- Strona startowa
- Samochod
- Jeep
- Jeep Commander
Jeep Commander Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Jeep Commander, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Jeep Commander
-
Jeep Commander 3.0CRD Baqueira Aut.
€ 11 000,-- 300 000 km
- 03/2007
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28007 MADRID -
Jeep Commander 3.0CRD Sport Aut.
€ 17 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 224 000 km
- 06/2007
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
284 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-28033 Madrid -
Jeep Commander jeep commander 2010
€ 3 400,-- 250 000 km
- 04/2012
- 157 kW (213 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-23017 morbegno -
Jeep Commander 3.0 V6 CRD Limited TÜV NEU
€ 8 490,-- 262 000 km
- 02/2008
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
284 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-22848 Norderstedt -
Jeep Commander Overland 3.0 CRD Autom.
€ 10 990,-- 180 000 km
- 05/2008
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-22399 Hamburg -
Jeep Commander Commander 3.0 CRD DPF Automatik Overland
€ 5 000,-- 338 500 km
- 07/2008
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-76476 Bischweier -
Jeep Commander 3.0 V6 CRD LIMITED LEDER 1.HAND
€ 17 500,-- 148 000 km
- 04/2009
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-64569 Nauheim -
Jeep Commander 3.0 V6 CRD Overland
€ 9 900,-- 269 000 km
- 10/2007
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
284 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-21493 Schwarzenbek -
Jeep Commander 3.0CRD Overland Aut.
€ 23 000,-- 102 823 km
- 12/2008
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
10,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
284 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-46210 Picanya
Zanim producenci aut zainspirowani coraz większym sukcesem Sport Utility Vehicles (SUV-ów) w latach 90. zaczęli wprowadzać do segmentu początkowo zdominowanego przez duże i ciężkie modele, kompaktowe wersje w postaci crossoverów, samochody terenowe i wczesne SUV-y uchodziły za pojazdy o najdłuższym okresie produkcji. Tego typu aut często nie poddawano modyfikacjom. Obok Land Rovera Defendera najlepszy przykład stanowiły terenówki amerykańskiej marki Jeep, które stały się symbolem swojej klasy. Poza produkcją wywodzących się od wojskowych pojazdów cywilnych Jeepów serii CJ Amerykanie wcześnie rozpoczęli także opracowywanie większych i bardziej komfortowych modeli. Od lat 60. należały do nich Jeep Wagoneer i Cherokee, które stanowiły pierwowzór dla SUV-ów. Auta przez niemal 30 lat były flagowymi seriami Jeepa. Gdy w 2006 roku jako topowy model marki zaprezentowano Jeepa Commandera, sztandarowe auto wycofano z produkcji.
Jeep Commander oferowany z siedmioma siedzeniami
Inni producenci woleli postrzegać swoje potężne SUV-y raczej jako miejskie, lifestyle’owe auta, w których właściwości terenowe odgrywały drugoplanową rolę. Tymczasem należąca do amerykańskiego koncernu Chrysler marka Jeep zaoferowała Commandera - SUV-a o masie przekraczającej dwie tony, z napędem na cztery koła, kontrolą trakcji, dużym prześwitem i możliwościach offroadowych. Jeep Commander o długości niemal 4,79 m i szerokości 1,90 m dzielił platformę konstrukcyjną z Jeepem Grand Cherokee. Od tego lekko zaokrąglonego SUV-a Jeep Commander różnił się przede wszystkim wymiarami i karoserią o kanciastych kształtach. Ponadto auto znacznie górowało nad Jeepem Grand Cherokee dzięki wysokości niespełna 1,83 m. Dodatkowo w Commanderze było więcej miejsca w środku, co pozwoliło na umieszczenie trzech rzędów siedzeń zapewniających miejsce siedmiu pasażerom.
Silniki Jeepa Commandera
Jeep Commander oferowany był z silnikiem benzynowym w trzech przedziałach mocy, a także z jednym motorem Diesla wywodzącym się z Daimlera. Wysokoprężny napęd V6 o pojemności skokowej 3 l zapewniał Jeepowi Commanderowi osiągi do 218 KM (160 kW). Początkowy model z napędem benzynowym nie został wprowadzony do sprzedaży na wszystkich rynkach. Silnik ten dysponował pojemnością 3,7 l i mocą do 214 KM (157 kW). Ponadto w ofercie dostępny był silnik o pojemności 4,7 l, który zapewniał Commanderowi moc 231 KM (170 kW). W topowym modelu pracowała jednostka V8 o pojemności skokowej 5,7 l, która generowała moc do 334 KM (246 kW).