- Strona startowa
- Samochod
- Isuzu
- Isuzu Trooper
Isuzu Trooper Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Isuzu Trooper, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Isuzu Trooper
-
Isuzu Trooper 3p 3.0 Td 4x4
€ 5 000,-- 194 400 km
- 03/2001
- 117 kW (159 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-31010 Cimadolmo - Treviso - TV -
Isuzu Trooper GLS 3.0 TD
€ 4 800,-Możliwość odliczenia VAT-u - 256 730 km
- 05/2004
- 117 kW (159 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
10,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-17401 ARBUCIES -
Isuzu Trooper Wagon lg. TD
€ 1 990,-- 239 000 km
- 01/1989
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
99,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, AT-6800 Feldkirch -
Isuzu Trooper Magic TD
€ 8 000,-- 230 000 km
- 11/1991
- 78 kW (106 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-86845 Grossaitingen -
Isuzu Trooper 4x4 isuzu trooper citation 160cv
€ 9 000,-- 151 000 km
- 12/1999
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, FR-26400 Grane
Jako producent pick-upów oraz silników wysokoprężnych japońska marka Isuzu w latach 80. posiadała odpowiednie know-how, by rozpocząć prace nad własnym modelem “terenówki”. Isuzu produkował auta osobowe także we współpracy z General Motors (GM). W roku 1980 w ofercie pojawił się napędzany na cztery koła Isuzu Faster, a rok później paletę modeli uzupełnił terenowy Isuzu Trooper. Fabrykowane do 2005 roku auto zjeżdżało z taśmy produkcyjnej pod różnymi nazwami w zależności od rynku przeznaczenia. W USA offroader sprzedawano jako Isuzu Trooper w klasie średnich SUV-ów, natomiast w większości krajów europejskich wszedł na rynek w latach 90. pod nazwą Opel Monterey.
Trooper produkowany jest w wersji trzy- i pięciodrzwiowej
Kiedy w 1981 roku rozpoczęto produkcję, Isuzu Trooper dostępny był w dwóch wersjach nadwozia z dwoma różnymi rozstawami kół. Oferowano krótką trzydrzwiową wersję o rozstawie kół 2,3 m i długości 4,12 m oraz pięciodrzwiow wariant z rozstawem kół większym o 35 cm i długością całkowitą 4,47 m. Taką koncepcję producent powtórzył w drugiej generacji produkowanej w latach 1991-2005. Najważniejszą nowością wprowadzoną do modelu drugiej generacji było znaczne zwiększenie komfortu. Pierwsza generacja była skromnie wyposażonym, klasycznym samochodem terenowym, w którym wygoda była na dalszym planie. Druga zaś nawiązywała znacznie do bardziej komfortowych i lepiej wyposażonych SUV-ów.
Gama jednostek napędowych Isuzu Trooper
Pierwsze modele Troopera z lat 80. wyposażone były w standardzie we włączany napęd na wszystkie koła. Od 1991 roku Isuzu Trooper dostępny był z napędem na tylną oś. Pierwsze modele były oferowane zarówno z czterocylindrowym silnikiem benzynowy i dieslowskim. Pod koniec lat 80. Japończycy na niektóre rynki wprowadzili wersje z silnikiem V6, które w drugiej generacji modelu oferowano w kilku klasach mocy. W Europie wersje z czterocylindrową jednostką wysokoprężną o pojemności do 3,1 l były w sprzedaży aż do zakończenia produkcji modelu.