- Strona startowa
- Samochod
- Lincoln
- Lincoln Navigator
Lincoln Navigator Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lincoln Navigator, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lincoln Navigator
-
Lincoln Navigator *LED*PANO*Massage*Megavoll*TOP*
€ 63 999,-- 16 981 km
- 07/2020
- 335 kW (455 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86470 Thannhausen, Schwab -
Lincoln Navigator *LED*PANO*Massage*Megavoll*TOP*
€ 87 999,-Możliwość odliczenia VAT-u - 31 931 km
- 04/2020
- 335 kW (455 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86470 Thannhausen, Schwab -
Lincoln Navigator 5.4 V8 GPL 300CV 4WD 7p.ti + barre portatutto
€ 16 301,-- 215 012 km
- 06/2000
- 221 kW (300 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Autogaz (LPG)
-
15,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
330 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20821 Meda - Monza Brianza - Mb -
Lincoln Navigator
€ 179 000,-- 1 km
- 01/2023
- - kW (- KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-41013 SEVILLA -
Lincoln Navigator L 3.5 V6 Reserve AWD
€ 177 000,-- 1 km
- 01/2023
- 331 kW (450 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-41013 SEVILLA -
Lincoln Navigator 3.5L V6 Reserve AWD
€ 88 200,-- 62 600 km
- 07/2019
- 331 kW (450 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-22194 BANASTAS -
Lincoln Navigator
€ 11 990,-- 77 000 km
- 09/1998
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-39012 PEÑACASTILLO -
Lincoln Navigator L - gepanzert Level 6 A-Kip TRASCO
€ 416 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 331 kW (450 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
19,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
499 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-28307 Bremen -
Lincoln Navigator Lang Version 7 Sitzer
€ 36 900,-- 138 000 km
- 07/2015
- 283 kW (385 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-96264 Altenkunstadt
Podobnie jak inne amerykańskie koncerny samochodowe konstruktorzy marki Ford poświęcili wiele czasu na opracowywanie strategii marketingowych, z których mogło korzystać wiele odgradzających się od siebie wzajemnie marek zgromadzonych pod dachem tego właśnie producenta. W przypadku koncernu Ford to mark Lincoln do lat 90. stanowiła linię luksusowych limuzyn, a przykładem mogą być takie modele jak Lincoln Town Car lub Lincoln Continental. Odpowiadając cięgle jeszcze obowiązującemu „rustykalnemu” wyobrażeniu z lat 80., jaki w USA cechował samochód terenowy, Ford sprzedawał swoje ciężarówki i pick-upy pod marką ze znanym owalnym logo. Jednak typowe ciężarówki przeznaczone do wykorzystywania na terenach pozamiejskich były podobnego komfortu, jak terenowe i wygodne SUV-y, przez co wzbudziły także zainteresowanie innych użytkowników. W związku z tym Ford musiał zmienić strategię i uzupełnić gamę swojej marki premium Lincoln o pick-upy oraz SUV-y. Na początek na rynek trafił Lincoln Navigator, który w 1997 roku zjechał z taśmy montażowej.
Dzięki modelowi Lincoln Navigator Ford zaprezentował pierwszego SUV-a swojej luksusowej marki
W modelu Lincoln Navigator producent wykorzystał technikę zastosowaną uprzednio w innym luksusowym SUV-ie Ford Expedition, który miał swoją premierę zaledwie pół roku wcześniej. Z rozstawem osi sięgającym prawie 3 m i długością całkowitą wynoszącą 5,2 m Lincoln Navigator był wyposażony w napęd na przednią lub tylną oś, zaś jego wymiary były takie same, jak w jego siostrzanym modelu. Ale, aby sprawić, by Lincoln Navigator różnił się od wspomnianego sobowtóra, konstruktorzy uwzględnili wszystkie kryteria, których oczekiwali odbiorcy luksusowej marki Lincoln. Mimo że w projekcie przewidziano kanciastą sylwetkę, która nawiązywała do klasycznych amerykańskich terenówek z tamtych czasów, wiele detali sugerowało prawdziwy rodowód pojazdu. Do tej grupy można zaliczyć dość subtelny przód z małymi reflektorami oraz atrapę chłodnicy z żebrowaniem. Był to swojego rodzaju wzór, na którym opierała się także kolejna generacja modelu.
Silniki w układzie V8 w modelu Lincoln Navigator
Zaprojektowana kompletnie na nowo trzecia generacja modelu Lincoln Navigator trafiła na rynek w 2007 roku w dwóch różnych wariantach związanych z wielkością nadwozia. Pojazd sprawiał wrażenie solidnie masywnego dzięki wyższej atrapie chłodnicy z kratką, podobnie wyglądały też wloty powietrza. Jeśli zaś chodzi o silniki, to producent zaproponował jednostkę napędową w układzie V8 o pojemności skokowej 5,4 l, która była również implementowana w modelu Ford Expedition i miała moc 230 KM (170 kW). Od 1999 roku moc silnika wynosiła już 300 KM (220 kW). W trzeciej generacji silnik V8 osiągał imponującą moc 310 KM (231 kW).