- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
- Lancia Voyager
Lancia Voyager Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lancia Voyager, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lancia Voyager
-
Lancia Voyager 2.8 JTDM Gold+Leder+Navi+Xenon+AHK+
€ 7 490,-- 206 442 km
- 12/2011
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-33775 Versmold -
Lancia Voyager 2.8 Diesel, Automatik, Navi, ABS, Airbag
€ 8 500,-- 252 000 km
- 06/2013
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-16321 Bernau -
Lancia Voyager 2.8 JTDM+Leder+SHZ+AHK+Tempomat+top+
€ 9 990,-- 205 977 km
- 02/2013
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-33775 Versmold -
Lancia Voyager 2.8 Plat.GARANZIA,km certificati LANCIA,PELLE,FULL
€ 17 950,-- 70 000 km
- 02/2015
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
207 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-35010 Cadoneghe – Padova – Pd -
Lancia Voyager 2.8 CRD16v Gold Aut. / Stow"n Go
€ 9 950,-- 170 000 km
- 11/2011
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
207 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-65830 Kriftel -
Lancia Voyager S, Leder, elekt. Schiebetüren, SitzHz uvm.
€ 12 299,-- 163 000 km
- 06/2015
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
209 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-26632 Ihlowerfehn -
Lancia Voyager Voyager 2,8 CRD pickerl 3.2025
€ 3 400,-- 368 000 km
- 03/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, AT-2320 Schwechat -
Lancia Voyager Voyager V 2.8L Gold 163cv auto
€ 9 000,-- 150 000 km
- 01/2013
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-09127 cagliari -
Lancia Voyager S 2.8 CRD 7 Sitze Navi Kamera Xenon
€ 8 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 239 301 km
- 05/2015
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
209 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-21435 Stelle
Już na początku lat 90. włoski koncern samochodowy Fiat we współpracy z francuskimi partnerami rozpoczął prace nad nowym segmentem dużych limuzyn. Należąca do Fiata Lancia także uczestniczyła w pracach projektowych, których rezultatem było wzbogacenie oferty marki o vany takie jak Lancia Zeta oraz jej następcę Lancia Phedra. Po przejęciu większości udziałów w amerykańskim koncernie samochodowym Chrysler Fiat zmienił strategię w odniesieniu do marki Lancia. Postanowiono kontynuować produkcję vanów pod tą marką, wykorzystując know-how Amerykanów. Bazę stanowiła długa wersja Chryslera Voyagera piątej generacji, która w 2011 roku weszła na rynek europejski w lekko zmodyfikowanej formie jako Lancia Voyager.
Van Lancia Voyager dysponuje miejscem dla aż siedmiu osób
Premierowa Lancia Voyager różniła się od amerykańskiego vana jedynie charakterystyczną dla marki trapezową osłoną chłodnicy z umieszczonym na niej logo marki. W porównaniu z produkowaną do 2010 roku Lancią Phedra Voyager wydłużył się do 5,14 m i zyskał na szerokości, która wynosiła 1,95 m. Zachowano typowe dla vanów marki przesuwne boczne drzwi, które także w modelu Voyager miały ułatwiać zajmowanie miejsc z tyłu. Ciekawostka: siedmioosobowy van został wyposażony w dwa pojedyncze tylne fotele. W trzecim rzędzie siedzeń mogło podróżować maksymalnie trzech pasażerów.
Topowy silnik V6 dla Voyagera
Na początku sprzedaży Włosi wyposażyli wersję benzynową w wywodzącą się z Chryslera jednostkę napędową V6-Pentastar o pojemności 3,6 l, która pozwalała vanowi osiągać moc maksymalną 292 KM (215 kW). Według informacji producenta zużycie paliwa w trybie mieszanym w wersji z tym silnikiem kształtowało się na poziomie 10,8 l, a emisja dwutlenku węgla wynosiła 252 g/km.
Lancia Voyager z silnikiem wysokoprężnym osiąga moc 163 KM (120 kW)
Fiat wyposażał pojazdy także we własne jednostki Diesla MultiJet. Wysokoprężny silnik o pojemności 2,8 l seryjnie wyposażony w filtr cząstek stałych pozwalał Voyagerowi osiągać moc maksymalną 163 KM (120 kW). Średnie zużycie w tym wariancie kształtowało się na poziomie 7,9 l, a emisja dwutlenku węgla wynosiła 207 g/km. W obu wersjach silnikowych zamontowano sześciostopniową przekładnię automatyczną. Obie jednostki instalowane w Voyagerze spełniały normę czystości spalin Euro5.