- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
- Lancia Thesis
Lancia Thesis Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lancia Thesis, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lancia Thesis
-
Lancia Thesis 2.4 JTD Emblema Unicoproprietario
€ 2 200,-- 295 000 km
- 05/2004
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
8,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
217 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10143 Torino - To -
Lancia Thesis Thesis 2.0 turbo 20v Emblema
€ 9 000,-- 72 000 km
- 05/2006
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
11,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-30026 Venezia -
Lancia Thesis Thesis 2.4 Multijet Comfotronic Emblema
€ 1 990,-- 205 000 km
- 06/2009
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-40210 D -
Lancia Thesis 3.0+V6+24v+Emblema+Comfortronic+A
€ 5 000,-- 118 000 km
- 04/2003
- 158 kW (215 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
323 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, FR-83230 Bormes les mimosas -
Lancia Thesis Thesis 2.4 jtd 20v Executive 185cv auto
€ 4 900,-- 257 000 km
- 02/2007
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
234 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-24020 Villa di Serio- Bergamo - Bg -
Lancia Thesis 2.4 jtd 20v Executive
€ 5 000,-- 119 000 km
- 10/2004
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
199 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, IT-00188 roma -
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V EMBLEMA 175CV AUTOMATICA(NON PARTE)
€ 1 300,-- 235 000 km
- 11/2003
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-10042 Nichelino - Torino - To -
Lancia Thesis Thesis 2.4 jtd 20v Executive
€ 5 000,-- 195 000 km
- 12/2005
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
199 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36015 Schio - Vi -
Lancia Thesis 3,2 V6 24v Emblema Comfortronic
€ 12 900,-- 142 142 km
- 10/2007
- 169 kW (230 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-8076 Vasoldsberg
W latach 80. i 90. Lancia dała się poznać jako producent dobrze wyposażonych małych oraz kompaktowych samochodów o ciekawej stylistyce. Zapomniano nieco, że w latach 60. Lancia znana była z produkcji sportowych aut klasy średniej. Od modelu Lancia Flavia oferta w klasie średniej obejmowała zarówno limuzyny, jak i tworzone na ich bazie coupé. Odkąd w 1967 roku markę przejął koncern Fiat, Lancia zajęła się rozwojem segmentu aut sportowych, które charakteryzowały się ekstrawagancką stylistyką. Taki wizerunek marki potwierdzały serie coupé klasy średniej. Jednak Włosi chcieli poszerzyć paletę modeli w tym segmencie, dlatego produkowany w latach 1994-2000 model Lancia Kappa był dostępny także w wersji kombi i uzupełnił ofertę limuzyn i coupé w klasie średniej. Z tą strategią producent pożegnał się w 2002 roku, kiedy na rynek wszedł następca Kappy model Lancia Thesis, stając się aż do 2009 roku flagowym autem marki.
Ekstrawagancka stylistyka tyłu w modelu Lancia Thesis
Lancia Thesis to powrót producenta do klasycznych limuzyn, które tradycyjnie zajmują największą część rynku w wyższej klasie średniej. Stylistyka nadwozia miała za zadanie z jednej strony pokazać, że mamy do czynienia z klasyczną dużą limuzyną, a z drugiej jednak zachwycić odrobiną ekstrawagancji. Przód otrzymał typową dla Lancii osłonę chłodnicy w formie trapezu, natomiast tył rzucał się w oczy futurystycznym wzornictwem wąskich, pionowo ułożonych szklanych lamp. W tamtym czasie ledowe oświetlenie, które zastosowano w modelu, nie było jeszcze tak popularne. Wymiary Lancii Thesis są następujące: długość 4,90 m, rozstaw kół ponad 2,80 m, szerokość 1,83 m, co odpowiada klasycznym parametrom aut tej klasy. Samochód posiadał bardzo bogate wyposażenie w standardzie: szlachetne materiały obić foteli, automatyczną klimatyzację i ekskluzywne głośniki.
Lancia Thesis – jednostki napędowe
Pierwsze modele Lancii Thesis wyposażone zostały w silnik benzynowy z turboładowaniem o pojemności 2 l, dzięki któremu limuzyna osiągała moc 185 KM (136 kW). W ofercie znalazła się także jednostka o pojemności 2,4 l o mocy 170 KM (130 kW). Topowa wersja z jednostką V6 osiągała moc maksymalną 230 KM (170 kW), co pozwalało na rozwinięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. Wersje z silnikiem wysokoprężnym, produkowany przez Fiata Multijetem, o pojemności 2,4 l, oferowane były w dwóch wersjach mocy 175 KM (129 kW) i 185 KM (136 kW). Najmniejszą jednostkę dieslowską stanowił silnik JTD o mocy maksymalnej 150 KM (110 kW).