- Strona startowa
- Samochod
- Lexus
- Lexus LX
Lexus null Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lexus null, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lexus LX
-
Lexus LX 570 Full Options
€ 99 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 21 000 km
- 02/2021
- 282 kW (383 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-08221 TERRASSA -
Lexus LX 600 PREMIUM
€ 169 970,-- 100 km
- 01/2024
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-33260 La-Teste-De-Buch -
Lexus LX 600 F SPORT
€ 169 970,-- 25 km
- 01/2024
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-33260 La-Teste-De-Buch -
Lexus LX 470 4,7l V8 Vollleder 7 Sitzer AHK Nakamichi AC!!!
€ 12 590,-Możliwość odliczenia VAT-u - 275 402 km
- 06/2000
- 169 kW (230 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-72810 Gomaringen -
Lexus LX 570 Lexus LX 600, gepanzert Level VR7 bei TRASCO
€ 443 870,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 282 kW (383 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
1,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
264 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-28307 Bremen -
Lexus LX 470 V8 (Toyota Land cruiser 100 )
€ 12 900,-- 256 000 km
- 10/2004
- 175 kW (238 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-21040 Uboldo -
Lexus LX 570 5.7 V8
€ 96 990,-- 82 000 km
- 07/2021
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-29601 MARBELLA -
Lexus LX 470 LPG
€ 25 990,-- 241 000 km
- 06/2005
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-46539 Dinslaken -
Lexus LX 570 LX570 Heritage
€ 119 700,-Możliwość odliczenia VAT-u - 76 600 km
- 11/2020
- 270 kW (367 KM)
- Używany
- 5 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86391 Stadtbergen
Pierwsza generacja modelu Lexus LX pojawiła się na rynku w 1995 roku i w całości bazowała na dobrze przyjętym, lubianym i legendarnym samochodzie Toyota Land Cruiser. Do tej pory pojazd ten stworzono w trzech odsłonach. Pierwsza była odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie (zwłaszcza na zachodnich rynkach) na solidne, trwałe i duże auta o szerokim zastosowaniu. Długie nadwozie, masywna sylwetka i delikatnie opływowe kształty to główne cechy zewnętrzne tego modelu. Druga edycja, produkowana w latach 1998-2007, otrzymała bardziej zwarte nadwozie w porównaniu z poprzednikiem i utrzymała wyposażenie i wykończenie na równie wysokim poziomie. Warto wspomnieć w tym miejscu, że Lexus to firma-córka koncernu Toyoty, a pojazdy marki kierowane są do klientów wymagających, oczekujących wygody oraz wysokiej jakości wyposażenia. Trzecia generacja Lexusa LX zadebiutowała w czasie salonu motoryzacyjnego w Nowym Jorku w 2007 roku, a produkcję rozpoczęto rok później. Wspólnym mianownikiem wszystkich trzech edycji modelu Lexus LX jest przede wszystkim solidna konstrukcja i dość spójny wygląd, dlatego też pojazd ten jest świetnym pomysłem na rodzinny samochód używany, który jest przystępny w obsłudze, przyjazny użytkownikowi i gwarantujący poczucie wygody i bezpieczeństwa.
Ekskluzywny design - siła tkwi w detalu
Lexus LX w wydaniu z 2007 roku i z kolejnych lat to pojazd, który przeszedł niemałe zmiany. Przede wszystkim producenci przestali bazować na Toyocie Land Cruiser, ale od podstaw zbudowali zupełnie nowe auto. Poza tym wóz na przestrzeni lat przeszedł kilka liftingów, by w najnowszej odsłonie uzyskać drapieżny wygląd, który podkreślają takie elementy jak szeroka i posiadająca wyraźne wcięcie osłona chłodnicy, wyciągnięte w kierunku boków reflektory oraz zderzak o futurystycznym kształcie. Wnętrze zostało, tak jak w poprzednich generacjach, wykończone doskonałymi materiałami - szlachetne skórzane obicia oraz drewniane elementy wprowadzają LX do klasy luksusowych SUV-ów. W wyposażeniu znalazły się takie elementy jak dodatkowe kurtynowe i boczne poduszki powietrzne, kamera cofania, system audio z 11 głośnikami i odtwarzacz DVD dla pasażerów tylnego siedzenia. Samochód używany, jakim jest Lexus LX, to świetny wóz rodzinny. Sprawdzi się w mieście, będzie również nieoceniony w czasie wakacji i dłuższych podróży.
Dane techniczne samochodu Lexus LX trzeciej generacji
Jednostkę napędową w tym modelu stanowił silnik V8 w różnych wersjach mocy: 388 KM i 450 KM. Pojemność skokowa wynosiła 5,7 l. Motor ten w opcji o niższej mocy (była to równocześnie ta bardziej popularna wersja wyposażeniowa) pozwalał osiągać maksymalną prędkość 220 km/h, a rozpędzenie się od 0 do 100 km/h zajmowało czas około 7,7 s. W modelach z tej serii implementowano 6-stopniową automatyczną skrzynię biegów współpracującą ze stałym napędem na obie osie, oraz dyferencjał centralny Torsen. Jeśli chodzi o średnie spalanie w cyklu mieszanym, to wynosiło średnio 17-18 l na każde przejechane 100 km. W ten sposób Lexus LX zmieścił się w średnim przedziela zużycia paliwa w kategorii SUV-ów. Emisja dwutlenku węgla natomiast uplasowała się na poziomie 250 gramów na kilometr jazdy. Ciekawostką był ABS w wersji terenowej, wspomagający hamowanie na nawierzchni nieasfaltowej lub na piasku. Dzięki temu samochodem tym można spokojnie wjechać w teren, nie martwiąc się o ewentualne zakopanie kół na niepewnym gruncie. Poza tym auto otrzymało w pakiecie asystenta parkowania oraz systemy zapewniające bezpieczeństwo czynne, czyli automatyczne hamowanie awaryjne, tempomat radarowy i automatyczne światła z przodu. Zastosowanie tego typu rozwiązań sprawia, że jest to bezpieczny samochód dla rodziny z dziećmi w każdym wieku, idealny do użytku codziennego i na długie wyjazdy.