Aktualne oferty dla Lexus
-
Lexus UX 300e Business Line 54.3 kWh
€ 27 999,-Możliwość odliczenia VAT-u - 20 km
- 12/2022
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2800 Mechelen -
Lexus UX 250h UX Hybrid Midnight
€ 22 900,-- 23 360 km
- 12/2021
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
97 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-12100 Cuneo - Cn -
Lexus LS 460 4.6iV8 FULL OPTION, LEDER, BI-AIRCO, PANODAK, NAV
€ 7 750,-- 349 197 km
- 01/2007
- 280 kW (381 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
261 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9940 Sleidinge -
Lexus RC 300h RC 300h
€ 23 699,-- 98 841 km
- 11/2016
- 164 kW (223 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
116 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1000 Brussel -
Lexus CT 200h CT 200h Business
€ 18 899,-- 25 851 km
- 06/2021
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
97 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1000 Brussel -
Lexus (ZA10) 250h Style Edition KAMERA LED SITZHZG
€ 25 990,-- 32 000 km
- 01/2022
- 112 kW (152 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-24223 Schwentinental -
Lexus RX 400 *LEDER*NAVI*XENON*AHK*
€ 9 900,-- 201 000 km
- 05/2009
- 200 kW (272 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-13059 Berlin -
Lexus NX 300 h 2.5 Aut. Hyb Busin NAV+KAM+LEDER+DAB+LED
€ 24 750,-Możliwość odliczenia VAT-u - 98 769 km
- 09/2020
- 145 kW (197 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
-
128 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-36179 Bebra -
Lexus UX 250h Adaptive cruise Dode hoek Lane assist Camera Leder
€ 21 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 96 000 km
- 08/2019
- 112 kW (152 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
94 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9340 Lede
W ciągu dziesięcioleci niemieccy, brytyjscy i amerykańscy producenci samochodów podzielili prestiżowy rynek pojazdów klasy wyższej. Następnie w roku 1989 wkroczyła na niego Toyota ze swoją nową marką Lexus, aby udowodnić światu, że Japończycy są w stanie awansować technicznie do wyższej ligi samochodowej. Pojawienie się marki Lexus zostało przygotowane dużym nakładem technicznym i finansowym. Zanim zaprezentowano wyższej klasy limuzynę, Lexus LS 400, 24 różne zespoły złożone z 60 projektantów, 1400 inżynierów i ponad 2000 techników pracowały przy tworzeniu palety modeli, która w następstwie samochodów średniej klasy Lexus ES, IS i Lexus GS, konsekwentnie rozwijała sportowe samochody Lexus SC i modele SUV Lexus RX.
Równomierna praca silnika i luksus Lexusa LS
Podstawą nowej technologii pierwszego modelu Lexus był silnik V8 wyższej klasy limuzyny LS 400, który przeszedł do historii jako jeden z najrównomierniej pracujących silników seryjnych i pomógł ugruntować sławę marki Lexus w segmencie luksusowych samochodów. Przy konstruowaniu pojazdów z marki Lexus Toyota zachwycała zastosowaniem innowacyjnych technologii i nowych metod. Lexus LS 400 jako jeden z pierwszych samochodów na świecie został skonstruowany w pełni automatyczną metodą zgrzewania, co zapewniło wyjątkową stabilność nadwozia i uczyniło z Lexusa LS 400 samochód z optymalną ochroną pasażerów. Od 2000 roku zaczęto produkować wyższej klasy limuzyny Lexus LS 430, 460, a od 2007 roku Lexus LS 600 z napędem hybrydowym i skrzynią 8-biegową.
Lexus rozszerza swój program o modele średniej klasy
Od 1989 roku Lexus poszerzył produkcję serii modeli o samochody klasy średniej i wyższej klasy średniej. Podczas gdy Lexusy ES nie były oferowane w Niemczech, Lexus lansował swój model GS także na rynku niemieckim. Zaprojektowane w formie coupé-sportowe limuzyny wyższej klasy średniej dostępne były jako Lexus GS 300, GS 400 i GS 430 z silnikami benzynowymi V6 i V8. Od 2006 roku model Lexus GS 450 występował także z napędem hybrydowym. Sześciocylindrowy model GS 450 Hybrid ze średnią emisją CO2 wynoszącą 186 g/km należał do samochodów o najlepszych wartościach emisji spalin w swojej klasie.
Sportowe limuzyny, kabriolety i silnik wysokoprężny Lexusa
W segmencie sportowych limuzyn Lexus zaprezentował w 1999 roku model Lexus IS, który od 2005 roku produkowany był jako Lexus IS 220d z pierwszym silnikiem wysokoprężnym tej marki. Poza tym w swojej klasie SC, Lexus wraz z modelem SC 300/400 od 1991 roku włączył do programu modele coupé klasy średniej, które były jednak sprzedawane w Niemczech dopiero od 2001 roku produkcji. Wraz z modelem Lexus SC 430, producent od 2001 roku uzupełnił swoją paletę samochodów o kabriolet ze sztywnym, elektrycznie opuszczanym dachem.
Lexus jako twórca klasy SUV
Wraz z przedstawieniem samochodu terenowego Lexus RX w 1998 roku Lexus zaprezentował pierwszą swą propozycję w klasie nazwanych później Sport Utility Vehicle (SUV), luksusowych samochodów terenowych. Połączenie lekkości działania w terenie z cechami klasy wyższej (w wielkości i komforcie) stanowiło koncepcję, którą Lexus realizował wraz z samochodem z napędem na cztery koła RX jako pierwszym seryjnym modelem w klasie wyższej. Niezwykłą równomierną pracę zespołu napędowego V6 Japończycy osiągnęli za pomocą niezwykłego pomysłu. Mianowicie umieścili silnik na poduszce powietrznej tak, aby drgania nie były przekazywane do nadwozia. W Niemczech od 2000 roku dostępny był Lexus RX 300, podczas gdy inne modele SUV Lexus GX i LX nie weszły na rynek niemiecki. Po modelu Lexus RX 300 nastąpiły modele RX 330 i 350, następnie od 2005 roku produkcji Lexus RX 400 Hybrid. Był to pierwszy model SUV z napędem łączonym silnika benzynowego i elektrycznego.
Lexus z przewagą w technologii hybrydowej
Kilka lat przed tym, jak inni producenci na poważnie zajmowali się produkcją seryjną samochodów z napędem hybrydowym, Lexus od 2005 roku stał się uznanym pionierem technologii hybrydowej. Lexus RX 400 oferowany był jako pierwszy Lexus z silnikiem hybrydowym. W 2006 roku weszła na rynek średniej klasy limuzyna Lexus GS 450 jako samochód hybrydowy. Następnie w 2007 roku wraz z modelem LS 600 producent przedstawił po raz pierwszy model LS z napędem hybrydowym. Tym samym Lexus stał jednym z pierwszych producentów samochodów, który oferował prawie wszystkie swoje modele opcjonalnie także z silnikami hybrydowymi.