- Strona startowa
- Samochod
- Mazda
- Mazda 2
Mazda 2 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mazda 2, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mazda 2
-
Mazda 2 🟢1.4 DIESEL 68CV
€ 2 950,-- 181 263 km
- 10/2009
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-6150 Anderlues -
Mazda 2 1.5 90 CV Skyactiv-G Evolve - UNICO-PROPRIETARIO -
€ 8 300,-- 116 000 km
- 11/2015
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
105 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25086 Rezzato - Brescia -
Mazda 2 1.3 Active Klima 1.Hand Sitzheizung
€ 4 299,-- 90 600 km
- 11/2011
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-47179 Duisburg -
Mazda 2 Center-Line Temponat Start Stop Multilenk DSC
€ 9 500,-- 99 500 km
- 08/2019
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-30916 Isernhagen -
Mazda 2 1.3 16V 75CV 5p. Play
€ 4 900,-- 78 000 km
- 08/2008
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10093 Collegno - To -
Mazda 2 Hybrid 1.5L VVT-i 116 PS e-CVT PRIME-LINE
€ 19 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 2 km
- 08/2024
- 85 kW (116 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
3,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
87 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85276 Pfaffenhofen -
Mazda 2 1.5 benzina Centre-Line Convenience Pack 75cv
€ 14 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 55 kW (75 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
101 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-42124 Reggio Emilia - Re -
Mazda 2 HYBRID 1.5 AGILE *Klimaa*Rückfahrkamera*
€ 17 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 57 508 km
- 06/2022
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
3,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
87 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-44263 Dortmund -
Mazda 2 1.5 m-hybrid Exceed navi 90cv
€ 13 900,-- 67 880 km
- 02/2020
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
107 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-40128 Bologna – Bo
Produkcja modelu Mazda 2 rozpoczęła się w 1996 toku. Japoński koncern dostarczył na rynek auto o kompaktowej konstrukcji, które idealnie nadawało się zarówno do miasta, jak i na wakacje. Mogło także spełniać funkcje ładunkowe ze względu na swoja obszerną przestrzeń bagażową. Pierwsza generacja cechowała się wyraźnie ściętym tyłem i dość krótką maską, w którą wkomponowana była wąska atrapa chłodnicy oraz niewielkie reflektory. Druga edycja tego modelu trafiła do sprzedaży w 2002 roku. Wyraźnie widać było metamorfozy ogólnego wyglądu auta. Sylwetka została wydłużona, dzięki czemu stała się bardziej aerodynamiczna. Tył pozostawał w podobnej formie jak u poprzednika, jednak nadano mu nieco bardziej zaokrąglony kształt. Model ten był dostępny w sześciu wersjach wyposażenia i z pięcioma silnikami do wyboru. Drugą generację Mazdy 2 cechowało również bogate oprzyrządowanie oraz mnogość atrakcyjnych dodatków umieszczonych na konsoli centralnej, a także dopracowanie takich elementów jak wykończenie dźwigni zmiany biegów i kierownicy. W 2007 roku konstruktorzy z Japonii zaprezentowali Mazdę 2 trzeciej generacji. Wizualnie nawiązywała ona do rozwijającego się motoryzacyjnego trendu - jej sylwetka była zaokrąglona, tył lekko uniesiony, a reflektory wydłużono, rozkładając je płasko w przedniej części samochodu. Czwarta i jak dotąd ostatnia edycja Mazdy 2 pojawiła się w sprzedaży w 2014 roku. Sylwetka przeszła kolejne transformacje, dzięki którym sprawiała wrażenie odciążonej i bardziej zwrotnej. Mazda 2, zwłaszcza w wersjach najnowszych, lecz także jako samochód używany, to pojazd elegancki, w którym każdy element został głęboko przemyślany i starannie dopracowany.
Mazda 2 czwartej generacji - wygodne miejskie auto
Najnowsza edycja Mazdy 2 została stworzona w oparciu o filozofię KODO, która oznacza "duszę ruchu". KODO to interesująca filozofia projektowa, która powstała w oparciu o analizę ruchu różnych zwierząt lub ludzi strzelających z łuku. To dzięki temu prądowi myślowemu sylwetka najnowszej Mazdy 2 zyskała płynne linie nadwozia i zaokrąglone łagodne kształty. Ruch, naturalny, niespieszny, zwinny i gładki, stanowił bezpośrednią inspirację do stworzenia samochodu o wyjątkowej dynamice i zdającym się płynąć profilu. Mazda 2 otrzymała poszerzony grill, zatopiony w aerodynamicznie wznoszącej się pokrywie silnika, oraz reflektory w formie zaokrąglonych na rogach trójkątów. Wyostrzona boczna linia pojazdu w delikatny sposób korespondowała z nico zadartym zintegrowanym tylnym zderzakiem, który miał gładko zaznaczone wgłębianie otaczające klapę bagażnika z zespolonymi tylnymi światłami. Mazda 2 otrzymała bogate wyposażenie podstawowe. Na jego elementy składały się między innymi multimedialny wyświetlacz, automatyczna klimatyzacja oraz wielofunkcyjna kierownica. Poza tym deska rozdzielcza została stworzona w stylu nawiązującym do analogowych liczników prędkości. Dzięki temu Mazda 2 łagodnie łączy w sobie nowatorskie rozwiązania z tradycyjnym podejściem do samochodowego designu. Warto zwrócić uwagę na ekran multimedialny, ponieważ nie ma on znanej z innych samochodów formy. Zrezygnowano z wbudowywania go w konsolę centralną. Zamiast tego urządzenie zainstalowano nad nią w pionowej pozycji, co daje lepszy widok na nawigację i pozytywnie wpływa na skupienie uwagi na drodze podczas jazdy. Ta miejska limuzyna o lekkim sportowym charakterze otrzymała też przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, elektryczne wspomaganie kierownicy, sterowane elektrycznie lusterka boczne i szyby, a także system utrzymujący pojazd na właściwym pasie ruchu, system monitorowania martwego pola lusterek, wyświetlacz head-up i system wspomagający hamowanie. Również wersje tapicerki i dodatków zostały zaprojektowane tak, aby odbiorca mógł wybrać tę odpowiadającą najlepiej odpowiadającą rodzajowi uprawianej jazdy oraz indywidualnym potrzebom. Tapicerka, bez względu na kolor i styl, korespondowała z całością wnętrza oraz z poszczególnymi jego elementami pod względem kolorystycznych wykończeń. Samochód używany, jakim jest Mazda 2, to wóz, który sprawi radość każdemu, kto poza wygodą prowadzenia, ceni sobie także eleganckie i funkcjonalne wnętrze.
Dane techniczne i spalanie samochodów Mazda 2
Japoński koncern - w zależności od wersji modelowej i kraju sprzedaży - zaproponował dwa podstawowe silniki. Był to silnik benzynowy oraz jednostka wysokoprężna. Silnik benzynowy SkyActive-G o pojemności skokowej 1,5 l był dostępny z mocą 75, 90 i 115 KM, co generowało zużycie paliwa na poziomie między 3,5 a 5 l/100 km w cyklu mieszanym, przy emisji dwutlenku węgla wynoszącej od 90 do 115 gramów na każdy przejechany kilometr. Silnik Diesla instalowany w tym modelu to jednostka SkyActive-D o mocy wynoszącej 105 KM i pojemności skokowej 1,5 l. Ten małolitrażowy silnik na przejechanie 100 km w cyklu mieszanym potrzebował około 4-5 litrów ropy. Obie jednostki zostały także wyposażone w charakterystyczny dla Mazdy układ i-stop, który zmniejsza zużycie paliwa. Mazda 2 czwartej generacji otrzymała trzy rodzaje skrzyń biegów. Były to dwie przekładnie manualne - pięcio i sześciostopniowa oraz jedna przekładnia automatyczna o sześciu biegach. Mimo tego, że żadna wersja silnika nie została wyposażona w turbosprężarkę, to Mazda 2 w swojej czwartej wersji może poszczycić się całkiem niezłymi wynikami. Dość niskie zużycie paliwa, cztery cylindry w silniku i brak dodatków poprawiających osiągi sprawiają, że model ten jest szybki, żwawy i zwrotny, wprost idealny do miejskiej jazdy, również w ciasnych ulicach. Sportowego ducha podtrzymuje niezwykła dynamika pojazdu i precyzyjnie działająca przekładnia, co zaobserwować można przede wszystkim w łagodnym i płynnym przyspieszeniu.