- 5 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
307 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-95520 Osny -
Infiniti QX70 S 3.7L V6 320 ch Toit ouvrant, Lane Assist, Sièges
€ 31 980,-- 60 150 km
- 07/2016
- 236 kW (321 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-59250 HALLUIN -
Infiniti QX70 QX70 3.0D V6 S Premium A
€ 31 990,-- 29 000 km
- 07/2015
- 175 kW (238 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-83340 Leluc -
Infiniti QX70 5.0 S Premium Vollausstattung
€ 28 900,-- 52 493 km
- 02/2018
- 287 kW (390 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-85241 Hebertshausen
Pięciosiedzeniowe auto nie mogło spełnić oczekiwań związanych z limuzynami klasy wyższej. Powód: konstruktorzy Infiniti zaprojektowali auto o kompaktowych wymiarach (rozstaw kół wynosił 2,88 m) i niezwykle krótkich nawisach. W efekcie w Ameryce Północnej samochód został sklasyfikowany jako średniej wielkości SUV. Faktycznie flagowy crossover Infiniti w Europie klasyfikowany jako SUV mierzył przeszło 4,86 m, co plasowało go w grupie aut poniżej pięciu metrów. Tego z kolei Amerykanie oczekiwali od modelu w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów. Pod tym względem szerokość QX70 wynosząca 1,92 m była dość duża. Przy wysokości 1,68 m proporcje te podkreślały raczej znany ze sportowych samochodów image niskiego Infiniti. Dokładnie to połączenie z modelami klasy sportowej chcieli osiągnąć konstruktorzy, decydując się na taki kształt QX70.
Infiniti QX z benzynowymi silnikami V6 i V8
Sportowy charakter serii Japończycy podkreślili także silnikami, z którymi QX70 było dostępne. Już w podstawowym modelu do sprzedaży trafił benzynowy silnik V6 o pojemności skokowej 3,7 l. Napęd ten zapewniał crossoverowi moc do 320 KM (235 kW). Dzięki takim osiągom ponad dwutonowy QX70 rozpędzał się w 6,8 s od zera do setki. Jeszcze lepsze osiągi zapewniały montowane w QX70 silniki V8 w serii SUV: ośmiocylindrowa jednostka o pojemności skokowej 5 l zapewniała Infiniti moc do 390 KM (287 kW) i poprawiła czas osiągnięcia setki do 5,8 s. Obie jednostki współpracowały z siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Producent podał średnie szacunkowe wartości zużycia paliwa na poziomie 12,1 na 100 km w modelu V6 i 13,1 l we flagowej serii V8. W zależności od wyboru silnika QX70 emitował 282 g/km lub 307 g/km dwutlenku węgla.
W Europie Infiniti wprowadza na rynek QX70 z napędem na cztery koła także z silnikiem Diesla
Podczas gdy zapotrzebowanie na SUV-y z silnikami Diesla w Ameryce Północnej utrzymywało się na stałym poziomie, w Europie popyt na auta nowe i używane z motorami wysokoprężnymi tradycyjnie wzrastał. W szczególności z myślą o tych rynkach Infiniti wprowadziło więc do programu serię QX70 z jednostką napędową Diesla. Silnik o pojemności skokowej 3,0 l zapewniał SUV-owi moc do 238 KM (175 kW). Wskazówka prędkościomierza potrzebowała 8,3 s, by przesunąć się od 0 do 100 km/h. Przy przeciętnej eksploatacji Infiniti QX70 z silnikiem Diesla konsumował średnio 8,6 l paliwa, co odpowiadało emisji dwutlenku węgla na poziomie 225 g/km. Podobnie jak w przypadku benzynowców Japończycy dołączyli do silnika QX 3.0D siedmiostopniową automatyczną skrzynię biegów oraz elektrycznie sterowany napęd 4x4, który w razie potrzeby przekazywał moc na wszystkie cztery koła.
Komfort i bezpieczeństwo w Infiniti QX70
Oprócz inteligentnego napędu na cztery koła konstruktorzy Infiniti zamontowali w crossoverze tej serii liczne elektroniczne systemy wspomagające prowadzenie, a także podnoszące poziom bezpieczeństwa. QX70 był więc seryjnie wyposażony w system Lane Assist, a także automatyczne systemy ostrzegające i hamujące w razie ryzyka kolizji. We współpracy z inteligentnym napędem na cztery koła program odpowiadający za stabilną jazdę troszczył się o to, by optymalnie rozdzielić moc napędu i hamowania na koła. Dzięki temu QX70 stabilniej trzymał się pasa ruchu. Za sprawą wbudowanego z przodu systemu radarowego można było monitorować odstęp i prędkość, które można było automatycznie dostosować do indywidualnie ustalonej wartości. Do funkcjonalności odpowiadających za komfort na pokładzie crossovera zalicza się zawieszenie o elektronicznie regulowanej sile tłumienia, które ujednolica zachowanie amortyzatorów w zależności od jakości podłoża. Dzięki temu nierówności drogi nie oddziałują na komfort jazdy pasażerów Infiniti QX70.