- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
- Lancia Delta
Lancia Delta Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lancia Delta, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lancia Delta
-
Lancia Delta Delta 1.4 tjt Gold ecochic Gpl 120cv
€ 3 802,-- 184 000 km
- 01/2013
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
8,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
134 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20094 Corsico -
Lancia Delta 1.6 i.e. turbo HF
€ 20 000,-- 124 000 km
- 07/1991
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
10,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-12050 Guarene - Cuneo - Cn -
Lancia Delta 1.3 LX - Iscitta ASI
€ 3 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 166 000 km
- 10/1985
- 57 kW (77 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25035 Ospitaletto - Brescia - BS -
Lancia Delta Delta 1.8 di tjt Oro 200cv sportronic
€ 7 990,-- 98 722 km
- 01/2010
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
185 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10148 Torino -
Lancia Delta 1.8 tjt EXECUTIVE SPORTRONIC
€ 7 700,-- 88 000 km
- 05/2009
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20143 MIlano - MI -
Lancia Delta Delta 1.6 mjt Silver 120cv
€ 3 400,-- 264 000 km
- 06/2012
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
122 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-14040 Castelnuovo Calcea - AT -
Lancia Delta Delta 1.6 mjt Oro 120cv dpf
€ 4 890,-- 151 398 km
- 03/2011
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25124 Brescia - Bs -
Lancia Delta Delta 1.4 T-Jet 120 CV Argento
€ 5 500,-- 91 518 km
- 10/2009
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-80058 Torre Annunziata - Napoli -
Lancia Delta 1.6 mjt Argento 120cv dpf
€ 2 200,-- 333 000 km
- 05/2010
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-84010 San Valentino - Salerno - SA
Producenci aut kompaktowych, angażując się w sporty motorowe, nie obiecują sobie zwykle szczególnej reakcji na sprzedaż modeli ulicznych, jednak włoski konstruktor samochodów Lancia po zaprezentowaniu kompaktowej limuzyny Lancia Delta w 1979 roku wybrał inną drogę. Wówczas jako część macierzystego koncernu Fiat Lancia zajmowała jeszcze pozycję dostawcy sportowych modeli, które później musiała pozostawić wyłącznie w gestii siostrzanej spółki Alfa Romeo. Jednak do początku lat 90. XX wieku Delta znacznie przyczyniła się – wraz z ekipą Lancii – do sukcesów rajdowych, a Lancia Delta była brana pod uwagę w szczególności przez nabywców zainteresowanych sportowymi autami. Lancia czerpała zyski z sukcesów Delty na torze, a przedsiębiorstwo włączyło do programu sportowe wersje ulicznych aut takie jak Lancia Delta Integrale, Evoluzione czy Delta HF, a także wersję turbo z napędem na przód. Po drugiej generacji uważanej za samochód rodzinny Lancia pozwoliła Delcie ponownie odżyć w 2009 roku dzięki całkiem nowej wersji limuzyny lifestyle’owej.
Pierwsza generacja modelu Lancia Delta (1979-1993)
Pierwsze modele Lancii Delty wprowadzono na rynek w 1979 roku jako pięciodrzwiowy hatchback. Za design odpowiedzialny był włoski projektant Giorgio Giugiaro, który oprócz pierwszego VW-Golfa stworzył również tak legendarne modele jak Giulia od Alfa Romeo czy ekskluzywne samochody sportowe takie jak pierwsze Quattroporte od Maserati. Platformę dla Lancii Delty zaczerpnięto od Fiata Ritmo. W ślad za podstawowymi modelami o mocy 75 KM (55 kW) i 85 KM (63 kW) po trzech latach od wprowadzenia auta na rynek pojawiły pierwsze modele ukierunkowane na osiągi, które pod szyldem Lancia Delta GT i GT dysponowały mocą do 108 KM (79 kW). Najlepszy model to Lancia Delta HF Turbo z silnikiem o pojemności 1,6 l i mocy 131 KM (96 kW), który w 1986 roku wyposażono w napęd na cztery koła i dwulitrowy silnik o mocy 185 KM (136 kW). W taki sam silnik uzbrojono w 1987 roku model Delta HF Integrale. W 1991 roku Włosi wprowadzili na rynek model Delta Integrale Evoluzione o jeszcze lepszych osiągach w postaci mocy rzędu 215 KM (158 kW).
Druga generacja modelu Lancia Delta (1993-1999)
Prezentując drugą generację Lancii Delty w roku 1993, producent w dużej mierze wycofał się ze sportów motorowych. Tradycję oferowania kompaktowej limuzyny Delta z dynamicznymi silnikami kontynuowano jednak aż do zakończenia produkcji w 1999 roku. Oprócz niewielkich jednostek o pojemności 1,6 i 1,8 l oraz mocy 130 KM (102 kW) Delta oferowana była także ponownie w topowej wersji jako model HF z turbodoładowaniem oraz jako Delta Evoluzione, której dwulitrowy silnik zapewniał moc do 193 KM (142 kW). Po raz pierwszy w tej generacji pojawiła się także Lancia Delta z napędem Diesla w wersji turbo o mocy 90 KM (66 kW).
W 2009 Lancia Delta pojawia się w nowej odsłonie jako samochód lifestyle’owy
Dziesięć lat po wprowadzeniu na rynek drugiej generacji i trzydzieści lat od debiutu pierwszej Lancii Delty model pojawił się w 2009 roku w nowej odsłonie jako samochód lifestyle’owy. Trzecia generacja Delty wkroczyła na rynek jako pięciodrzwiowa limuzyna o eleganckiej stylistyce, z dużymi przeszkleniami na dachu i z tyłu. Model przejął typowe dla marki elementy sylwetki takie jak pionowo ustawione światła z tyłu i wysoki trapezowy grill. Lancia Delta oferowana była w dwóch wersjach benzynowych i dwóch z napędem Diesla. Topowy wśród Diesli model biturbo dysponował mocą ponad 190 KM (140 kW) przy łączonym zużyciu paliwa 5,7 l na 100 km (emisja dwutlenku węgla wynosiła 149 g/km). Najbardziej ekonomiczny Diesel z półautomatyczną skrzynią biegów, o pojemności skokowej 1,6 l zapewniał osiągi rzędu 120 KM (88 kW) i zużywał średnio 4,6 l paliwa (emisja dwutlenku węgla wynosiła 120 g/km). Wszystkie modele z napędem Diesla spełniały normę emisji spalin Euro5. W wersji benzynowej Lancia Delta obecna była w programie z dwoma silnikami o pojemności 1,4 l i mocy 120 KM (88 kW) oraz 150 KM (110 kW).