- Strona startowa
- Samochod
- Mazda
- Mazda 626
Mazda 626 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mazda 626, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mazda 626
-
Mazda 626 *2.0*EXCLUSIVE*AUTOMATIK*KLIMA*ESSD*TÜV*NEU!!
€ 2 999,-- 140 000 km
- 12/1999
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-45476 Mülheim an der Ruhr -
Mazda 626 2.0 Klima Exclusive Automatik+Tüv+Au 10.26
€ 1 590,-- 270 000 km
- 09/2001
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-21079 Hamburg -
Mazda 626 1.9 Comfort *AHK*SCHIEBEDACH*KLIMA
€ 1 990,-- 101 677 km
- 06/1998
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-42551 Velbert -
Mazda 626 2.0 Exclusive # Klimaautomatik / ASR / 1. Hand
€ 3 800,-- 124 400 km
- 02/2001
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
8,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
196 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-06120 Halle -
Mazda 626 626 2.0 Exclusive
€ 3 999,-- 39 860 km
- 02/2000
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-76185 Karlsruhe -
Mazda 626 2.0 / 3. Hand / TÜV bis 06.2026
€ 1 499,-- 150 000 km
- 05/1998
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-48249 Dülmen-Buldern -
Mazda 626 626 2.0i GLX
€ 2 900,-- 65 803 km
- 07/1991
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-90768 Fürth -
Mazda 626 2.0 Exclusive*AUTOMATIK*1.HAND*erst 40.000km
€ 4 990,-- 40 900 km
- 05/2002
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-44652 Herne -
Mazda 626 1.9 Exclusive Klima Alu Kein Tüv
€ 1 300,-- 142 000 km
- 03/2001
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-14554 Seddiner See
Mazda 626 to auto klasy średniej, które pojawiło się na rynku pod koniec lat 70. ubiegłego wieku. Model zaprezentowano w 1979 roku jako następcę Mazdy 616. Samochód zebrał dobre recenzje wśród ekspertów oraz użytkowników. Na wielu rynkach zagranicznych auto znane jest także pod nazwą Mazda Capella. Japoński projekt szybko podbił rozmaite rynki i zaczął być nazywany bestsellerem z Hiroszimy. Samochód trafił do sprzedaży w ponad stu krajach świata, a jego sukces wśród odbiorców na całym globie potwierdza, że jest to godny rozważenia samochód używany. Mazda 626 jest autem, w którym zastosowano nagradzaną technologię TTL, znaną także jako podwójny układ trapezowy. To zaawansowane technologicznie rozwiązanie podniosło komfort jazdy oraz wygodę prowadzenia.
Pięć niezawodnych generacji Mazdy 626
Pierwsza generacja Mazdy 626 trafiła do sprzedaży z dwiema wersjami nadwoziowymi: coupé i sedan. Wersja coupé była mniejsza, dwudrzwiowa, natomiast sedan wyposażony był w cztery pary drzwi. W pojeździe zastosowano napęd na tył, jednak silnik zamontowany był w przedniej części auta. Mazda 626 drugiej generacji wkroczyła na rynek w 1982 roku. W aucie zamontowano wspomniany system TTL, który sprawiał, że samochód stabilnie prowadził się na zakrętach oraz podczas jazdy prosto. W niektórych modelach samochodu stosowano amortyzatory teleskopowe, których siłę tłumienia można było regulować przy pomocy trzystopniowej skali ustawień. Obok wersji komfort kierowca mógł wybrać wersję sport, w której wszystkie amortyzatory były utwardzone, albo takie auto, które zapewniało usztywnienie amortyzatorów z przodu podczas jazdy powyżej 80 km/h. Mazda 626 wyposażona została w przekładnię zębatkową, dzięki której samochód cechował się szybką reakcją na ruchy kierownicą. Oprócz wersji nadwoziowych znanych z pierwszej generacji nabywcy do wyboru mieli także pięciodrzwiowego hatchbacka. Mazda 626 trzeciej generacji była w rzeczywistości dwójką po faceliftingu. Karoseria zyskała nieco bardziej opływowy kształt, zmieniono także wygląd reflektorów i zwiększono rozstaw osi. Mazda 626 czwartej generacji trafiła na rynek w 1992 roku. Japoński producent zdecydował się zwiększyć rozmiary auta, a długość sięgająca 4,7 m pociągnęła za sobą także imponującą pojemność bagażnika - 455 l. Dzięki zastosowaniu dużej klapy zapakowanie bagażu czy dużych ładunków nie stanowiło problemu. Minusem znacznej długości auta była według niektórych użytkowników duża średnica zawracania, jednak zostało to zrekompensowane seryjnie montowanym wspomaganiem kierownicy, które zdecydowanie ułatwiało ten manewr. Piąta generacja modelu zadebiutowała w 1997 roku. Wnętrze pojazdu zyskało szlachetność dzięki wprowadzeniu drewnianych akcentów. Po trzech latach producent zdecydował się na lifting, który pociągnął za sobą nieznaczne zmiany w wyglądzie zewnętrznym auta. Samochód zyskał nową osłonę chłodnicy i oprawę reflektorów. Produkcję zakończono w 2002 roku.
Imponujące napędy Mazdy 626
Pierwsza generacja modelu oferowana była z dwoma silnikami o pojemności 1,6 i 2,0 l do wyboru. Jednostki zapewniały moc w przedziale od 75 do 90 KM. W drugiej generacji auto wyposażono w pięć silników, które dysponowały mocą od 64 do 135 KM w wersji turbo. Mazda 626 II była innowacyjnym jak na swoje czasy autem pod względem napędu. Celem japońskich inżynierów było stworzenie wysoce sprawnych silników o niewielkiej masie własnej, które nie generowałyby dużego zużycia paliwa. Aby to osiągnąć, wykorzystano pierścienie tłokowe, które wywoływały mniejszy nacisk na ściany cylindrów, a także zmodyfikowano łożyska wału korbowego. Masę silników z serii F udało się zredukować o 26 kg, co dodatkowo wpłynęło na mniejszą emisję hałasu podczas jazdy. Trzecia generacja zwiastowała kolejne zwiększenie osiągów. Najmocniejsze jednostki pozwalały na rozpędzanie się do setki w niespełna 9,5 s i osiągnięcie prędkości maksymalnej 206 km/h. W czwartej generacji do sprzedaży trafił model z silnikiem Diesla o mocy 75 KM. Producent uzupełnił też ofertę benzynowców, proponując motor o pojemności 2,5 l osiągający moc 165 KM. Piąta generacja całkowicie zdeklasowała jednak poprzedników - najmocniejszy silnik 2.5 24v MPS KL dysponował bowiem 280 końmi mechanicznymi.