- Strona startowa
- Samochod
- Land Rover
- Land Rover Freelander
Land Rover Freelander Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Land Rover Freelander, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Land Rover Freelander
-
Land Rover Freelander 2.2 SD4 S.W. SE
€ 8 990,-- 180 000 km
- 01/2014
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
185 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10093 Collegno- To -
Land Rover Freelander 2.2 TD4 S.W. SPORT
€ 5 900,-- 217 372 km
- 02/2010
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
179 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-33170 Pordenone - Pn -
Land Rover Freelander 2.2 ed4 HSE Start/Stop**MARCHAND -EXPORT**
€ 6 500,-- 214 097 km
- 02/2012
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
158 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-7080 Frameries - Mons -
Land Rover Freelander 2.2 td4 S 4wd 150cv TETTO APRIBILE
€ 10 490,-- 149 000 km
- 09/2014
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-10121 Torino - To -
Land Rover Freelander 2.2 TD4 S.W. S Vista e piaciuta per gli anni
€ 2 900,-- 300 000 km
- 05/2007
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
194 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-50142 Firenze -
Land Rover Freelander II
€ 7 799,-- 104 000 km
- 04/2009
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
179 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20080 Ozzero - MI -
Land Rover Freelander Freelander 2.2 ed4 S 4wd 150cv AUTO GANCIO TRAINO
€ 11 950,-- 129 455 km
- 10/2013
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
158 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-56121 Pisa - Loc. Ospedaletto -
Land Rover Freelander 2.2 td4 HSE
€ 7 950,-- 169 000 km
- 10/2008
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20835 Muggiò -
Land Rover Freelander 2.2 TD4 S.W. S 4WD 150 CV
€ 11 890,-- 98 960 km
- 02/2013
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
165 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-95031 Adrano - Catania- Ct
Przez prawie dwie dekady brytyjski producent samochodów terenowych Land Rover mimo zmieniającej się polityki modelowej kolejnych właścicieli, utrzymywał poziom możliwie jak najbardziej zbliżony do tego, co określamy brytyjskim ekscentryzmem. W ofercie były przeważnie nie więcej niż dwa modele, które raczej ze sobą nie konkurowały. Z jednej strony był produkowany od pierwszego roku po zakończeniu drugiej wojny światowej prototyp, który później nazwany został Land Rover Defender i który stanowił samochód terenowy o minimalnym komforcie i zaletach samochodu dostawczego, a jego zadaniem była jazda w ekstremalnie trudnych warunkach. Z drugiej zaś strony odbiorcy mieli do czynienia z produkowanym od 1974 roku luksusowym, choć terenowym pojazdem Range Rover. Wraz z nadejściem lat 90. i rozwojem pojazdów typu Sport Utility Vehicle, czyli SUV-ów , zwanych także softroaderami, paleta modeli uległa rozszerzeniu. Z początkiem 1989 roku pojawił się Land Rover Discovery, a w 1997 roku jego następca, kompaktowy SUV Land Rover Freelander.
Pierwsza generacja modelu Land Rover Freelander była produkowana do 2006 roku
Pierwsza generacja modelu Land Rover Freelander była dostępna z dwoma wariantami nadwozia w układzie z pięcioma lub trzema drzwiami oraz z miękkim lub twardym dachem. Ważący 1,6 tony SUV miał prawie 4,44 m długości i 1,8 m szerokości. Dzięki wysokiemu prześwitowi, zabezpieczeniu antynajazdowemu i montowanemu seryjnie permanentnemu napędowi na wszystkie koła Land Rover Freelander był przeznaczony także do jazdy poza oficjalnymi drogami i mimo pewnych ograniczeń konstrukcyjnych mieścił się w długoletniej tradycji ustanowionej przez swojego producenta. W modelu Land Rover Freelander montowano trzy rodzaje silników. W wersji podstawowej był to silnik z Rovera, który osiągał moc do 120 KM (88kW), podczas gdy model najwyższy miał motor w układzie V6, rozwijający moc 176 KM (130 kW). Jeśli zaś chodzi o silnik Diesla, to od 2001 roku była to jednostka opracowana przez BMW, która mogła pochwalić się mocą 114 KM (85 kW).
W 2007 roku pojawiła się kolejna generacja modelu
W dostępnym na rynku od 2007 roku drugim modelu tego kompaktowego SUV-a brytyjski producent wydłużył jego sylwetkę do 4,5m, a długość do 1,91 m. Chociaż w wyniku takiego zabiegu wzrosła masa pojazdu, zoptymalizowano konstrukcję podwozia, ulepszono kontrolę trakcji oraz powiększono prześwit, co wpłynęło na generalne polepszenie właściwości jezdnych w trudnym terenie. Jeśli chodzi o silnik, to cały czas była to jednostka skonstruowana przez koncern Ford, a od 2009 ten – należący już do indyjskiego koncernu samochodowego Tata – brytyjski specjalista od tworzenia samochodów off-roadowych, miał silnik fabrykowany przez firmę Peugeot. Był to Diesel o pojemności skokowej 2,2 l, który miał moc 152 KM (112 kW). Najwyższa wersja posiadała silnik 3,2 l o mocy 230 KM (170 kW).